Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä.
Kaipuu jatkukoon 💘
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
46
722
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
👋👋👋
- AnonyymiUUSI
Toivotaan aitoa kaipausta ja ihania viestejä.
- AnonyymiUUSI
Uskon että Jumala toi sinut minun tielleni. Ilman sitä ja kokemuksen syvyyttä ikäero saattaisi häiritä.
- AnonyymiUUSI
Se vahva kokemuskaan ei ole ikuista ja jatkuvaa, vaan menee ohi.
Olisihan se ollut ihana kokea yhdessä silloin.
Kerran elämässä.
Sivusta jostain takavasemmalta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se vahva kokemuskaan ei ole ikuista ja jatkuvaa, vaan menee ohi.
Olisihan se ollut ihana kokea yhdessä silloin.
Kerran elämässä.
Sivusta jostain takavasemmalta.Höpötystä. Kaikki on vielä edessä, niinkuin yhdessä sovitaan.
- AnonyymiUUSI
Mieskaivattuni,
Sua edelleen`` lemmin ,kuin järjetön mä oisin``....( taidan ollakin )
😁😊- AnonyymiUUSI
Pilkullisten väärin viilaaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pilkullisten väärin viilaaja.
Menisitkö helvettiin siitä,kun sinua ei kaivata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menisitkö helvettiin siitä,kun sinua ei kaivata.
Jos sua ihan oikeesti joku kaipaisi, ni et sä täl palstalla joutuisi renkuttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun seurattava jokaista kaipausketjua ja tulla sinne ankeuttamaan muita.Sinä olet se musta pilvi joka syö kaiken valon.
Äläkä arvioi muiden kaipamisia kun siihen olet jäävi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä taitaa olla ainoa henkireikä sinulle naisia esittävälle rupisammakolle. Olen pahoillani mitä tulevaisuus tuo eteesi 😔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä taitaa olla ainoa henkireikä sinulle naisia esittävälle rupisammakolle. Olen pahoillani mitä tulevaisuus tuo eteesi 😔
Et edes huomaa erilaista kirjoitustyyliä.Sinulle jokainen viesti täällä on samalta henkilöltä.
sekään niin paha kuin tuo sysimusta sisimpäsi joka syö muiden valon.
Palsta ei tee sinunlaiselle hyvää.
Voit jatkaa, mutta minä en. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun seurattava jokaista kaipausketjua ja tulla sinne ankeuttamaan muita.Sinä olet se musta pilvi joka syö kaiken valon.
Äläkä arvioi muiden kaipamisia kun siihen olet jäävi.Noniin...löytyhän se toisten naamojen mustamaalaaja. Ja vähän lisää metaflooraa. ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et edes huomaa erilaista kirjoitustyyliä.Sinulle jokainen viesti täällä on samalta henkilöltä.
sekään niin paha kuin tuo sysimusta sisimpäsi joka syö muiden valon.
Palsta ei tee sinunlaiselle hyvää.
Voit jatkaa, mutta minä en.Psykoottiset netissä elävät skitsofreenikot ovat tarkoituksella erilaisia kirjoitustyylissään. Älä opeta isääsi setä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on ja vastaavasti joillekin on henkireikä uskoa näihin palstaäijän naisperformaatioihin ja ulista vuodesta toiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Psykoottiset netissä elävät skitsofreenikot ovat tarkoituksella erilaisia kirjoitustyylissään. Älä opeta isääsi setä
Asiaa👍Ps umpihulluille- mitään naista ei ole
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asiaa👍Ps umpihulluille- mitään naista ei ole
Anatomian oppitunti. Hard Wardin kemian luokasta.
- AnonyymiUUSI
Lähetän terveiseni ylös päin ja samalla pienesti kaivatulle, joka laittoi vinkin tänne eilen. Kiitos siitä, ilahdutti ☺️
https://youtu.be/1UUYjd2rjsE?feature=shared - AnonyymiUUSI
Mxxxxa olet ihana!
- AnonyymiUUSI
Millon hypätään? Hyppäätkö millä tyylillä? Meneekö voltti?
- AnonyymiUUSI
Hei, kerro mikä se on! Joku poika selitti mulle jotain uimahyppytyyliä. En ihan ymmärtänyt. Mut siis vähän niinku polvet edelle vinottain ja mitenköhän se piti käsiä?
- AnonyymiUUSI
1. Aina kun sopiva tila ja kukaan muu ei näe
2. Grand jete tietysti, faille assamblee on kiva myös
3. Jos ei jaksa itse tehdä ruokaa niin on kyllä OK - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
3. Jos ei jaksa itse tehdä ruokaa niin on kyllä OKTykkään kun panostat asioihin, jotka sulle merkitsee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
3. Jos ei jaksa itse tehdä ruokaa niin on kyllä OKVähä ku sähkötuolista pomppu väärään naamaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähä ku sähkötuolista pomppu väärään naamaan.
Lähes joo, on minulla sellainen sähköpöytä, ja naama väärällä.
- AnonyymiUUSI
Iskä ja äiskä sinne yläkertaan! On ikävä teitä. Kävit äiti tervehtimässä siskoa unessa ja sanoit, että hyvä tytöt, että pärjäätte. En ole nähnyt teistä unia vähään aikaan. Iskä, joudun tunnustamaan, että minulla on vielä ikävä yhtä kaveria, jonka sinäkin näit. Tiedän, ei hätävarana kannata olla. Mies ei saa jättää minua yksin. Ja raitis pitää olla. Peace and love!
- AnonyymiUUSI
Hmp lapsellista 🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hmp lapsellista 🙂
Olet riidanhaluinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet riidanhaluinen.
Nöy.
- AnonyymiUUSI
Minä en kävele metrin metriä
- AnonyymiUUSI
Semmonen urheilija siellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Semmonen urheilija siellä
Semmoinen vajaa joka viestiin puuttuja siellä!
Onhan se surku kun ei sulla ketään niin tarvii päteä täällä muiden viesteihin puuttumalla.
Vai onko päässä pahakin vika?!
- AnonyymiUUSI
joskus niin jos 4 neliömetriä on jo soiva asunto raskaana olevalle naiselle, jos on joku hauska paikka asua, niin ... voi maksaakin vähän
- AnonyymiUUSI
jos on ihan kiva paikka asua mutta niin kaupungin äänet aina on... vaikakka vähän kaliimpikin vuokra
- AnonyymiUUSI
En ole vauva-palstaa koskaan käyttänyt. En tiedä kuinka toimin.
- AnonyymiUUSI
Soot söpö.
- AnonyymiUUSI
kiitti
- AnonyymiUUSI
Kiva murre😘🍓
- AnonyymiUUSI
Sillleen kiva että nyt ei tarvi nukkua öisin ollenkaan
- AnonyymiUUSI
Miks?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miks?
No jos jumittuu tänne yöllä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jos jumittuu tänne yöllä
ok.
- AnonyymiUUSI
Joko olet lomalla? Pusuja
- AnonyymiUUSI
En tiedä enää edes kaipaanko mitään, tai ketään, on vaan levoton olo. Ehkä kaipaan päätäni takaisin, kun ollut aika sekaisin. Miten sinä?
- AnonyymiUUSI
En kestä enää ainuttakaan!
- AnonyymiUUSI
moi moi vaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2103879Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii632465Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472233
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561257
- 721186
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136