Moi, oon 13w tyttö Tampereelta, ja haluisin tietää et oonko ihmissusi, koska mä haluun kokoajan pihalle juoksenteleen, tekee mieli ulvoa, karva kasvaa todella nopeasti, haluun lihaa, mun iiriksen ympärille on tullut keltainen rinkula, haluun olla nykyään itsekseni tai sitten vaan mun parhaan ystävän ja perheen kanssa(Uskon et ne on mun lauma jos oon ihmissusi) ja mikä oudointa, mun aistit on parantunut. En haluu sit mitään et: -jeesus kristus pelastaa tai - ei ihmissusii oo... voitteko kertoo et oonko ihmissusi?? Auttakaa!?
Olenko ihmissusi...AUTTAKAA?!
2
104
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmiselvään olet lukenut/katsellut alan tuotteita....
no sitten mieli hinkuu ja altistuu vastaaville henkivalloille
valitsepa sitten itse mitä kohti haluat elää... ihmisuden henkien hullutta
vaiko suht normaalia elämää
ja sitten kun huomaat että se pimeys ei omin voimin väisty
niin nöyrry sitten jo kyselemään niitä Jeesus-juttuja
nimittäin elämä on sellaista.. :) - Anonyymi
Tässä on nyt menny about 4½ kuukautta... ja oon lukenu kirjoista ja netistä et mitä mulle tapahtuu... oon aika varma et oon Kamaira... Kamaira on siis sellanen, et siinä on joku 2-3 dna:ta.
Ja oon aika varma että mussa on ihmissutta, kitsunea ja vamppyyria... Osaan myös taistella ja itsepuolustautua... kun oon agressiivinen, niin mun kynsistä tulee terävät ja mun tekee mieli hyökätä jokaisen vastaantulian kimppuun... mulla todettiin myös n.2 vuotta sitten vihanhallinta ongelmia ja mä ja mun veli tapellaan yleensä jos tulee riitaa... raapasin yhtenä päivänä sitä vahingossa kun tapeltiin, ja sillä tuli käteen aika iso haava... siitä meni noin 1kk ja se rupes käyttäytyyn tosi oudosti ja välillä se lähti pihalle ilman et se sano mitään... ja mä epäilen, et oon muuttanu sen kamairaks tai jotain... mutta siis voi kysyä kaikkee niin vastaan yms
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218