Pojalla poikaystävä?

Anonyymi

Olen kahden teini ikäisen lapsen isä, ja kohtaliasen varma että esikoiseni on homoseksuaali.
Hänen yksi ystävänsä kuka käy meillä usein kylässä ja poikani menee hälle yleensä viikonloppuisin yötä.
Pojat vaikuttavat hyvin läheisiltä, tosin minun tai vaimoni tullessa huoneeseen yleensä hiljenevät. Yritän olla avoimin mielin asian kanssa, ja antaa heille omaa tilaa.
Poika ei ole mitään minulle kertonut, mietin voisiko asia johtua vaimostani joka kyselee usein onko hällä tyttöystävää tai jotakuta tyttöä kenestä hän saattaisi tykätä.
Vaimoni on muutenkin hieman vanhoillinen joissain asioissa eikä hänestä ole esimerkiksi okei että pojat pukeutuisivat pinkkiin tai meikkaisivat .
En ole tästä syystä juurikaan puhunut hänen kanssaan mahdollisuudesta että poikamme pitäisi pojista, enkä ole varma kannattaisiko edes sillä vaimoni saattaisi mahdollisesti pitämään poikaa hieman liiankin tarkkaan silmällä ja esimerkiksi yrittää estää hänen ja mahdollisen poikaystävänsä viettämästä aikaa kahdestaan

Mietin tässä kuinka voisin kysyä asiasta pojaltani ilman että asia ahdistaisi häntä kun hän ei selvästikkään itse aio asiaa ottaa puheeksi, vai pitäisikö vain antaa olla?

19

3237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietenkin annat asian olla. Mitä sinulle tai vaimollesi poikasi suuntautuminen kuuluu? Ei yhtään mitään.

      • Anonyymi

        no huhhuh! Jos lapsi osoittaa käytöksellään olevan normaalista luonnollisesta tilasta poikkeava, häntä täytyy opastaa oikeaan suuntaan. Nykyajan suvakismi oikein syöttää homotusta uudeksi normaaliksi, että alkaa olla normaalimpaa olla homo kuin hetero. Älkää kukaan hyvä jumala sentään ottako oppia tuollaisista kommenteista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no huhhuh! Jos lapsi osoittaa käytöksellään olevan normaalista luonnollisesta tilasta poikkeava, häntä täytyy opastaa oikeaan suuntaan. Nykyajan suvakismi oikein syöttää homotusta uudeksi normaaliksi, että alkaa olla normaalimpaa olla homo kuin hetero. Älkää kukaan hyvä jumala sentään ottako oppia tuollaisista kommenteista!

        voi helvetti sun kanssas..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no huhhuh! Jos lapsi osoittaa käytöksellään olevan normaalista luonnollisesta tilasta poikkeava, häntä täytyy opastaa oikeaan suuntaan. Nykyajan suvakismi oikein syöttää homotusta uudeksi normaaliksi, että alkaa olla normaalimpaa olla homo kuin hetero. Älkää kukaan hyvä jumala sentään ottako oppia tuollaisista kommenteista!

        Itse olet epänormaali.


    • Anonyymi

      Toisen ihmisen seksuaaliselle suuntautumiselle et voi yhtään mitään. Koita sulattaa se fakta. Vaikka kyseessä olisi poikasi, mikäli hän on homo, niin sitten on. Asiaa et voi muuttaa muuksi, eikä voi kukaan muukaan.

      • Anonyymi

        Olen itse "vanhoillinen" ja mielestäni ei oo hyvä ollenkaan että poka rupee homoilemaan.

        Juttele avoimesti poikasi kanssa.

        On niin että tietyssä iässä kun eivät vielä tiedä, niin tää kiinnostus omaan sukupuoleen kiinnostaa, mutta se on ohimenevää.

        Nykyinen systeemi suosii homoutta ja lespoutta, ja se on väärin.

        Olet tarttunut asiaan, hyvä!
        Ota rohkeasti esille asia ja kerro että homous on väärin, ja että hoidatte tämän asian kuntoon perheen kesken.
        KIELLÄ SELVÄÄN nää viikonloppuvisiitit.
        Juttele myös sen toisen kaverin kanssa ja kerro suoraan mitä epäilet ja että se on sairasta!


      • Anonyymi

        Mitenkäs haistan tässä trollauksen? Tuollainen ihmisen tietynlaiseen muottiin pakottaminen voi olla todella vahingollista mielenterveydelle. Tietyt asiat pitää oppia hyväksymään, vaikka ne olisivat vastoin omaa ajatusmaailmaa. Maailma on muuttunut, ja se muuttuu koko ajan. Vanhoilliselle ajatusmaailmalle ei oikein enää löydy kannatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse "vanhoillinen" ja mielestäni ei oo hyvä ollenkaan että poka rupee homoilemaan.

        Juttele avoimesti poikasi kanssa.

        On niin että tietyssä iässä kun eivät vielä tiedä, niin tää kiinnostus omaan sukupuoleen kiinnostaa, mutta se on ohimenevää.

        Nykyinen systeemi suosii homoutta ja lespoutta, ja se on väärin.

        Olet tarttunut asiaan, hyvä!
        Ota rohkeasti esille asia ja kerro että homous on väärin, ja että hoidatte tämän asian kuntoon perheen kesken.
        KIELLÄ SELVÄÄN nää viikonloppuvisiitit.
        Juttele myös sen toisen kaverin kanssa ja kerro suoraan mitä epäilet ja että se on sairasta!

        Homoseksuaalisuus on synnynnäinen ominaisuus. Ei sitä voi poistaa eikä kieltää, ja miksi pitäisikään?

        Noin 10 % miehistä on homoja, naisista vain pari prosenttia lesboja. Sitten ovat vielä biseksuaalit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse "vanhoillinen" ja mielestäni ei oo hyvä ollenkaan että poka rupee homoilemaan.

        Juttele avoimesti poikasi kanssa.

        On niin että tietyssä iässä kun eivät vielä tiedä, niin tää kiinnostus omaan sukupuoleen kiinnostaa, mutta se on ohimenevää.

        Nykyinen systeemi suosii homoutta ja lespoutta, ja se on väärin.

        Olet tarttunut asiaan, hyvä!
        Ota rohkeasti esille asia ja kerro että homous on väärin, ja että hoidatte tämän asian kuntoon perheen kesken.
        KIELLÄ SELVÄÄN nää viikonloppuvisiitit.
        Juttele myös sen toisen kaverin kanssa ja kerro suoraan mitä epäilet ja että se on sairasta!

        Etkö tiedä, ettei seksuaalista suuntausta pysty muuttamaan vaan se on synnynnäistä. Miiä hyötyä on kieltämisestä?


    • Anonyymi

      Anna pojan itse kertoa kun hänestä siltä tuntuu. Tuskin edes itse vielä ymmärtää mikä meno. Toki voit kommentoida jotain tv ohjelmaa "ompa siinä komea pari" yms et poikas tajuaa että oot onnellinen pojan puolesta jos onnen löytää. Oli se sitte tyttö tai poika.

    • Oot selvästi hyvä isä. Jos sulla on leppoisia juttelutuokioita poikasi kanssa, niin voit kysyä suoraan, mutta ystävällisesti, ei missään nimessä tuomitsevasti, ellet oikeesti tuomitse homoseksuaalisuutta. Jos poikasi on homo, niin varmasti häntä kuormittaa sen salailu ja se että ei uskalla olla oma itsensä vanhempien silmissä.

      Avointa keskustelua kehiin vaan. Kyllä se siitä selviää.

    • Anonyymi

      Herra isä sentään? ei aloittaja voi olla tosissaan? teini ikäisethän juttelee ja keskutelee musiikista naisista tulevaisuudesta jne.. ei se tarkoita hintti hommia? vai etkä muista omaa nuoruuttas?
      aikoinaan ajeltiin mopoilla ja kuunneltiin musiikkia juteltiin jne..

    • Anonyymi

      Lähetä se Viroon niin siitä leikataan tyttö. Tietysti hormonihoidot ja muut vievät vuoden mutta sen jälkeen se näyttää ihan tytöltä ja on onnellinen. Ties vaikka itsekin kokeilisit miltä se tuntuu sängyssä.

      • Anonyymi

        Älä usko tuollaisia täysin hölmöjä neuvoja!

        Käy juttelemassa jonkun asiantuntijan kanssa ja keskustele asiasta.
        Saat perspektiiviä ja neuvoja.

        Kyllä se siitä sitten.
        Hyvä että olet tarttunut asiaan!


      • Anonyymi

        Hölmö. Homoseksuaalisuus on eri asia kuin muunsukupuolisuus. Etkö tätäkään ymmärrä?


    • Anonyymi

      yleensä turvaudun ystävääni SARMAT-69 ydinohjukseen, rupee nimittäin poikaa kiinostamaan enemmän jeesus ja normaalisuus ku saatana kipu ja ydinvoima

    • Anonyymi

      Olen 37 vuotias mies
      Mulla on 19 vuotias poika
      Ja hänellä on mies ystävä
      Minua kiihottaa ajatus että kuinka poikani saa munaa ja peppua joka ilta
      Tekisi mieli saada pojaltani

    • Anonyymi

      Olen 70 vuotias mies mulla on neljä aikuista poikaa ja kaikista tuli homoja

      • Anonyymi

        Ihan ok.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe