Joulutervehdyksiä en ota vastaan

Anonyymi

Varaslähtöjä jouluun alkaa olla joka puolella. Itse en tervehdi en onnittele jouluisesti kuin oikeana päivänä. Tiistaista alkaen.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyviä välipäiviä, parempata uupunutta uutta vuotta.

• Anonyymi

Hyvää Joulua sinullekin, jolla on pipo kireällä, näin etukäteen. Onnitteluja en anna kun en tiedä mistä pitäisi onnitella, siitäkö että on pipo kireällä.....................

• Anonyymi

Ei tässä ehkä pitkään enää "palloile".
      60 henkilönä otan mielellään vastaan kaikki toivotukset ja toivotan muillekin
      etukäteen hyvät joulut, eihän kaikkia näe jouluna eikä jouluna voi häiritä ihmisiä soittelemalla ympäri kyliä, joulurauha pitää antaa aattona klo 12 alkaen ihmisille.

• Anonyymi

Minä olen varaslähtöjen mestari. No mitäs muuta voi, kun esim. edellisellä viikolla joka ainoana päivänä hymy suupielissä toivotin hyvää joululomaa ja hyvää joulua.
      Oppilaat kävivät kouluaan vielä viikon toivotuksieni jälkeen, tänään vasta vimppa päivä ennen loman alkua.
      Mutku pakkohan sitä oli toivotella, kun en näe enää oppilaita ennen joulua.

Riippuu kenelle joulutoivotuksensa ripottelee.
      Jos parhaalle ystävälleni alkaisin jouluripotuksia sanoskelemaan, vaikkapa tänään, kun viimeksi hänen kanssaan juttelin, niin johan hää olis nauranut että mitä häh sä meinaat. Aivan liian aikainen vaihe toivotuksille, kun rupattelen hänen kanssaan päivittäin. Aattona hänelle toivotukseni sanon.

Veljeni vaimo tuli yllärivierailulle tänään. Pienen pussukan kans. Hän oli kutonut minulle (taas kerran) uudet villasukat. Toisen villasukan sisällä oli pieni lankakerä kyseistä lankaa, että voin parsia, kun se aika tulee. Häntä oikein kädestä pitäen kiitin. Ah, rakastan niin suuresti villasukkia. Ja mikä vaiva nyrhätä villasukkaa. Vieläpä kaks sukkaa. Minä en osaisi ja vaikka osaisin (ehkä, paitsi jättäisin kantapään tekemättä koska sitä en osaisi tehdä), niin en jaksaisi ja hermoni olisivat sukkien valmistuttua riekaleina:) Enkä kehtaisi kantapäätöntä sukkaa antaa kenellekään :)
      En ole kutojamuori tyypiltäni. Näppärät sormet minulla, vaan ne eivät yllä esim. kantapäihin tai yks-nurin-systeemeihin.
      Veljen vaimolle en toivotellut hyvää joulua. Hänelle ja veljelle käyn naamasta naamaan sanomassa hyvät joulut.

Vastaanotan kaikkien joulutervehdykset mielelläni.

Heikunkeikku

• Aloittaja ei varmaan käy postilaatikollaan ennen Joulua, kun siellähän voi olla joulukortteja joissa on joulutervehdyksiä.

• Anonyymi

Juuri näin. Käyn postilaatikolla vasta joulun jälkeen. Koska olen matkoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Käyn postilaatikolla vasta joulun jälkeen. Koska olen matkoilla.

Kanarialleko matkailet? Vanhat ihmiset syövät siellä ryppyperunoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      98
      1514
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      204
      966
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60