nyt! unelmani on aina ollut new York, nyt sen teen, tänä vuonna. Pelottaa, kun se on niin iso, Otan tytön mukaan, 27 v. Itse olen 57. Vinkkejä, vihjeitä, majoitusta, kaikkea tarttee, kiitos!
nyt jos ei koskaan
3
888
Vastaukset
- Anonyymi
Kiirettä pitää, tätä vuotta jäljellä rajallisesti.
Antakaa ystävät kalliit nyt nopeita vinkkejä ja vihjeitä, kaikkea. - Anonyymi
NYC ja varsinkaan sen turistialueet eivät ole kovin iso. Kaikkialle pääsee helposti kävellen tai metrolla.
- hotelli Manhattanilta, itse suosin Upper West Sidea
- ei hotelliaamiaista, vaan joko diners tai kahvila
- metrokortti, jonka saa lähimmältä isolta asemalta
- YouTubesta Wolters World kanavan NYC jaksot, Mark Wolters’n jutuissa tulee kompaktisti paljon hyödyllistä
- osa isoista museoista on ilmaisia
- 911 muistomerkki on vaikuttava
- lounaaksi hodari kärrystä, kärryissä on eroja, joten selvitä ennakkoon
- jos keli antaa myöten, niin risteily Manhattanin ympäri antaa hyvän yleiskuvan - Anonyymi
Ihana Manhattan odottaa! Suht edullisesti yoi asua China Townin ympäristössä ja Little Italyssa kivoja lounas- ja illallispaikkoja. Lataa Eric´´s New York appi, siinä kompaktia tietoa ja hyvä subway-kartta, joka on maanalaisella liikkuvalle tuiki tärkeä. Paljon nähtävää ja kunnolla vaatetta ylle kun NYC -sää voi olla koleaa. Jos aamiainen kuuluu hotelliin, niin sillä pärjää kyllä pitkälle päivään, itse otan aina hotelliaamiaisen just siksi, mutta tasoltaan se ei ole skandinaavista tasoa. Keskuspuistossa kannattaa kävellä ja risteilyllä näkee mahtavan Manhattanin siluetin. Joko Top of the Rock tai Empire state building-käynti on must, lippu vaan ennakkoon, vältyt odottamiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773611
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851608Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261327- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941023Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut161003- 35991
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?83942Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk97854- 62775