Minkälainen tausta vanhalla Arabian Irja astiastolla on? Sen verran tiedän, että haluttu sarja, joka on noin 1920-luvulta.. Olenko oikeassa? Mikä tällaisen kokonaisen Irja astiaston hinta nykymarkkinoilla suunnilleen olisi?
Arabian
3
1462
Vastaukset
- amy
Olen nähnyt muutamia osia myynnissä Irja astiastosta. Hinnat olivat: Kastikekaadin (virheetön) 48€, pienempi liemikulho (pientä kulumaa kultauksessa) 68 €, maitokannu (virheetön) 90 €.
Astiaston hinta riippuu tietysti siitä, mitä siihen kuuluu ja missä kunnossa astiat ovat. Toivotaan, että löydät jotain tietoa. :)- amy
Huuto.netistä löysin irja sarjaa myytävänä. Hintana tässä vaiheessa oli 135 €. Kunto todella hyvä.
Sarjaan kuuluu: SOPPASKOOLI, VETOISUUS 1,5L.
2KPL SUURI TARJOILUVATI 35,5 X 25CM
2KPL KASTIKEKAADIN
KOLME SYVÄÄ LAUTASTA 23CM HALKAISIJA
1KPL KESKIKOKOINEN TARJOILUVATI 30x18CM
1KPL PIENI TARJOILUVATI 15X8CM.
Kantsii katsoa hintoja lisääkin huuto.netistä tai muilta vastaavilta sivuilta
- otkhoelh
pidän eritttäion paljon fidziläisestä taiteista ja tieteistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956