Muistan kun ihastuin 19-vuotiaana

Anonyymi

Omassa nuoruudessani erääseen nuoreen naiseen. Silloin pelkkä suuteleminen, halaaminen ja kädestä pitäminen riitti. Ei tarvittu mitään seksiä. Se oli kaunista ja puhdasta, viatonta rakkautta. Ei se kestänyt pitkään, mutta hyvät muistot siitä jäivät. Pelkkä lähelläoleminen, jutteleminen, kortin pelaaminen, musiikin kuuntelu ja ulkona käveleminen. Mihin romanttinen rakkaus on kadonnut? Nykyään kaikki on vain seksiä. On rakkaus muutakin kuin pelkkää seksiä.

8

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viaton, puhdas rakkaus on parasta.
      Seksi tuhoaa sen.

    • Seurustelu ilman seksiä on pitkän päälle idiotismia. Jos se alkujaankaan jotakuta viehättää, ei kauan. Muisti sitten pyörittää ohimenevää, kuin se olisi ollut mahdollinen kestämään kauan. 🌹👀

      • Anonyymi

        Olette liian nuoria ymmärtämään rakkauden syvintä olemusta. Ei se ole pelkkää seksiä, kuten aloituksessa jo kerrottiiin.


    • "Olette liian nuoria ymmärtämään rakkauden syvintä olemusta."

      Puhe "rakkauden olemuksesta" on silkkaa suunpieksäntää. Kielessä sellainen on, mutta ei todellisuudessa. Olemus on aivojen luoma näennäiskäsite, jolla ei ole vastinetta todellisuudessa. Suosittu antiikin filosofiassa.

      • Anonyymi

        Siinä toinen, joka ei ole ymmärtänyt rakkauden syvintä olemusta. Turha teidän kanssa on haaskata aikaa turhuuteen. Olette niin median aivopesemiä, teille on syötetty vain yksi asia päähän ja se on seksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä toinen, joka ei ole ymmärtänyt rakkauden syvintä olemusta. Turha teidän kanssa on haaskata aikaa turhuuteen. Olette niin median aivopesemiä, teille on syötetty vain yksi asia päähän ja se on seksi.

        Johtuisikohan se nuoresta iästä? Olen vasta kahdeksannella kymmenellä. Onnellisesti naimisissa tuli 50 vuotta täyteen. En tunne kuitenkaan tarvetta lausua nuorista halveksivia. Nykyaika on parempi ja vapaampi kuin edellinen. Elämme maailmanhistorian parasta aikaa. Hyvää muuten Joulua!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä toinen, joka ei ole ymmärtänyt rakkauden syvintä olemusta. Turha teidän kanssa on haaskata aikaa turhuuteen. Olette niin median aivopesemiä, teille on syötetty vain yksi asia päähän ja se on seksi.

        50-vuotta sitten olimme vasta-avioituneita. Kävelimme katua toisissamme kiinni, hassuttelimme ja suutelimme. Paikalle sattui polkupyörällaan keski-ikäinen hapankaali, joka ymmärsi kokemuksen ja iän siivittämäna syvällisesti "rakkauden olemuksen". Saihe lausuneeksi: "Maistuiko hyvältä?"

        Nuoret törmäävät jatkuvasti näihin kaiken kokeneisiin kuivettuneisiin neuvojiin.


      • Firdawsi kirjoitti:

        50-vuotta sitten olimme vasta-avioituneita. Kävelimme katua toisissamme kiinni, hassuttelimme ja suutelimme. Paikalle sattui polkupyörällaan keski-ikäinen hapankaali, joka ymmärsi kokemuksen ja iän siivittämäna syvällisesti "rakkauden olemuksen". Saihe lausuneeksi: "Maistuiko hyvältä?"

        Nuoret törmäävät jatkuvasti näihin kaiken kokeneisiin kuivettuneisiin neuvojiin.

        50-vuotta > 50 vuotta. Nöyristelevästi, sulimmasti ja matelevasti anteeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe