Eli en halua nyt kuulla mitään "olisitte käyttäneet ehkäisyä" jne...
Haluttiin kokeilla keskeytettyä yhdyntää ja olin katsonut väärin ovulaation ajankohdan... eli mies ei saanut orgasmia seksin aikana vaan keskeytettiin. Kertokaa kuinka iso mahdollisuus on tulla tuosta raskaaksi... mulla pitäisi kohta menkat alkaa enkä ole varma onko nämä menkkakipuja vai joitain muita... tuntuuko yhenviikon raskaus edes viellä?
Auttakaa D:
5
303
Vastaukset
- Anonyymi
Hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy kohtuun 6-7 päivän päästä ja jotkut naiset tuntevat tässä vaiheessa ns. kiinnittymiskipuja.
Keskeytetty yhdyntä ei ole varma tapa ehkäistä. Jo miehen kiihottuessa erittyvissä tipoissa voi olla lukuisia siittiöitä, ja raskauden alkamiseen tarvitaan yksi.
Niin että pian sen sitten näet miten on käynyt. Toivottavasti parhain päin, mitä se sitten onkaan. - Anonyymi
Jos ei menkat ala ja olet epävarma niin tee raskaustesti.
Keskeytetty yhdyntäkään ei aina välttämättä estä raskautta. - Anonyymi
Raskaustesti kertoo. Ei tää palsta.
- Anonyymi
Miksi sä neuvot aloittajaa jolla voi olla jo muutaman vuoden ikänen lapsi.
- Anonyymi
Ei raskaus aiheuta mitään vatsakipuja . Mutta keskeytetty yhdyntä ei ole koskaan varma keino ehkäisyyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1212355- 1341885
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631236Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051206En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771091Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24996Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942