Manamansalontie on pirun huonossa kunnossa. Tarttis aurata useammin kuin kerran talvessa ja alusteränkäyttö on ihan sallittua. Polannetta sitten taas keväällä n.35 senttiä...
Teiden talvikunnossapito?
5
121
Vastaukset
- Anonyymi
Paltamossa työni puolesta kiertäneenä joskus joku iso massey tullu vastaan jossa siinä etu ja takarenkaiden välissä joku karhennin joka karhentaa tien pinnan,ne tiet missä olen kohdannut sen niin ne tiet ainaki on parhaiten auratut tiet paltamossa.Sitten tiet missä olen kohdannut semmosen valkosen aika uuden kuormaauton jossa samanlainen karhennin siellä alla niin tiet on niin ala-arvoisessa kunnossa että vanhalla pikku raktori lla ja lingolla saa paremmin aurattua.
Nimim.Jakelu auton kuski - Anonyymi
Eipä ole häävissä kunnossa muuallakaan
- Anonyymi
Oli tosi kurjassa kunnossa.. Kontiomäessä ei hiekkaa riitä kaikille. Kuntako maksaa laskun kaatumisesta.
- Anonyymi
Minne kadonneet kunnon tiekarhut,,,,,
- Anonyymi
Kunnat antaa auruut tarjousten perusteella.Tekevät urakkasopimuksen ja sitten aurataan jos aurataan.Ei kannata joka talvi aurata,kun kulluu poltto-ainetta liikoo.Tulloo tappioo firmalle,joka auroo.Voittoo pitäs tulla..Männöö kaek rahat diissellii,ku pitäs tulla voittoo ja hyvvää pankkitilille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747514Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583183- 372446
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto332012- 201938
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151663- 531595
- 181579