Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti minulle aiemmin, että saan työn. Harmittaa ihan hirveästi ja mietin, että mistä tuo johtuu. Löysivätkö paremman työntekijän vai mitä tapahtui?
Ja ihan iso paikka kyseessä eikä mikään yhden ihmisen tuntematon pikkufirma.
Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
5
50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Täälläkö me tiedetään, miksi noin teki?
Varmaankin otat itse yhteyttä työnantajaan ja kysyt työn perään tai syytä sen peruuntumiseen.- AnonyymiUUSI
No ihan nyt ajattelin kysyä, että onko muillakin vastaavia kokemuksia. Keskustelupalstalla kai tästäkin saa keskustella?
Enpä tiedä kannattaako työpaikan perään kysellä, jos ne minut haluaisivat töihin niin eivät olisi noin tehneet.
- AnonyymiUUSI
Melko varmasti firma on joutunut ongelmiin tai tapahtunut yrityskauppoja.
Itsellänikin useita vuosia sitten luvattu työpaikka jäi saamatta kun firma myytiin isommalle firmalle. Pääomistaja vaihtui ja firmalle uusi nimi. Rekrytointikielto päälle ja omakin luvattu työpaikka meni samantein jätemyllyyn.
Isoissa firmoissa ylätason päätökset ylikävelevät alempien tasojen esimiesten päätökset. - AnonyymiUUSI
Oliko Mitta Oy? Kusettivat 2024 aivan samalla lailla. Piti olla työpaikka, oli työhaastattelut ja kaikki mutta sitten ilmoitetaan että koko työpaikkaa ei ole avoinna.
- AnonyymiUUSI
Ei ollut Mitta Oy. Ei tänne nimiä voi laittaa, mutta ei se mikään kusetusfirma yleisesti ole, kyllä se on ihan oikea toimija, mutta näin nyt minulle tehtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2496430
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m294637- 982935
- 412307
- 332102
- 562056
- 1091870
- 221779
- 271562
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2331525