Tässä yksi esimerkki. Hitachin kaasuviimeistelynaulain, 100USD. Suomessa monta sataa euroa!!
https://www.ebay.com/itm/NT65GSP9-2-1-2-Gas-Powered-16-Gauge-Straight-Finish-Nailer-kit-NIB-NT65GS-P9/122930879452?epid=1001974469&hash=item1c9f405bdc:g:718AAOSwaR9aaJ3E
https://www.tooloutlet.fi/fi/Tuotteet/Rakennuskoneet/Naulaimet/Naulaimet, kaasu/Viimeistelynaulaimet/338/Kaasunaulain viimeistely Hitachi NT65GS/1329
Miksi työkalut ovat kalliita suomessa
5
466
Vastaukset
- Anonyymi
Esim pysy-pro:na liikkeen hinnat ovat hämmentäviä ei pysytä edes yritykselle ostamaan koska lähes aina kallein.
- Anonyymi
Ainakin osan hintaerosta selittää:
Arvonlisävero, Suomessa 24% , USA 0-6%
Takuu, Suomessa kuuluu hintaan, USA osta erikseen
Käyttöohjeet, suomenkielistä ohjetta tarvitsee 500 ihmistä, englanninkielistä 500 000. Maahantuojan on pakko käännättää myös suomenkielinen versio. - Anonyymi
Itse ihmettelin ihan samaa, mutta löysin muistaakseni 12 euroa maksavan ratkaisun joka toimi ainakin omaan tarpeeseeni. Eli semmoinen puikko, jossa on jousi sisällä ja naulankannan saa ainakin listatöissä hyvin piiloon ilman viimeistelynaulaimia. https://reiskanremontti.blogaaja.fi/ tuosta löydät tarkemmin jos kiinnostaa lukea.
- Anonyymi
Ostan sieltä mistä saa selvästi edullisemmin eli usa, eurooppa.
Sähkötyökalut ja käsityökalut tulee nykyään saksalaisista kaupoista, viimeiset 10 vuotta. Saksassa kaupat tekee työkalujen ostamisen ja löytämisen helpoksi koska usein listaavat kaikki merkin tuotteet
Nettikauppa jos ostan ja ovat hazet, stahlwille, gedore, ks tools, knipex, wiha ym useiden merkkien edustajia.
Haku listaa kaikki tuotteet joita noi tarjoaa! myös kaikki voi hakea valikoista ja hinnat näkyy Eli voin kerätä kaikki ja maksaa mihin aikaa tahansa eikä tarvitse kysellä sähköpostilla että tilatkaa se ja se. - Anonyymi
Hobby hallissa Boschin 5000-mallin maaliruisku 100e ja sama kotimaisessa työkonekaupassa 200e... Parasta että molemmat mainokset näkyivät itsellä juuri äsken tämän palstan mainoksissa. Ruiskua etsinyt niin mainokset tärppäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006