Mitä ottaisitte mukaan, jos joutuisitte autiolle saarella, vaikka sieltä M/S salmonellalta, vain kolme tavaraa saa ottaa?
kysellen,
Autio saari
9
569
Vastaukset
- nälkäinen
Ruokaa, ruokaa ja ruokaa.
Miten pitkään siellä pitäisi olla?
Sen mukaan sitten se ruoka, säilykkeinä tai kalastusvälineinä.- Varmaan
Yksi vuosi lienee sopiva aika, ei kai sitä en vähempää aikaa voi ajatella?
- Vaari
Hammasharja ja televiision, koska katson aina Kymmenen Uutiset.
- Sens-Ori
Ottaisin vaimon,hänellä kun on se yksi tavara, joka minulle riittää.
Ne kaksi muuta tavaraa jäisi kotiin. - Keth
Minäpä otan kitaran ja raamatun, ja yhden lauluvihon. Pitää siellä palmun alla vähä soitella
- Ruislintu
Hyvän ystävänpä ottaisin mukaani, vaikken häntä ehkä "tavaraksi" kutsuisikaan. Hänellä varmaan olisivat mukanaan onget, puukot sun muut, autiolla saarella tarvittavat härvelit. No, ehkä oman keittokirjanikin vielä nappaisin ja oma luhverotyynyni voisi sitten olla kolmantena.
- Suvi2
Ruokareppu ois ensimmäinen tavara, toinen ois kannettava tietsikka, että saisin haastella teille ja tietysti metlaluutain (varrellinen luuta), että voisin lentee kottiin.
Muskelivene, kuumailmapallo ja tulitikut.
Muu pitäis kai sitten kehitellä kepulikonsteilla. :)- ukki
Tupakit ja tulitikut, syömättä voip olla muttei tupakatta, eli leivästä viis kunhan sauhut saa. Ehkä jonkinmoisen sadon kerkiää vuodessa kasvattaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761747
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471298- 671197
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html201959- 45915
- 57832
- 69788
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119674
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660