Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyttäydyit oli vaan niin ristiriitaista. Mä ajattelin keväällä, että sä olit alkanut katumaan ja halusit etäisyyttä. Mä mietin sitä, mitä sä sanoit ja sun viestejä. Oli toki jotain juttuja, jotka olisi voinut tulkita merkeiksi siitä, että välität, mutta sit samaan aikaan oli ne, jotka kertoi toista. Mä olin tosi hämilläni ja musta tuntui, että mä pilaan kaiken, jos mä lähestyn sua. Nyt mä en enää tiedä. Mulla on sua ikävä ja voi olla, et haluan vaan kuvitella, et säkin ehkä ikävöit mua.
n->m
Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
31
782
Vastaukset
- Anonyymi
Niitä on ollut, oikein jaksa mitään muutenkaan, anteeksi siitä.
- Anonyymi
Tämä sun toinen puoli alkoi silloin keväällä tulemaan hyvin ilmi ja sai mut pelästymään ja vetäytymään. Mun ristiriitainen käytös johtui tuosta että prosessoin tilannetta, enkä oikein tiennyt mitä ajatella susta. (Liittyi siihen tosin muutakin) Mutta sitten, hankala tietää kuitenkaan lopulta mikä täällä anonyymillä palstalla on totta ja mikä ei. Ja mä ikävöin sua mikä on ihan hullua kyllä.
- Anonyymi
Joo täytyy myöntää et käyttäydyin keväällä omituisesti mut niin säkin. Toki varmaan johtu musta. Kyllä mä susta tykkään ja on ikävä. Harmi ku tää meni näin.
- Anonyymi
Nii. Sivusta
- Anonyymi
Halusit jonkun muun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusit jonkun muun?
En.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusit jonkun muun?
En.
- Anonyymi
Onhan tää harmi, mut toisaalta me ollaan vaan ihmisiä. Tehtiin parhaamme hänen kanssaan.
Aloittaja
- Anonyymi
Onko se jo päätetty miten tää meni?
- Anonyymi
Ei ole päätetty, yhteen mennään ja tullaan.. sivusta
- Anonyymi
Ei välttämättä. Voi olla, että tulee jatko-osa.
Mikään vastauksista ei tunnu siltä, että hän olisi sen kirjoittanut, ellei tämä kysymys.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä. Voi olla, että tulee jatko-osa.
Mikään vastauksista ei tunnu siltä, että hän olisi sen kirjoittanut, ellei tämä kysymys.
AloittajaMikä juttu tämä on?
- Anonyymi
Olet käsittänyt väärin. Alusta asti olen sinut halunnut. Tuntunut pahalta, kun en ole sinua onnistunut saamaan. 😥 En todellakaan katuisi, jos sinut saisin vaan päinvastoin. Lesoilisin vaan kaikille, kuinka upean naisen olen saanut😅ei vaiskaan(laitan kiviä taskuun, ettei näin pääsisi käymään), mutta muut ihmiset varmaan mielessään ihmettelee miten olen saanut noin kauniin ja ihanan naisen itselleni , kun mä oon vaan tällainen yksinäinen tallaaja vailla päämäärää. Saisit minut loppuelämäksesi, jos vain kelpaisin sinulle. Olen ajatellut sinua paljon jokaikinen päivä, Aina kun olen tehnyt jotain olen miettinyt sinut siihen vierelle. Olet rakas! 🫶
- Anonyymi
Sorry, en huomannut, poistun tästä kilpailusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry, en huomannut, poistun tästä kilpailusta!
Harmittaa😥, mutta sun täytyy tehdä mitä sun sydän sanoo. Parempia miehiä kävelee jokapäivä sinua vastaan. Valitse niistä. Älä kuitenkaan taas kokonaan mua hylkää. Jätä taas varalle, kun kaipaat laastaria/lohdutusta/itsetunnonkohotusta. ✌️
- Anonyymi
Ihan hyvää pohdintaa. En tiedä miksi tunteet sinuun on nousseet korkealle, ehkä jokin kohtaaminen kun olet heittänyt silmät seljälleen ja suun korviin. Viesteistäni ei voi analyysiä tehdä eikä ne aina päivänvaloa kestä, kun joskus olen humalassa hölmöillyt.
Selvennettynä; Mä en ole tiennyt sun tunteista. Tyhmä kai olen.- Anonyymi
Tämä on oikea väli. Sorry, en huomannut, poistun tästä kilpailusta!
- Anonyymi
Mitä nyt kun tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nyt kun tiedät?
Olen ollut melko yllättynyt. En tosin vieläkään varma ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sovi tähän laariin, poistun tästä kilpailusta! Hoida laastarisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pitää tapahtua, että olisit varma? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pitää tapahtua, että olisit varma? Sivusta
Ei musta tarvii välittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei musta tarvii välittää.
Tavaraa riittää. olen ulkona näistä jutuista!
"> Älä kuitenkaan taas kokonaan mua hylkää. Jätä taas varalle, kun kaipaat laastaria/lohdutusta/itsetunnonkohotusta."
- Anonyymi
En tie mu sut käsittää ainakin väärin ton kirjoituksesi perusteella olitko ny siis ollu tekemisissä hänen kanssaan vaiko etkö
- Anonyymi
Tietysti, en mä nyt kirjoittele kenellekkään, jota en ole tavannut, vaikka tänne kirjoitankin. 😅
- Anonyymi
kuullostaa epämääräiseltä. sillä on joku toinen sinun tilalla. siksi käytös muuttui äkisti
- Anonyymi
Aina voi käsittää väärin. Puhukaa asiat selviksi.
Yksi suudelma voi kertoa enemmän kuin tuhat sanaa. - Anonyymi
Ja tuo ny ei ol mitään uutta että nainen käsittää väärin ja mä olen siihen jo tottunu ole vaivautun oikoon yhtäkään väärinkäsitystä pitäs opetella kysyyn niittä suoria kysymyksiä jos suoria vastauksia haluaa opettelin senkin joskus kuinka annetaan epäsuoraan kysymykseen epäsuora vastaus
- Anonyymi
tuo on totta, naiset esittää niin monimutkaisia ja monitahoisia, monimerkityksellisiä kysymyksiä että pää on solmussa, ja kun vastaat niin vastaat aina väärin.
miksi pitää asiat vääntään niin solmuun aina, olisi lyhyitä yksinkertaisi kysymyksiä, sellaset sopisi miehille, ettei tarvi vetää päätä solmuun ette etes tajuaisi mitään siitä.
- AnonyymiUUSI
Sinun on kuunneltava omaa sydäntäsi ja tehtävä mitä se käskee. Aina se ei johda mihinkään mutta tiedät ainakin tehneesi jotain itsesi eteen. Epävarmuus on toimijuuden, vapauden edellytys. Ilman sitä kaikki olisi määrättyä. Mutta se ei ole sama kuin rakkaus. Ehkä en ollutkaan oikea vaan sepitit kaiken välillämme, sanattoman ymmärryksen ja muun. Se kuka on sinua varten sisälläsi ei varmasti ole yhtä kuin minä. Tai ehkä veditkin minua pikkuhiljaa mukaan sillä mikään ei pysy ennallaan. Se päättyykö tämä epävarmuuteen riippuu sinusta.
- AnonyymiUUSI
❤️
❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740