Olisiko jollakin antaa ohjetta 6,5 mm ruotsin mauserin panoksen jälleenlataamiseen. Luoti on Lapuan mega 10,1 g, ja ruuti minulla olisi Vihtavuoren N 135 tai N 140. Jälleenlataus oppaasta en kyseiselle ruudille löytänyt ohjetta, enkä viitsisi ostaa ruutipurkkia koska tarve olisi hyvin pieni.
6,5swe panosten lataaminen
4
186
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nyt suosittelen, menemään nöyrästi ruutikauppaan. Niin paljon ovat nopeampia sun ruudit, että riski, arpapeliksi voi helposti mennä. Kyllähän jollain voi resepti löytyä, mutta, mutta.
- Anonyymi
Joku voi varmasti sanoa, laita 308 lataus. Laita kivääri sahapukkiin kiinni, naru lipasimeen ja kokeile. Tuleeko tussahus vai tömähdys.
- Anonyymi
Jos tarve on hyvin pieni, niin marssi kauppaan ja osta rasa tehdaspaukkuja.
- Anonyymi
Toi on paras neuvo. Riski käydä joku temppu on marginaalinen. Itse lataan 9,3x62.n harjoituspaukut itse, 14,5 g luodilla, mutta ne muutamat Natut, mitä syksyssä tarvin, ostan valmiina. Rasia riittää toistavuotta kevyesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2105917- 1691681
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661507- 691048
- 98959
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6897Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124857Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy195828En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66779- 98773