Joku aikuine mielellää vastaajaks. Eli oon 13.v tyttö ja miul on ollu jo jonku aikaa valkovuotoo. Miul tuli toispäivänä rusehtavaa vuotoo ja nyt eile sit sellast tummaa vähä punertavaa. Aattelin et on menkat mut nyt sit ei tänää oikeestaa mitää muutaku vähä iha vaaleeta mut ehkä vähä ruskeeta vuotoo ain väkil. Onks menkat vai ei??
Onks nää menkat
Anonyymi
2
81
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sulla alkaa kohtapuoleen menkat.Ja olen aikuinen ( 43-vuotias nainen ).
- Anonyymi
Juu kyllä. Sitä se enteilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099