Olenko ihmissusi...AUTTAKAA?!

Anonyymi

Moi, oon 13w tyttö Tampereelta, ja haluisin tietää et oonko ihmissusi, koska mä haluun kokoajan pihalle juoksenteleen, tekee mieli ulvoa, karva kasvaa todella nopeasti, haluun lihaa, mun iiriksen ympärille on tullut keltainen rinkula, haluun olla nykyään itsekseni tai sitten vaan mun parhaan ystävän ja perheen kanssa(Uskon et ne on mun lauma jos oon ihmissusi) ja mikä oudointa, mun aistit on parantunut. En haluu sit mitään et: -jeesus kristus pelastaa tai - ei ihmissusii oo... voitteko kertoo et oonko ihmissusi?? Auttakaa!?

2

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmiselvään olet lukenut/katsellut alan tuotteita....
      no sitten mieli hinkuu ja altistuu vastaaville henkivalloille

      valitsepa sitten itse mitä kohti haluat elää... ihmisuden henkien hullutta
      vaiko suht normaalia elämää

      ja sitten kun huomaat että se pimeys ei omin voimin väisty
      niin nöyrry sitten jo kyselemään niitä Jeesus-juttuja

      nimittäin elämä on sellaista.. :)

    • Anonyymi

      Tässä on nyt menny about 4½ kuukautta... ja oon lukenu kirjoista ja netistä et mitä mulle tapahtuu... oon aika varma et oon Kamaira... Kamaira on siis sellanen, et siinä on joku 2-3 dna:ta.
      Ja oon aika varma että mussa on ihmissutta, kitsunea ja vamppyyria... Osaan myös taistella ja itsepuolustautua... kun oon agressiivinen, niin mun kynsistä tulee terävät ja mun tekee mieli hyökätä jokaisen vastaantulian kimppuun... mulla todettiin myös n.2 vuotta sitten vihanhallinta ongelmia ja mä ja mun veli tapellaan yleensä jos tulee riitaa... raapasin yhtenä päivänä sitä vahingossa kun tapeltiin, ja sillä tuli käteen aika iso haava... siitä meni noin 1kk ja se rupes käyttäytyyn tosi oudosti ja välillä se lähti pihalle ilman et se sano mitään... ja mä epäilen, et oon muuttanu sen kamairaks tai jotain... mutta siis voi kysyä kaikkee niin vastaan yms

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe