Sähköpostin myynti

Anonyymi

Ahne pikku kakkiainen möi minut ja varmaankin ainakin satatuhatta muuta Suomi24 spostilaista sakemannille.
Itse en hyväksynyt moista, vaan tein kymmenien tuntien siirron postini siirtämiseksi vakavampaa ja ilmaiseen sähköpostiin!

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä niistä ikivanhoista sähköposteista säilyttämään.

      • Anonyymi

        Nyt minä ymmärrän, miksi sinä olet syrjäytynyt, sosiaalisesta kanssa käymisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt minä ymmärrän, miksi sinä olet syrjäytynyt, sosiaalisesta kanssa käymisestä.

        Haistan sinussa hoarderin ainekset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haistan sinussa hoarderin ainekset.

        Yritä edes hakea, mikä kirja olisi hyvä ihmiselle joka on koko ikänsä epäonnistunut kaikessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä edes hakea, mikä kirja olisi hyvä ihmiselle joka on koko ikänsä epäonnistunut kaikessa.

        Meidät muut 150 000 nic jippii käyttäjää myytiin jo aikaisemmin teuraaksi


    • Anonyymi

      Kaikki Windowsin käyttäjät ovat myytävissä, sen takaa käyttöehtosopimus. Löytyy siitä windows-laitteelta jota käytät. Samalla myydään myös ulkopuoliset, jotka sattuvat olemaan windows-laitteesesi yhteydessä, radioalloilla, äänin, elein, tiedostoina, taikka fyysisesti.

      • Anonyymi

        joo ja Android puhelimilla ihan sama homma, Google myy ja tallentaa kaiken ihan kaiken.
        Google tietää elämästäsi enemmän kuin sinä itse...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo ja Android puhelimilla ihan sama homma, Google myy ja tallentaa kaiken ihan kaiken.
        Google tietää elämästäsi enemmän kuin sinä itse...

        Onko mitään käsitystä, kuinka monta € on sinun arvosi Googlelle tai Microsoftille, noin vuositasolla, ja kuinka paljon arvosi laskee, kun pistät tietokoneen jätehakkuriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mitään käsitystä, kuinka monta € on sinun arvosi Googlelle tai Microsoftille, noin vuositasolla, ja kuinka paljon arvosi laskee, kun pistät tietokoneen jätehakkuriin.

        Miljardeja se on joka vuosi. Luuletko että vakoilu tapahtuu ilmaiseksi ja vailla päämäärää?
        Miksi vakoilevat jolleivat hyödy?
        Itse ainakin kauppaisin tietosi sinusta, jos kerran sellaiselle markkinatkin on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miljardeja se on joka vuosi. Luuletko että vakoilu tapahtuu ilmaiseksi ja vailla päämäärää?
        Miksi vakoilevat jolleivat hyödy?
        Itse ainakin kauppaisin tietosi sinusta, jos kerran sellaiselle markkinatkin on olemassa.

        Minä uskon, sinä kauppaisit vaikka äitiäsi, jos olisi mahdollista. Ihmiset kouluttaa itseään koko ikänsä, tieto on valtaa, tieto on arvokasta ja tiedolla tienaa rahaa, ja rahalla saa mitä haluaa. Mutta se yksilön hinta rahassa keskimäärin, ja varmaan se hinta perustuu johonkin indeksiin, vaikka yksilön ostovoimaan. Ja koska olen Windowsin käyttäjä, on todennäköistä että minut indeksoidaan arvokkaammaksi kuin ilmaisiin tuotteisiin rakastunut Ubuntun käyttäjä. Vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mitään käsitystä, kuinka monta € on sinun arvosi Googlelle tai Microsoftille, noin vuositasolla, ja kuinka paljon arvosi laskee, kun pistät tietokoneen jätehakkuriin.

        Kooklelle ei nyt kovinkaan paljon kun ei ole android puhelinta ja hakukoneena on startpage.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kooklelle ei nyt kovinkaan paljon kun ei ole android puhelinta ja hakukoneena on startpage.

        Täytyyhän sitä olla Google-tunnus, jos haluaa päästä YouTuben keskusteluosioihin wituilemaan.
        Myös M$:lle on kai pakko olla Win10:ssä joku oma tunnus luotuna, koska jotain tarpeellista voi joutua kopsaamaan M$:lta omalle WIN 10 pro pc:lle. On sellainen kuin Microsoft Store. Jotain sieltä hommasin (ilmaista oli), mutta käyttäjätunnus & salasana piti tehdä ensin. En puhu Windowsin "tilistä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyyhän sitä olla Google-tunnus, jos haluaa päästä YouTuben keskusteluosioihin wituilemaan.
        Myös M$:lle on kai pakko olla Win10:ssä joku oma tunnus luotuna, koska jotain tarpeellista voi joutua kopsaamaan M$:lta omalle WIN 10 pro pc:lle. On sellainen kuin Microsoft Store. Jotain sieltä hommasin (ilmaista oli), mutta käyttäjätunnus & salasana piti tehdä ensin. En puhu Windowsin "tilistä".

        Windowsiin ei moista tarvita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mitään käsitystä, kuinka monta € on sinun arvosi Googlelle tai Microsoftille, noin vuositasolla, ja kuinka paljon arvosi laskee, kun pistät tietokoneen jätehakkuriin.

        Sen voi laskea mainoksista, kuinka monta vuodessa näet ja klikkaukset nostavat hintaa. Sitten päälle tulee tietojesi jälleenmyynti, ostetut palvelut ja laitteet jne.
        Minä en ole arvokas, kun en käytä juuri laisinkaan em. firmojen tuotteita/palveluja. Mainoksiakaan en näe :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windowsiin ei moista tarvita..

        Windows ei tarvitse salasanaa, minulla on käyttäjä Lenove, jolla kirjaudun ilman salasanaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      241
      2132
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe