Lumia päivitys Windows 8 .x to 10?

Anonyymi

Kukaan kokeillut "Over-the-cable Updater tool" ja menikö päivittäminen niin kuin ohjeissa?
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=56726

Pitäisi siis saada päivitettyä Lumia-puhelin Windows kasista kymppiin. Lumia 640:n pitäisi tukea windows 10 mobile:ea kun siinä on gigatavu muistia, mutta kukaan ei ollut koskaan ottanut päivitystä siihen vastaan...

6

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turha enää kuollutta alustaa päivittää. Ei se siitä paremmaksi muutu..

      • Anonyymi

        Windows phone 8.x:ään ei ole enää ohjelmia tarjolla mutta kymppiin on. Siksi pitää päivittää.

        Jos se puhelin olisi minulla niin kokeilisin heti itse, mutta nyt yritän neuvoa kokemattomampaa kaveria päivittämisessä. Paremmin kai uskaltaisi jos voisin sanoa, että ovat muutkin päivittäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows phone 8.x:ään ei ole enää ohjelmia tarjolla mutta kymppiin on. Siksi pitää päivittää.

        Jos se puhelin olisi minulla niin kokeilisin heti itse, mutta nyt yritän neuvoa kokemattomampaa kaveria päivittämisessä. Paremmin kai uskaltaisi jos voisin sanoa, että ovat muutkin päivittäneet.

        Eipä ole siihenkään kuin kuukauden..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows phone 8.x:ään ei ole enää ohjelmia tarjolla mutta kymppiin on. Siksi pitää päivittää.

        Jos se puhelin olisi minulla niin kokeilisin heti itse, mutta nyt yritän neuvoa kokemattomampaa kaveria päivittämisessä. Paremmin kai uskaltaisi jos voisin sanoa, että ovat muutkin päivittäneet.

        Kauppa pysyy "toistaiseksi" auki kympille, mutta sieltä pystyy lataamaan myös pöytäkoneella tai kannettavalla ja siirtämään ohjelmat kännykkään. Ei ole mitään järkeä päivittää kännykkää kymppiin ellei halua vakoilua siihenkin.

        Voihan sitä tietysti kokeilla, kai sen saa palautettua tehdasasetuksille jos jotain menee pieleen, mutta menettää varmaan jo ne asennetut ohjelmat. Voihan ne siirtää ensin koneelle tai pilvipalveluun jos toimii. Ohjelmia voi kopioida myös toisesta kännykästä, turvallisempaa kokeilla kuin päivitys.


    • Anonyymi

      Reilun tunnin kestää päivitys kympiksi. Päivityksen lataus netistä ja siirto puhelimeen ei vie kovin kauaa mutta varsinainen asennus kestää.

      Sen päälle vielä sovelluksien päivitykset, jossa voi myös mennä tunti, mutta kannattaa.

      Päivitin tänään Lumia 640:n eikä ollut ongelmia.

      • Anonyymi

        Jos ei ole ohjelmia ennestään niin ehkä kannattaakin, muuten ei mitään hyötyä, vakoilee vaan kuten kymppi tietokoneellakin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      125
      3004
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1245
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1231
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1013
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      990
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      48
      911
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      894
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe