Manamansalontie on pirun huonossa kunnossa. Tarttis aurata useammin kuin kerran talvessa ja alusteränkäyttö on ihan sallittua. Polannetta sitten taas keväällä n.35 senttiä...
Teiden talvikunnossapito?
5
140
Vastaukset
- Anonyymi
Paltamossa työni puolesta kiertäneenä joskus joku iso massey tullu vastaan jossa siinä etu ja takarenkaiden välissä joku karhennin joka karhentaa tien pinnan,ne tiet missä olen kohdannut sen niin ne tiet ainaki on parhaiten auratut tiet paltamossa.Sitten tiet missä olen kohdannut semmosen valkosen aika uuden kuormaauton jossa samanlainen karhennin siellä alla niin tiet on niin ala-arvoisessa kunnossa että vanhalla pikku raktori lla ja lingolla saa paremmin aurattua.
Nimim.Jakelu auton kuski - Anonyymi
Eipä ole häävissä kunnossa muuallakaan
- Anonyymi
Oli tosi kurjassa kunnossa.. Kontiomäessä ei hiekkaa riitä kaikille. Kuntako maksaa laskun kaatumisesta.
- Anonyymi
Minne kadonneet kunnon tiekarhut,,,,,
- Anonyymi
Kunnat antaa auruut tarjousten perusteella.Tekevät urakkasopimuksen ja sitten aurataan jos aurataan.Ei kannata joka talvi aurata,kun kulluu poltto-ainetta liikoo.Tulloo tappioo firmalle,joka auroo.Voittoo pitäs tulla..Männöö kaek rahat diissellii,ku pitäs tulla voittoo ja hyvvää pankkitilille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335430Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233790Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182284Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852162Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1301165Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1201018- 34930
- 161807