Hei palstalaiset! Kyssäri, mitä toivotte joululahjaksi?
Itse toivon mm. kirjaa, koska tykkään lukea paljon ja askartelutarvikkeet ovat myös mieluisia, sekä esim. joku kiva hajuvesi... :)
Kittiechihu
Mitä toivot joululahjaksi?
18
<50
Vastaukset
Mä en toivo mitään varsinaisia joululahjoja. Mulle suurin lahja on se, että saa läheisimmät ihmiset olla terveitä ja voi heidän kanssaan viettää yhdessä joulua.
En muutenkaan ole mikään semmonen, että kaipailisin tavaroita. Mulla on jo kaikkea ja jos jotain puuttuu, niin meen kauppaan ostamaan :)- Anonyymi
Korjaan, toivon pukilta tarantellaa ja sille terraariota:)
tv. Tinttu-Liina (rekkaamattomana) - Anonyymi
Meillä on tapana perheen kesken antaa lahjoja syntymäpäivänä ja jouluna. Joulun vietän rentoutuen mieheni ja koirun kanssa. :)
Kittiechihu Anonyymi kirjoitti:
Korjaan, toivon pukilta tarantellaa ja sille terraariota:)
tv. Tinttu-Liina (rekkaamattomana)No hah hah..varsinainen vitsiniekka.. ;)
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on tapana perheen kesken antaa lahjoja syntymäpäivänä ja jouluna. Joulun vietän rentoutuen mieheni ja koirun kanssa. :)
KittiechihuNo jos tykkää sellaisesta, niin mikäs siinä :)
Meillä ei enää laiteta, kun ihmisillä on tarpeeks kaikkea mitä tarvii.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No hah hah..varsinainen vitsiniekka.. ;)
Sori, taas unohtui että tarantellalle ulkoilutusvaljaat myöskin:)
tv. Tinttu-Liina (rekkaamattomana) Anonyymi kirjoitti:
Sori, taas unohtui että tarantellalle ulkoilutusvaljaat myöskin:)
tv. Tinttu-Liina (rekkaamattomana)Voi jeesus...Olis se näky, ku pihalla kävelis sellasen karvajalan kanssa...
Mä en voi itelleni mitään, mut ajatuksenaki mun tukka nousee pystyyn ja iho menee kananlihalle = : [
- Anonyymi
Toivoisin että mies raitistuisi.Turhia lupauksia vuodet täynnä.
- Anonyymi
Jaahas, konvehtiloota ja hyvä kirja. Siinäpä sitä olisi lahjaa kerrakseen.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. :)
Kittiechihu
- Anonyymi
Toivon rakkautta salasuhteessa!
tv. 38-vuotias nainen- Anonyymi
Salasuhteessa olet pelkkä panopuu. Siihen ei liity rakkautta, vaan pelkkää himojen tyydytystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salasuhteessa olet pelkkä panopuu. Siihen ei liity rakkautta, vaan pelkkää himojen tyydytystä.
Siksipä toivon 23 vanhemmalta ukkomieheltäni rakkautta!
tv. 38-vuotias nainen
- Anonyymi
Mitäs palstan parrakas herrasmies toivoo joulupukilta;)?
Et kai sä palstatonttua tarkota? :))
Herrasmies... :)))) Mä repesin ihan ;)
Joskus tavattiin sanoa, ettei mikään herra, mut helvetin hyvä työmies kumminkin..( tuli tuo vaan tuosta mieleen) :)- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Et kai sä palstatonttua tarkota? :))
Herrasmies... :)))) Mä repesin ihan ;)
Joskus tavattiin sanoa, ettei mikään herra, mut helvetin hyvä työmies kumminkin..( tuli tuo vaan tuosta mieleen) :)No ketäs muuta?;) Annettaisko tulevien pyhien kunniaksi hälle pusut molemmille poskille ja katsottais meneekö punaiseksi;)
Anonyymi kirjoitti:
No ketäs muuta?;) Annettaisko tulevien pyhien kunniaksi hälle pusut molemmille poskille ja katsottais meneekö punaiseksi;)
No joo muuten, mut ehkä kannattaa jättää väliin :}
Saattaa tulla siitä kuuluisasta lapiosta nekkuun :}
Tontuilla on muuteski kestopuna naamassa :))
- Anonyymi
Toivon että vaimo tulisi takaisin kotiin ja nyt ei naurata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770