Olet niin totinen
Pieni häivähdys sinusta
20
1959
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oliko miehelle eli naiselle vai postilaatikolle?
- AnonyymiUUSI
Yhdelle charmikkaalle miehelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yhdelle charmikkaalle miehelle.
Tämän on pakko olla minulle.
- AnonyymiUUSI
Itsetuho mielessä.
- AnonyymiUUSI
Älä tee mitään itselles jos oot nuori alle 45- vuotias.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä tee mitään itselles jos oot nuori alle 45- vuotias.
En ole vaan täytän jo 48 v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole vaan täytän jo 48 v
Ah, no sitte.
- AnonyymiUUSI
Toti tyhjentämättä sitten kun oika tyhjennetään johonkin.
- AnonyymiUUSI
Olisiko aika?
- AnonyymiUUSI
Tyhjentää sanat avata hanat
- AnonyymiUUSI
Aff...
- AnonyymiUUSI
Tai...olen ainakin nauttinut suunnitelmien mukaisesti lääkärin kirjoittamat ankeuspillerit.
Kattokaa ny itsekin tuotakin aurinkon heloa: Ei sekään jaks meillä aina paisdoa röllöittää.
Sen sentään yli 10.000 vuotta vanha. Kysyin Sandralta. Se tietää kun on aina äänessä tai luurissa. auku. - AnonyymiUUSI
Minulla on murheellinen elämä kaiken sen pinnan alla minkä näet ja kun se jatkuu vuosia, ei se mukavaa ole. sinä teet minusta onnellisen ja sen eteen taistelen.
- AnonyymiUUSI
Kadun kun satutin ihmistä joka halusi vain hyvää minulle. En saa häntä mielestäni. Ihan niinkuin minut pakotettaisiin kohtaamaan ne asiat joiden myötä koitin vältellä tunteitani ja toimin inhottavasti ja välinpitämättömästi häntä kohtaan jos halusi vain
hyvää minulle.
Minä kadun syvästi toimiani ja haluaisin pyytää anteeksi mutta miksi on niin vaikeaa laittaa viesti hänelle? Maksan kai nyt sitä niin sanottua karmaa.
Välillä tuntuu että se nainen tekee jotain loitsuja, mutta ymmärrän ettei se ole hän joka pakottaa minut kohtaamaan oman epäkypsän käytökseni, vaan korkein kaikkivaltias pakottaa minut hyvittämään syntini.- AnonyymiUUSI
” Välillä tuntuu että se nainen tekee jotain loitsuja, mutta ymmärrän ettei se ole hän joka pakottaa minut kohtaamaan oman epäkypsän käytökseni, vaan korkein kaikkivaltias pakottaa minut hyvittämään syntini.” Joo, kyllä tässä taitaa olla jäbä kyse sinullakin iha sinusta ja sinun valinnoista ilman yliluannollisia tulkintoja
- AnonyymiUUSI
But they get scared when i smile and ask why s serious, bro
- AnonyymiUUSI
Useimmiten elämä kun ei ole mitenkään huvittavaa
- AnonyymiUUSI
Totinen ilme on vain perusilme. En ole surullinen tai vihanen, olen usein niin ajatuksissani. Yhtä naista mietin usein.
- AnonyymiUUSI
Eipäs. Aina pilke silmäkulmassa
- AnonyymiUUSI
https://youtu.be/kmdqLtp0SYY?si=KHk-1jlXmWknRN81
Säbä kiusaajat kuuluu tähän leikkiin/ peliin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735132- 534271
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933629- 502729
- 201949
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1151754
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981501- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461073