Sain Cpap laitteen kaksi kuukautta sitten. Viikko meni harjoitellessa ja kuukausi tottumisessa. Nyt olen nukkunut hyvin mutta olen ruvennut heräilemään nenän kutinaan. Tämä on ärsyttävää koska nenämaski estää raapimisen.
Koneen sammuttaminen tuntuu työläältä. Maskia voi myös nostaa mutta sitten kone puhaltaa ilmaa täysillä eikä sekään mukavalta tunnu.
Onko muilla ollut nenän kutinaa ja miten tuosta eroon?
Cpap laite ja kutina maskin alla
4
2303
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on ollut nyt kokokasvomaski käytössä reilun kuukauden ja samanlaista nenän kutinaa ilmenee monta kertaa yön aikana. Miten pääsit eroon tästä vaivasta?
- Anonyymi
Leponexin käyttöohjeiden mukaan lääkettä ei tule määrätä alle 16-vuotiaille, mutta Kelan rekistereistä paljastuu, että lääkettä on määrätty Suomessa jopa 10-vuotiaalle potilaalle.
- Anonyymi
Miten tuo viesti liittyy CPAP-laitteen käyttöongelmiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuo viesti liittyy CPAP-laitteen käyttöongelmiin?
Tällä foorumilla kaikki liittyy.
Mitä maskeihin tulee, niin eihän vain ole mitään silikooni allergioita? Itselläni se toki ilmenee iholla joka on sitä maskia vasten.
Ja tai, käytättekö kostutustoimintoa vai ei?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791