Pervo gyne

Anonyymi

Olen 31-vuotias nainen Espoosta ja käväisin eilen gynekologilla lääkärin suosituksesta. Keskusteltuani puhelimessa sain vaikutuksen lääkärin olevan nainen ja hänen olevan ammattitaitoinen, mutta vastaanotossa oli reilu 50 v. alkoholilta haiskahtava karvainen mies. Hän kertoi, että alkuperäinen lääkäri oli sairastunut ja tuli hänen tilalleen töihin. Olin aluksi skeptinen, mutta olin vakuuttunut hänen ammattitaidostaan. Aluksi hän pyysi minua riisumaan housuni todella agressiivisesti. Hän kurkkasi alapäätäni ja sanoi että hyvältä näyttää. Hän ehdotti ennen sessiota, että tutkimus kuvattaisiin puhelimelle. Menin aivan shokkiin, mutta mies tunki sormensa minun sisälleni ja alkoi hyvin intensiivisesti hieromaan alapäätäni ja piti erittäin kyseenalaista ääntä. Lähdin samantien pois huoneesta järkyttyneenä. Pitäiskö mun tehä rikosilmotus? Niin ja siis se otti kuvia!

9

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähetä kysymyksesi "pitääkö olla huolissaan"- ohjelmaan, he kyllä osaavat vastata siihen.

• Anonyymi

Jos kyse on valelääkäristä, mutta muuten häviät.

• Anonyymi

Pitäisikö tehdä rikosilmoitus? Pitäisi. Tuollaisella pervolla on taatusti muitakin samaa kokeneita.

• Anonyymi

Itse en ikinä menisi miespuoliselle gynelle. Miksi mies lukee itsensä gynekologiksi?

Miksi?

Vähän uskonpuute iskee kun väitetään että mies haluaisi gynekolokiksi siksi koska haluaa vilpittömästi vain edistää naisten terveyttä. Mitään muuta motiivia ei ole?

• Anonyymi

Entisen kotikyläni kauppakeskuksen aulassa istuksi miesköörejä. Toiset olivat alkoholisteja ja toiset muuten vain kuluttivat siellä vapaa- aikaansa.

Joskus teini- ikäisenä istahdin aulan penkille odottelemaan äitiäni kaupasta. Viereen istahti iäkkäämmän puoleinen äijä joka alkoi jutustella. Hän kertoi olleensa paikallisessa terveuskeskuksessa gynekologina ja totesi nähneensä elämänsä aikana enemmän vittuja kuin kukaan. Tein hetken verran töitä samaisella terveysasemalla, ja siellä sain kuulla että kyseinen gyne oli totta tosiaan tehnyt siellä pitkän uraputken. Terveysasemalla oli yleistä tietoa tämän gynen luonteenlaatu. Mutta se herätti siellä vain hilpeyttä. Siellä oli mm tapana puhua "vittuliinoista" aivan kuin tällainen olisi jotenkin hyväksyttävää.

• Anonyymi

Sellasta tohtoria ei tietysti edes löydy vastaanotolta, vaan oli joku vale sellaineni!😁😁😁😁😁

• Anonyymi

Näköjään löytyy. Vastaanotoilta ne valelääkäritkin löytyvät.

• Anonyymi

En tajua aihetta. Tottakai kaikki gynet ovat pervoja, eiväthän he muuten olisi sellaisessa ammatissa.

• Anonyymi

Pitää olla tosi pervo, jos haluaa katsella ja tonkia ikääntyneiden naisten alapäätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe