SUOMI ON UHATTU MAA.

tuomas

en kuulu mihinkään lahkoon, en edes käy paljoa seurakunnassa, olen ollut 7v. asti uskossa, olen uskon kehityksen suhteen "omatoiminen"(tosin Jumalahan uskon synnittää), tämä ei todellakaan ole oman mieleni tuotoksia, eikä ensimmäinen ilmestykseni, (tiedän sanomani vaarallisuuden, mutta silti sen kerron koska Jumala ei ole saamaani profetiaa kumonnut), Raamatun olen kolunnut läpi lähes 2 kertaa.

USKOKAA KUN KERRON UUDELLEEN: ELÄMME VÄÄRÄN RAUHAN TUNTEESSA, SUOMI ON UHAN ALAINEN MAA.
5.1.2005
Unessani näytettiin alussa valtavan iso tummakivinen talo, oli hämärää ja talossa oli siellä täällä himmeitä valoja. Koin hengessäni voimakkaasti, että kyseessä oli venäläinen talo ja että Venäjä oli noussut todella voimakkaaksi valtioksi.En osaa tarkkaan sanoa mitä tuleman pitää, mutta ensimmäisessä unessani minut vietiin muun muassa keskustelun äärelle, jossa oli kyseessä joukkojen siirtäminen joko Vähään-Aasiaan(kyse oli Venäjän ja Suomen armeijan liitosta, tai pelkästään Venäjän armeijasta) tai keski-eurooppaan, en osaa sanoa, mutta muistan, että unessani tuossa paikassa oli kyse jostakin LAAKSOSTA(mihin joukkoja oltiin siirtämässä). Kysyin kuinka kauan joukkojen siirtämiseen menee, ilmoitettiin 2 päivää. Unessani mainittiin myös luku 2 vuotta.
4.2.2005
Toisessa unessani kuulin televisiosta: ruotsi joutuu perääntymään, ensin luulin että kyse oli sodasta , joka saattoi myös olla mahdollista, mutta kuuntelin tarkemmin ja huomasin kyseen olevan lätkän mm-kisoista(Huomaa ajankohta!) , sitten kuulin ulkoa valtavaa humahtelua, joka tuli miesjoukkojen askelista, joka oli samanaikaista, eli armeijan marssia. Kuulin myös mahtavaa armeijalaulua, kyse oli kansallislaulusta, en osaa sanoa minkä kansallisuuden, koska en tunnista kansallislauluja).

Koettele tämä ilmoitus Jumalan Sanalla.

9

1009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuomas

Huolimattomuuttani jätin erään kohdan 5.1.2005 saamastani unesta pois...

...että Venäjä oli noussut todella voimakkaaksi valtioksi. SITTEN minut vietiin jonnekin syvälle metsään, metsäautotien viereen, tunsin hengessäni, että jossakin lähellä oli hirvittävä sota käynnissä, joku mies oli paennut rintamasta. En osaa tarkkaan ...

• Koirafani83

...että suomeen tulee sota?

• tuomas

Jotenkin jäi tuon unen jälkeen sellainen olo että Suomen oli ikään kuin "pakosta" (pelosta) oltava Venäjän liittolainen, mutta en osaa tarkkaan sanoa. Eräs välivaihe saattaa olla juuri mainitsemasi asia.

Kuitenkaan en halua olla johdattelemassa ihmisiä väärille poluille, mutta ehkä kyse on Hesekiel 38-39 ilmoitetusta Googin sodasta? En osaa sanoa, koska historian tuntemukseni on vielä sen verran hataraa.

Olen tutkiessani asiaa saapunut kerran erään Suomea koskevan profetian äärelle, jossa mainittiin mm. suurinpiirtein näin: Maassa oli arkku, jonka päällä oli Suomen lippu. Ympärillä oli muiden pohjoismaiden lippuja, jotka itkivät Suomen kohtaloa.

Yritän laittaa päivän aikana vielä tuon profetian tänne.

MUTTA korostan, että KAIKKI profetiat pitää arvostella Jumalan Sanalla.

• tuomas
        tuomas kirjoitti:

Jotenkin jäi tuon unen jälkeen sellainen olo että Suomen oli ikään kuin "pakosta" (pelosta) oltava Venäjän liittolainen, mutta en osaa tarkkaan sanoa. Eräs välivaihe saattaa olla juuri mainitsemasi asia.

Kuitenkaan en halua olla johdattelemassa ihmisiä väärille poluille, mutta ehkä kyse on Hesekiel 38-39 ilmoitetusta Googin sodasta? En osaa sanoa, koska historian tuntemukseni on vielä sen verran hataraa.

Olen tutkiessani asiaa saapunut kerran erään Suomea koskevan profetian äärelle, jossa mainittiin mm. suurinpiirtein näin: Maassa oli arkku, jonka päällä oli Suomen lippu. Ympärillä oli muiden pohjoismaiden lippuja, jotka itkivät Suomen kohtaloa.

Tässä tuo edellisessä viestissä mainitsemani profetia kokonaisuudessaan...

"AI TÄÄ ON NIITÄ VENÄJÄ PROFETIOITA"

UNOHTAKAAMME PILKKA JA RUKOILKAAMME MAAMME PUOLESTA JONKA VIATTOMAN VEREN VELKA KASVAA
        SADOILLA ABORTOIDUILLA LAPSILLA JOKA KUUKAUSI ENIMMÄKSEEN VASTUUNTUNNOTTOMAN
        "VAPAAN" SEKSIN ELI HAUREUDEN TAKIA JOHON MEIDÄN YHÄ EPÄSIVEÄMMÄKSI KÄYVÄ TELEVISIO IHMISIÄ OHJAA JNE.....,
        ONNEKSI ON OLLUT RUKOILIJOTA ETTEIVÄT PROFETIAT OLE TOTEUTUNEEN VIELÄ
        MUISTUTTAISIN AVOIMESTA NÄYSTÄ JONKA NIILO YLI-VAINIO NÄKI TUKHOLMAN HOTELLIHUONEESSA
        OLLESSAAN POLVILLAAN RUKOUKSESSA, JOSTA MYÖS MAININTA KIRJASSA "SAARNAAJA"SIVU 234

TÄMÄ EI OLE VAIN PROFETIA VAAN JUMALAN ANTAMA AVOIN NÄKY JONKA PAINOARVO ON ERITTÄIN SUURI

"Älkää koskeko Minun voideltuihini, älkää tehkö pahaa Minun profeetoilleni."

"Uskokaa Herraan, Jumalaanne, niin te olette hyvässä turvassa, ja uskokaa Hänen profeettojansa,"

Iäkkään lähetysveteraanin,Profeetta Jukka Rokan näky (16.3.2001)
        Järkyttävä näky 16.3.2001 aamulla näin järkyttävän näyn.
        Heräsin kuin joku olisi tönäissyt minua olkapäähän. Katsoin kelloa, se oli tasan 6.00.
        Vaimoni nukkui vielä sikeästi; minä sensijaan tuijotin eteeni ilmestynyttä
        järkyttävää näkyä. Näky oli seuraava:

Metsäaukeamalta työnnettiin esiin mustaan verhottua ruumisarkkua, jossa jalat tulijaan päin oli "ruumis", jonka rinnassa luki : Finland! Arkun päälle
        laskeutui Suomen Siniristi-lippu. arkun takaosaan ilmestyi Sirppi ja Vasara-
        tunnus, joka muutti Suomen lipun värit niin, että sininen Risti muuttui
        mustaksi ja lipun valkoiset osat veripunaisiksi, sillä punainen kangas
        laskettiin arkun päälle.

Kun sitä kauhuissani tuijotin, sen läheisyyteen - arkun oikealle puolelle -
        ilmestyi puolitankoon lasketut kolme kansallislippua: Ruotsi Norja ja Tanska. Samassa näin arkun vasemmalle puolelle ilmestyvän Viron, Latvian ja Liettuan surun täyteiset liput. Kaikki nämä liput olivat kuin ukkosmyrskystä nousseet, tankojensa puoliväliin lasketut suruliput. Tangot lippuineen taipuivatkohti arkkua, kuin kunniaa tehden...

Katselin kauhistuneena edessäni olevaa näkyä. Sitten yht'äkkiä arkun pääpuolelle ilmestyi kaksi suurta kirjainta: EU. Kirjaimissa oleva näkymätön voima yritti riuhtaista arkussa olevan Suomi-Neidon mukaansa, mutta ei voinut, sillä sirppi ja vasara iskivät niihin murskaavan kuolettavalla voimalla...EU katosi näyttämöltä. Kuului vain tuskasta huokaava, masentunut ääni, joka englanniksi huusi:

"Hopeless!" - Woe unto you, Finland...! We cannot help you! But maybe NATO can..."
        (Toivotonta ! - voi sinua , Suomi...! Me emme voi auttaa sinua! Mutta - ehkä NATO voi...)

Samassa venäläiset sotilaat ympäröivät "Suomi-Neidon" arkun, käänsivät sen kohti itää ja lähtivät menemään rumpujensa pauhatessa- se oli kuin mahtavaa tuliaseitten jylinää... Samankaltainen aseitten jylinä kuului kaikilta ilmansuunnilta...!

-Voi Herra , mitä tämä näky tarkoittaa...? tuskailin vapisevin äänin.
        Tähän hätääni Herra sanoi:

"Varoita kansaasi, sillä apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan.
        Ellei Suomen kansa tee totista parannusta, se joutuu jälleen kokemaan kuoleman kauhut.
        "Apua ei tule Idästä , eikä Lännestä, vaan yksin Minulta, sanoo Herra.
        Kääntykää kansana Minun puoleen!... Minä vapautan teidät tästä
        uhkaavasta vaarasta...! Tehkää parannus synneistänne. Minä annan anteeksi,
        Minä pelastan, Minä parannan haavat. Minä täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella."

"Katso minä tulen pian - pikemmin kuin luulettekaan - sanoo Herra"

Vaimoni heräsi ja kysyi: - Jukka mikä sinua vaivaa...? Katsoin kelloa.
        Se oli tasan 7.00. Näky kaikkine kauhuineen oli kestänyt tasan tunnin.
        Kerroin näyn vaimolleni, jota hän suuresti kauhisteli.
        Sitten nousimme ylös vuoteesta Herraa kiitellen.

Lahdessa maaliskuun 16. päivä 2001 Jukka Rokka, Lähetyssaarnaaja, kirjailija

• tuomas
        tuomas kirjoitti:

Tässä tuo edellisessä viestissä mainitsemani profetia kokonaisuudessaan...

"AI TÄÄ ON NIITÄ VENÄJÄ PROFETIOITA"

UNOHTAKAAMME PILKKA JA RUKOILKAAMME MAAMME PUOLESTA JONKA VIATTOMAN VEREN VELKA KASVAA
        SADOILLA ABORTOIDUILLA LAPSILLA JOKA KUUKAUSI ENIMMÄKSEEN VASTUUNTUNNOTTOMAN
        "VAPAAN" SEKSIN ELI HAUREUDEN TAKIA JOHON MEIDÄN YHÄ EPÄSIVEÄMMÄKSI KÄYVÄ TELEVISIO IHMISIÄ OHJAA JNE.....,
        ONNEKSI ON OLLUT RUKOILIJOTA ETTEIVÄT PROFETIAT OLE TOTEUTUNEEN VIELÄ
        MUISTUTTAISIN AVOIMESTA NÄYSTÄ JONKA NIILO YLI-VAINIO NÄKI TUKHOLMAN HOTELLIHUONEESSA
        OLLESSAAN POLVILLAAN RUKOUKSESSA, JOSTA MYÖS MAININTA KIRJASSA "SAARNAAJA"SIVU 234

TÄMÄ EI OLE VAIN PROFETIA VAAN JUMALAN ANTAMA AVOIN NÄKY JONKA PAINOARVO ON ERITTÄIN SUURI

"Älkää koskeko Minun voideltuihini, älkää tehkö pahaa Minun profeetoilleni."

"Uskokaa Herraan, Jumalaanne, niin te olette hyvässä turvassa, ja uskokaa Hänen profeettojansa,"

Iäkkään lähetysveteraanin,Profeetta Jukka Rokan näky (16.3.2001)
        Järkyttävä näky 16.3.2001 aamulla näin järkyttävän näyn.
        Heräsin kuin joku olisi tönäissyt minua olkapäähän. Katsoin kelloa, se oli tasan 6.00.
        Vaimoni nukkui vielä sikeästi; minä sensijaan tuijotin eteeni ilmestynyttä
        järkyttävää näkyä. Näky oli seuraava:

Metsäaukeamalta työnnettiin esiin mustaan verhottua ruumisarkkua, jossa jalat tulijaan päin oli "ruumis", jonka rinnassa luki : Finland! Arkun päälle
        laskeutui Suomen Siniristi-lippu. arkun takaosaan ilmestyi Sirppi ja Vasara-
        tunnus, joka muutti Suomen lipun värit niin, että sininen Risti muuttui
        mustaksi ja lipun valkoiset osat veripunaisiksi, sillä punainen kangas
        laskettiin arkun päälle.

Kun sitä kauhuissani tuijotin, sen läheisyyteen - arkun oikealle puolelle -
        ilmestyi puolitankoon lasketut kolme kansallislippua: Ruotsi Norja ja Tanska. Samassa näin arkun vasemmalle puolelle ilmestyvän Viron, Latvian ja Liettuan surun täyteiset liput. Kaikki nämä liput olivat kuin ukkosmyrskystä nousseet, tankojensa puoliväliin lasketut suruliput. Tangot lippuineen taipuivatkohti arkkua, kuin kunniaa tehden...

Katselin kauhistuneena edessäni olevaa näkyä. Sitten yht'äkkiä arkun pääpuolelle ilmestyi kaksi suurta kirjainta: EU. Kirjaimissa oleva näkymätön voima yritti riuhtaista arkussa olevan Suomi-Neidon mukaansa, mutta ei voinut, sillä sirppi ja vasara iskivät niihin murskaavan kuolettavalla voimalla...EU katosi näyttämöltä. Kuului vain tuskasta huokaava, masentunut ääni, joka englanniksi huusi:

"Hopeless!" - Woe unto you, Finland...! We cannot help you! But maybe NATO can..."
        (Toivotonta ! - voi sinua , Suomi...! Me emme voi auttaa sinua! Mutta - ehkä NATO voi...)

Samassa venäläiset sotilaat ympäröivät "Suomi-Neidon" arkun, käänsivät sen kohti itää ja lähtivät menemään rumpujensa pauhatessa- se oli kuin mahtavaa tuliaseitten jylinää... Samankaltainen aseitten jylinä kuului kaikilta ilmansuunnilta...!

-Voi Herra , mitä tämä näky tarkoittaa...? tuskailin vapisevin äänin.
        Tähän hätääni Herra sanoi:

"Varoita kansaasi, sillä apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan.
        Ellei Suomen kansa tee totista parannusta, se joutuu jälleen kokemaan kuoleman kauhut.
        "Apua ei tule Idästä , eikä Lännestä, vaan yksin Minulta, sanoo Herra.
        Kääntykää kansana Minun puoleen!... Minä vapautan teidät tästä
        uhkaavasta vaarasta...! Tehkää parannus synneistänne. Minä annan anteeksi,
        Minä pelastan, Minä parannan haavat. Minä täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella."

"Katso minä tulen pian - pikemmin kuin luulettekaan - sanoo Herra"

Vaimoni heräsi ja kysyi: - Jukka mikä sinua vaivaa...? Katsoin kelloa.
        Se oli tasan 7.00. Näky kaikkine kauhuineen oli kestänyt tasan tunnin.
        Kerroin näyn vaimolleni, jota hän suuresti kauhisteli.
        Sitten nousimme ylös vuoteesta Herraa kiitellen.

Lahdessa maaliskuun 16. päivä 2001 Jukka Rokka, Lähetyssaarnaaja, kirjailija

http://www.niksula.cs.hut.fi/~ahuima/toronto/trust.html

• perääkin....
        tuomas kirjoitti:

Minä itse näin pari vuotta sitten unen, jossa etsin suojapaikkaa pommikoneilta...pääni yli lensi sotakoneita, jota pommittivat. Oli kesä, liikuin jossain metsässä, jossa oli enimmäkseen lehtipuita.
        Pieni tyttäreni(4 vuotta) näki parikuukautta sitten sellaista unta, että meidän piha oli täynnä sotilaita...

• Jeesus Jeesus Jeesus
        perääkin.... kirjoitti:

Minä itse näin pari vuotta sitten unen, jossa etsin suojapaikkaa pommikoneilta...pääni yli lensi sotakoneita, jota pommittivat. Oli kesä, liikuin jossain metsässä, jossa oli enimmäkseen lehtipuita.
        Pieni tyttäreni(4 vuotta) näki parikuukautta sitten sellaista unta, että meidän piha oli täynnä sotilaita...

Kaikkien maailman ihmisten kaikki unet toteutuvat tietysti.

• tuomas
        Jeesus Jeesus Jeesus kirjoitti:

Kaikkien maailman ihmisten kaikki unet toteutuvat tietysti.

Jos kyse on eksyttävistä hengistä, niin nämä unet eivät toteudu,

MUTTA jos onkin kyse Jumalan ilmoituksesta Henkensä kautta, niin asia kannattaa ottaa TODELLA VAKAVASTI.

(en itse vielä täysin osaa koetella henkiä)

• ???

???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7708
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3712
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1866
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1130
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      993
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      953
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      762
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe