Vuosi 2019 vetelee viimeisiään.
Eipä tullut Hennaan asukasryntäystä , vieläkään. Ei tule ensivuonna, ei sitä seuraavana , eikä sen jälkeenkään, eikä koskaan muuloinkaan. Näin se nyt vaan on. Halusitte sitä tai etten.
Kyl on taas tuo tiestö ihan kynnöspeltoa kärrytiellä. On se kumma että kerralla ei saada edes 100 metrin pätkää tehtyä. Kyl ei tämä kävisi lahdessa tai stadissa päinsä.
Mutta Ranen diesel koneinen Mercedes pelaa kun unelma. Mitenkäs teitin kaarat on pelittänt
Raksa-Rane laittaa vuoden pakettiin
7
96
Vastaukset
- Anonyymi
Projektipäällikön mukaan Hennan osuuskuntataloihin on yllättävän paljon kiinnostusta, joten ne näyttävät nostavan Hennan uuteen arvoon.
Kärrytiellä on menossa tieremontti ja kunnallistekniset työt. Työ on kesken ja valmistuu lopullisesti keväällä, joten on ihan ymmärrettävää, ettei se voi olla loistokunnossa.
Kiitos kysymästä, minun autoni Porsche Panamera on upea, eikä pelkäästään pelaa kuin unelma. On hieno ajella Orimattilasta Helsiinkiin ja takaisin. - Anonyymi
Herra kädelläsi
asua mä saan
turvallisin käsi päällä maan
siellä kaikki saavat
uuden sydämen
rauhan annat haavat sitoen
Onneni on olla Herraa lähellä
turvata voin yksin Jumalaan
onneni on olla Herraa lähellä
tahdon laulaa hänen teoistaan
Herra kädelläsi
iloita mä saan
se on rikas käsi antamaan
siellä armahdusta
meille tarjotaan
eikä kadotusta milloinkaan
Herra kädelläsi
itkeä mä saan
kohonnut ei käsi kostamaan
sitä naulat pisti
pahuus ihmisten
anteeksi soi risti kaiken sen
Herra kädelläsi
uneen painan pään
kutsut ystäväsi lepäämään
käsi minut kantaa
uuteen elämään
ikirauhan antaa, valoon jään
tahdon laulaa hänen teoistaan - Anonyymi
Rane alkaa kalkkeutumaan. Mersumiehet alkavat olemaan harmaahapsia, mikä tosin joulupukille sopii hyvin. Tarvitaan enää punainen nuttu ja se löytyy heti, kun sanotaan Henna.
- Anonyymi
Kiitos Raksa Ranelle mielipiteistä. joskus ollaan kyllä ihan eri mieltä mutta ymmärretään toki. Hyvää joulua toivottaa Kirsti ja Marjatta.
- Anonyymi
On kiitosten aika Orimattilan päättäjille ja virkailioille.
Orimattilan vuosi 2019 on ollu voimakasta tahtoja ja suuria kasvu odotuksia. Henna on sittenkin ollut se ykkös hanke joka alkaa nyt tuottamaan kun saahaan se kerrostalo ja ne Keihäsen suunnittelemat talot sinne rinteeseen. - Anonyymi
Kiitokset päättäjile erityisesti keskustalle kokoomukselle ja " muurareille " mahtavasta keskiaikaisesta Hennan kaupunkinosasta. Näinhän arkkitehdit suunnittelivat. Ensivuonna rävähtää. Rahanpuute kunnalta loppuu , kun sijoittajat ryntää Hennaan.
- Anonyymi
Jokohan Rankki Rane laittaisi vuoden 2020 pakettiin kun ei tämä sen ihmeellisemmältä näytä. Samat touhuilut ja päättäjät asijalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852