Olisiko jollakin antaa ohjetta 6,5 mm ruotsin mauserin panoksen jälleenlataamiseen. Luoti on Lapuan mega 10,1 g, ja ruuti minulla olisi Vihtavuoren N 135 tai N 140. Jälleenlataus oppaasta en kyseiselle ruudille löytänyt ohjetta, enkä viitsisi ostaa ruutipurkkia koska tarve olisi hyvin pieni.
6,5swe panosten lataaminen
4
112
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nyt suosittelen, menemään nöyrästi ruutikauppaan. Niin paljon ovat nopeampia sun ruudit, että riski, arpapeliksi voi helposti mennä. Kyllähän jollain voi resepti löytyä, mutta, mutta.
- Anonyymi
Joku voi varmasti sanoa, laita 308 lataus. Laita kivääri sahapukkiin kiinni, naru lipasimeen ja kokeile. Tuleeko tussahus vai tömähdys.
- Anonyymi
Jos tarve on hyvin pieni, niin marssi kauppaan ja osta rasa tehdaspaukkuja.
- Anonyymi
Toi on paras neuvo. Riski käydä joku temppu on marginaalinen. Itse lataan 9,3x62.n harjoituspaukut itse, 14,5 g luodilla, mutta ne muutamat Natut, mitä syksyssä tarvin, ostan valmiina. Rasia riittää toistavuotta kevyesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.959076- 1743832
- 533319
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2592674- 492257
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?332117- 422065
- 481942
- 191813
- 601798