Gynegologin hinta

Anonyymi

Kävin viime vuonna tähän aikaan gynekologin tarkastuksessa. Ei mitään vikaa mutta vähän säikähdin kun siskoon tuli munasarjasyöpä. Puhtaat tulokset ja hinta 175.
Nyt kävin taas, aivan samat toimenpiteet, kaikki hyvin, mutta hinta 234.
Päivittelin asiaa maksaessani, virkailija siihen, niinhän ne tuppaa hinnat nousemaan.
Nousisivatpa palkatkin tätä rataa.

5

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saitko eritellyn laskun? Tuohon hintaan sisältyy varmaankin erilaisia tutkimuksia (eihän munasarjoja pystytä varmuudella tukia pelkästää katselemalla). Käyntimaksun lisäksi voi tulla tutkimuksista lisämaksua ja jos on tehty eri käyntikertojen välillä erilaiset tutkimukset, hintakin vaihtuu.

      • Anonyymi

        Ymmärrätkö varmasti lukemasi. ...aivan samat toimenpiteet... Minä ymmärrän mitä minulle tehdään. Sama paikka, sama huone, sama lääkäri, sama aika. Kanavan katselu levitysvärkkineen, ultraäänikuvaus, jossa itse näin kuvat, munasarjojen käsinkopelointi, alavatsan painelu sekä rintojen tutkiminen. Eli ihan rutiinitarkastus.
        Nimenomaan "hintakin vaihtuu" siitä tämä koko aloitukseni johtuu - hinnan vaihtuminen/korotus on vain aikamoinen 59 euroa viime joulusta.


    • Anonyymi

      Moni asia voi vaikuttaa loppusummaan. Kun lääkärin vastaanottohuoneen vuokra nousee ja toimistokulut lääkärikeskuksessa,
      ja lääkäri haluaa korottaa palkkaansakin, sen maksaa asiakas,
      tai etsiytyy edullisemmalle lääkärille, jos löytää.
      Eri lääkärikeskuksissa on eri taksoja ja samassakin lääkärikeskuksessa voi olla saman alan lääkärillä eri taksat,
      riippuu lääkärin kokemuksesta, LT on usein kalliimpi kuin LL.
      Erikoislääkärin palkkioksi tuo on aika normaali.
      Kävin äskettäin ensi käynnillä keuhkolääkärillä. 270 euroa käynti.
      Neurologilla käynti (2017) pitkään jatkuneiden uniongelmien takia 300 euroa.
      Pelkkää keskustelua tunti.
      Kallista on.

      • Anonyymi

        Kyllä on hintavaa kaikki vaan nousee mutta ei palkat


    • Anonyymi

      Kelakorvaus pienentynyt 🤔

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe