Olisiko jollakin antaa ohjetta 6,5 mm ruotsin mauserin panoksen jälleenlataamiseen. Luoti on Lapuan mega 10,1 g, ja ruuti minulla olisi Vihtavuoren N 135 tai N 140. Jälleenlataus oppaasta en kyseiselle ruudille löytänyt ohjetta, enkä viitsisi ostaa ruutipurkkia koska tarve olisi hyvin pieni.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kyllä nyt suosittelen, menemään nöyrästi ruutikauppaan. Niin paljon ovat nopeampia sun ruudit, että riski, arpapeliksi voi helposti mennä. Kyllähän jollain voi resepti löytyä, mutta, mutta.
- Anonyymi
Joku voi varmasti sanoa, laita 308 lataus. Laita kivääri sahapukkiin kiinni, naru lipasimeen ja kokeile. Tuleeko tussahus vai tömähdys.
- Anonyymi
Jos tarve on hyvin pieni, niin marssi kauppaan ja osta rasa tehdaspaukkuja.
- Anonyymi
Toi on paras neuvo. Riski käydä joku temppu on marginaalinen. Itse lataan 9,3x62.n harjoituspaukut itse, 14,5 g luodilla, mutta ne muutamat Natut, mitä syksyssä tarvin, ostan valmiina. Rasia riittää toistavuotta kevyesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861266
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1841051- 74999
- 70830
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su308731Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t164709Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.187691- 54667
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4636- 43635