Olisiko jollakin antaa ohjetta 6,5 mm ruotsin mauserin panoksen jälleenlataamiseen. Luoti on Lapuan mega 10,1 g, ja ruuti minulla olisi Vihtavuoren N 135 tai N 140. Jälleenlataus oppaasta en kyseiselle ruudille löytänyt ohjetta, enkä viitsisi ostaa ruutipurkkia koska tarve olisi hyvin pieni.
6,5swe panosten lataaminen
4
169
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nyt suosittelen, menemään nöyrästi ruutikauppaan. Niin paljon ovat nopeampia sun ruudit, että riski, arpapeliksi voi helposti mennä. Kyllähän jollain voi resepti löytyä, mutta, mutta.
- Anonyymi
Joku voi varmasti sanoa, laita 308 lataus. Laita kivääri sahapukkiin kiinni, naru lipasimeen ja kokeile. Tuleeko tussahus vai tömähdys.
- Anonyymi
Jos tarve on hyvin pieni, niin marssi kauppaan ja osta rasa tehdaspaukkuja.
- Anonyymi
Toi on paras neuvo. Riski käydä joku temppu on marginaalinen. Itse lataan 9,3x62.n harjoituspaukut itse, 14,5 g luodilla, mutta ne muutamat Natut, mitä syksyssä tarvin, ostan valmiina. Rasia riittää toistavuotta kevyesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191