niin.
käytättekö te pojat alushousuja nukkuessa?
12
845
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ihmeessä?
- Anonyymi
Joo käytän?
- Anonyymi
Kyllä?
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Kyl
- Anonyymi
No tottakai. Sehän on ihan päivänselvää. Mikä ihmeen taas typerä kysymys tämä oli..??
- Anonyymi
alastikkin voi nukkua
- Anonyymi
enkä käytä mitään vaatteita. Onneksi mulla on oma huone. *
- Anonyymi
Voisi käyttääkin mutta mukavampaa ilman. Eli en.
- Anonyymi
Oli noin 3kuukautta sitten semmonen tilanne, että putosin miesten pyörän rungon päälle ja sen jälkeen piti viikko nukkua ilman alushousuja ja, kun taas olisi pystynyt pitää alushousuja niin ei enää tuntuu hyvältä. Olin jo tottunut nukkumaan ilman. Onneksi mulla on oma huone.
En käytä. Mulla on tyynyn alla talouspaperia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89924Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873