Manamansalontie on pirun huonossa kunnossa. Tarttis aurata useammin kuin kerran talvessa ja alusteränkäyttö on ihan sallittua. Polannetta sitten taas keväällä n.35 senttiä...
Teiden talvikunnossapito?
5
295
Vastaukset
- Anonyymi
Paltamossa työni puolesta kiertäneenä joskus joku iso massey tullu vastaan jossa siinä etu ja takarenkaiden välissä joku karhennin joka karhentaa tien pinnan,ne tiet missä olen kohdannut sen niin ne tiet ainaki on parhaiten auratut tiet paltamossa.Sitten tiet missä olen kohdannut semmosen valkosen aika uuden kuormaauton jossa samanlainen karhennin siellä alla niin tiet on niin ala-arvoisessa kunnossa että vanhalla pikku raktori lla ja lingolla saa paremmin aurattua.
Nimim.Jakelu auton kuski - Anonyymi
Eipä ole häävissä kunnossa muuallakaan
- Anonyymi
Oli tosi kurjassa kunnossa.. Kontiomäessä ei hiekkaa riitä kaikille. Kuntako maksaa laskun kaatumisesta.
- Anonyymi
Minne kadonneet kunnon tiekarhut,,,,,
- Anonyymi
Kunnat antaa auruut tarjousten perusteella.Tekevät urakkasopimuksen ja sitten aurataan jos aurataan.Ei kannata joka talvi aurata,kun kulluu poltto-ainetta liikoo.Tulloo tappioo firmalle,joka auroo.Voittoo pitäs tulla..Männöö kaek rahat diissellii,ku pitäs tulla voittoo ja hyvvää pankkitilille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861749Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171101Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981066Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79962- 92819
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot151798Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs51710- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671