Olet niin totinen
Pieni häivähdys sinusta
58
5942
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko miehelle eli naiselle vai postilaatikolle?
- Anonyymi
Yhdelle charmikkaalle miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdelle charmikkaalle miehelle.
Tämän on pakko olla minulle.
- Anonyymi
Itsetuho mielessä.
- Anonyymi
Älä tee mitään itselles jos oot nuori alle 45- vuotias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tee mitään itselles jos oot nuori alle 45- vuotias.
En ole vaan täytän jo 48 v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ah, no sitte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeinpas tai aika lähellä, toivottavasti kukaan ei tee mitään liian pahaa itselleen
Aloittaja - Anonyymi
En usko, veikkaan enemmän sitä, että on kadottanut luottamuksen ja uskon hyvään ihmisissä ja siksi totisuudella torjuu heitä, jotka yrittävät häntä huijata uskomaan valheita? Hyvään uskovana kadottanut sen tuntemuksen, jonka koki itselle tärkeäksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, veikkaan enemmän sitä, että on kadottanut luottamuksen ja uskon hyvään ihmisissä ja siksi totisuudella torjuu heitä, jotka yrittävät häntä huijata uskomaan valheita? Hyvään uskovana kadottanut sen tuntemuksen, jonka koki itselle tärkeäksi?
Totta. E
- Anonyymi
Toti tyhjentämättä sitten kun oika tyhjennetään johonkin.
- Anonyymi
Olisiko aika?
- Anonyymi
Tyhjentää sanat avata hanat
- Anonyymi
Aff...
- Anonyymi
Tai...olen ainakin nauttinut suunnitelmien mukaisesti lääkärin kirjoittamat ankeuspillerit.
Kattokaa ny itsekin tuotakin aurinkon heloa: Ei sekään jaks meillä aina paisdoa röllöittää.
Sen sentään yli 10.000 vuotta vanha. Kysyin Sandralta. Se tietää kun on aina äänessä tai luurissa. auku. - Anonyymi
Minulla on murheellinen elämä kaiken sen pinnan alla minkä näet ja kun se jatkuu vuosia, ei se mukavaa ole. sinä teet minusta onnellisen ja sen eteen taistelen.
- Anonyymi
Jostain syystä toivon että pitkä sinnikkyytesi kantaa vielä pitkälle sinut ja rakkaasi. Taivaan Isän varjelusta ja siunausta sinulle ja olkoon onni myötäinen kaikessa mitä teet! 🤍❔
- Anonyymi
Kadun kun satutin ihmistä joka halusi vain hyvää minulle. En saa häntä mielestäni. Ihan niinkuin minut pakotettaisiin kohtaamaan ne asiat joiden myötä koitin vältellä tunteitani ja toimin inhottavasti ja välinpitämättömästi häntä kohtaan jos halusi vain
hyvää minulle.
Minä kadun syvästi toimiani ja haluaisin pyytää anteeksi mutta miksi on niin vaikeaa laittaa viesti hänelle? Maksan kai nyt sitä niin sanottua karmaa.
Välillä tuntuu että se nainen tekee jotain loitsuja, mutta ymmärrän ettei se ole hän joka pakottaa minut kohtaamaan oman epäkypsän käytökseni, vaan korkein kaikkivaltias pakottaa minut hyvittämään syntini.- Anonyymi
” Välillä tuntuu että se nainen tekee jotain loitsuja, mutta ymmärrän ettei se ole hän joka pakottaa minut kohtaamaan oman epäkypsän käytökseni, vaan korkein kaikkivaltias pakottaa minut hyvittämään syntini.” Joo, kyllä tässä taitaa olla jäbä kyse sinullakin iha sinusta ja sinun valinnoista ilman yliluannollisia tulkintoja
- Anonyymi
Ilman anteeksipyyntöä kumpikaan teistä tuskin saa rauhaa. Kysymys onkin, että kauanko vielä haluat, että hän kärsii? Mikä olisi omasta mielestäsi kohtuullinen aika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman anteeksipyyntöä kumpikaan teistä tuskin saa rauhaa. Kysymys onkin, että kauanko vielä haluat, että hän kärsii? Mikä olisi omasta mielestäsi kohtuullinen aika?
Kestää tasan niin kauan kun hän astuu miehen rooliin ja tekee niinkuin miehen kuuluu tehdä...ottaa yhteyttä ja pyytää anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestää tasan niin kauan kun hän astuu miehen rooliin ja tekee niinkuin miehen kuuluu tehdä...ottaa yhteyttä ja pyytää anteeksi.
Ehkä nainen on mennyt jo eteenpäin. Naiset ovat vahvoja. Synnyttävät lapsia kannettuaan heitä ensin sisällään. Naiset jatkavat matkaa kun miehet sortuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä nainen on mennyt jo eteenpäin. Naiset ovat vahvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistaako se, jos mennyt eteenpäin, anteeksipyynnön tarpeen?
Sun pitäisi varmaan olla haluamatta hyötyä tai tiettyä lopputulosta ja pyytää anteeksi vain sen anteeksipyynnön ja - annon takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset on vahvoja, mutta 45v jälkeen heistä tulee heikkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset on vahvoja, mutta 45v jälkeen heistä tulee heikkoja.
😆kaikkea muuta. Mistä olet tuollaista saanut päähäsi?
Vai oliko tämä pelkkä provo?
- Anonyymi
But they get scared when i smile and ask why s serious, bro
- Anonyymi
Useimmiten elämä kun ei ole mitenkään huvittavaa
- Anonyymi
Totinen ilme on vain perusilme. En ole surullinen tai vihanen, olen usein niin ajatuksissani. Yhtä naista mietin usein.
- Anonyymi
Eipäs. Aina pilke silmäkulmassa
- Anonyymi
https://youtu.be/kmdqLtp0SYY?si=KHk-1jlXmWknRN81
Säbä kiusaajat kuuluu tähän leikkiin/ peliin - Anonyymi
Kaipa ihmisen on oltava joskus vakava, ilman että.se olisi naurettavaa.
- Anonyymi
Totta ja harva nauraa yksinollessa. Voihan niitäkin tietty olla, muttei se ole ihan tavallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta ja harva nauraa yksinollessa. Voihan niitäkin tietty olla, muttei se ole ihan tavallista.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂anteeksi mitä??
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ei herran jumala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, en sit oo tavallinen? Lähes kuuskymppisenä miehenä nauran lähes aina, kun katson tvstä Frendit- jaksoja mtv-katsomosta. Tilanne komiikka ja ihmisten erilaisuus ja hölmöilyt ovat minusta hauskaa katsottavaa.
Taustalla aina jotain todenperäisyyttäkin. Siksi sille on kiva nauraa "yksinkin". Ehkä tämäkin on sitä erilaisuutta, että ihmiset kokee asioita eri tavalla, eikä se ole väärin vaan enempi näkemyseroja vain asioista. Erilaisuutta kohdannut, samoin haluttomuutta ymmärtää asioita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihan normaalia eläinihmisille. Joka päivä tulee naurettua ja paljon. Ihan yksin, jos ei muita satu olemaan paikalla.
- Anonyymi
Persoona kerrallaan.
- Anonyymi
Olen epäluuloinen suhteesi, ja silloin ei hymy ole herkässä.
- Anonyymi
No se ei ole mukavaa. Hymy hyytyy jos ei voi luottaa 🤍❔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se ei ole mukavaa. Hymy hyytyy jos ei voi luottaa 🤍❔
Mä luotan häneen 100%❤️
- Anonyymi
Ihmisiä on välillä vaikea lukea. Puhetavassasi on jotain mistä ei tiedä oletko tosissasi vai kiusoitteletko vai muuta.
- Anonyymi
ei ole pahemmin naurattanut viime aikoina, ei ole ollut syytä
tule luokseni niin hymyilen sinulle sitten - Anonyymi
Kymmenien vuosien kiusaaminen tekee tehtävänsä. Paskaa puhuttu ja vedätetty. Aina yrittänyt tehdä minkä lupaa ja niin paljon kuin jaksaa, mikään ei vaan tunnu riittävän. Joku syy on kiusaamiseen, en vain ymmärrä mikä se on? Pahaa en ole tehnyt,velkaa en ole, joku on saanut paskan läpi kaikille? Miksi? Perheen olisin halunnut,parisuhteen ja ihminen kaipaa läheisyyttä mutta en ole saanut edes kädestä pitää kiinni. EN minä niin paha ihminen voi olla? Itku tulee
- Anonyymi
tuota tapahtuu paljon. tiedän monta samanlaista.
joku ihan pieni vika henkilön käytöksessä, joku epävarmuus jonka muut huomaa, ja ennekuin huomaatkaan olet elämänmittaisessa helvetissä. itse ei edes tiedä missä vika on, mutta muut näyttää tietävän. puhutaan selän takana ties mitä, itse et saa tietää niistä puheista mitään, huomaat vaan kun katsotaan. kun et ole ihan just samanlainen kuin ne muut on
- Anonyymi
Johtunee siitä ettei elämä ole mitään leikkiä toisinaan ihan vitutti helsingissä mennä työmaalle ajatuksena taas näitä vitun aikuisten hiekkalaatikko leikkejä kummasta johtuu siitäkö ettei lapsena saanu mennä hiekkalaatikkoa edemmä vai siitä ettei saanu leikkiä edes hiekkalaatikolla ettei vaan syö hiekkaa menee hampaat pilalle
- Anonyymi
Talo paloi, akka lähti ja auto räjähti. Näinhän täällä käy.
- Anonyymi
Ai ,mulle on sanottu noin,usein.
Elämä on surullista.
Mies60 - Anonyymi
Pahempaa on tyhjännauru ja valehtelu.
- Anonyymi
Vihane vesseli
- Anonyymi
"Juokse porosein
poikki vuoret maat
majall impyein
siellä syödä saat".
räimänkäkeä, myötämäkeä. - Anonyymi
No joo. Syystäkin.
- Anonyymi
Suomennoksia https://www.choosingtherapy.com/things-narcissists-say/
- Anonyymi
Tulia tuommine aöitus tehtä.
- Anonyymi
Otan asiat vakavasti, mutta osaan myös leikitellä.
- Anonyymi
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Juu v*tuttaa ku pientä apinaa. Jumppaan pitäs lähtä mutta kun ei kiinnosta pätkän vertaa. Mielummin makaisin sohvalla syömässä sipsiä ja selaamassa puhelinta. Pakko kai mennä kun on kallis jumppakortti maksettu. Siinäkään mitään järkeä kun ainoa hetki kun tuntuu hyvältä on kun se rääkki loppuu. Hallitus on P*ska, Trummpi on p*ska ja sdp/marin piti huolen että lapsen lapsen lapsetkin on korviaan myöten veloissaan vaikkei ole vielä syntyneetkään. Ei ole missään mitään järkeä!!!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192391
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561894- 1781533
- 821513
- 231510
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3151472Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1011081Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä651054Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää341015- 349894