Sea fm Espoo 87.5MHz

Anonyymi

Havaitsin että seafm radio kuuluu espoos taajuudella 87.5MHz. on muuten paras radiokanava ikinä 10

12

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jep, Hyvin kuuluu Kilossa

• Anonyymi

Niin kuuluu toisella puolella maapalloakin. Hyviä yrityksiä saada taas p***a myrskyä aikaan kyseistä kanavaa koskien. Onko kilpailijan huoli niin suuri vai harmitus kun ei kuulu FM taajudella asuinalueellanne.

• Anonyymi

Hah, kilpailijat tuskin huolestuu piskuisesta ja ylihypetetystä spämfm;stä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah, kilpailijat tuskin huolestuu piskuisesta ja ylihypetetystä spämfm;stä!

oletpa hauska. Aloitat keskustelun ja jauhat sitten kommenteissa sontaa, vaikka tiedät kuinka tasokkaasta asemasta on kyse. Olen aika varma, että olet kilpailevassa asemassa tai saanut joskus kenkää talosta, koska olet hyvin katkeran oloinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oletpa hauska. Aloitat keskustelun ja jauhat sitten kommenteissa sontaa, vaikka tiedät kuinka tasokkaasta asemasta on kyse. Olen aika varma, että olet kilpailevassa asemassa tai saanut joskus kenkää talosta, koska olet hyvin katkeran oloinen.

En minä mitään keskustelua ole aloittanut, vastasin tähän vain kerran aiemmin. Enkä minä jauha sontaa vaan kyllä se olet sinä itse joka sitä jauhaa. En ole myöskään katkera enjkä kilpailevassa asemassa vaan ihan pelkkä radion kuuntelija ja kyllästynyt siihen että SEAFM:ää jauhetaan joka v*tun ketjussa! Ettekö te muuten saa kuuntelijoita kun dissaamalla muita asemia ja niiden kuuntelijoita ja ylistämällä omaanne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä mitään keskustelua ole aloittanut, vastasin tähän vain kerran aiemmin. Enkä minä jauha sontaa vaan kyllä se olet sinä itse joka sitä jauhaa. En ole myöskään katkera enjkä kilpailevassa asemassa vaan ihan pelkkä radion kuuntelija ja kyllästynyt siihen että SEAFM:ää jauhetaan joka v*tun ketjussa! Ettekö te muuten saa kuuntelijoita kun dissaamalla muita asemia ja niiden kuuntelijoita ja ylistämällä omaanne?

Älä viitsi jauhaa. Tiedät täysin hyvin, että joku trollaa. Luultavasti juurikin sinä itse. Tällaista keskustelua ei varmasti Sea FM itse aloittaisi. Melko paha aivovamma pitää olla, jos edes epäilee sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

järkevä tietäisi senkin, ettei Sea FM kuulu Espossa. Joten osoita sormellasi trollia (tai itseäsi). Sea FM ei liity tähän millään tavalla, lyön vaikka vetoa sen puolesta. Jollakin on älytön kateus asemaa kohtaan, Siksi näitä totaalisen typeriä aloituksia ilmestyy tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

järkevä tietäisi senkin, ettei Sea FM kuulu Espossa. Joten osoita sormellasi trollia (tai itseäsi). Sea FM ei liity tähän millään tavalla, lyön vaikka vetoa sen puolesta. Jollakin on älytön kateus asemaa kohtaan, Siksi näitä totaalisen typeriä aloituksia ilmestyy tänne.

Et taida tietää, että Espoossa on tuolla taajuudella ollut piraattiradio jo pitkään ja se voi lähettää ihan mitä itse haluaa, vaikka sitä sun Sii äf-ämmää. Jäitä hattuun siellä Oulussa. Ei elämä niin vakavaa ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida tietää, että Espoossa on tuolla taajuudella ollut piraattiradio jo pitkään ja se voi lähettää ihan mitä itse haluaa, vaikka sitä sun Sii äf-ämmää. Jäitä hattuun siellä Oulussa. Ei elämä niin vakavaa ole.

Asun Lahdessa, mutta kuuntelen täällä Sea FM:ää jatkuvalla syötöllä netistä.

• Anonyymi

kauniaisissaki kuuluu jonki verran

• Anonyymi

hyvin kuuluu karakalliossa 5/5

• Anonyymi

Kuuluu stereona Helsingin parhaimmassa asuinpaikassa Pitäjänmäellä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4389
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3263
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. 152
      976
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      956
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      21
      939
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe