Olenko ihmissusi...AUTTAKAA?!

Anonyymi

Moi, oon 13w tyttö Tampereelta, ja haluisin tietää et oonko ihmissusi, koska mä haluun kokoajan pihalle juoksenteleen, tekee mieli ulvoa, karva kasvaa todella nopeasti, haluun lihaa, mun iiriksen ympärille on tullut keltainen rinkula, haluun olla nykyään itsekseni tai sitten vaan mun parhaan ystävän ja perheen kanssa(Uskon et ne on mun lauma jos oon ihmissusi) ja mikä oudointa, mun aistit on parantunut. En haluu sit mitään et: -jeesus kristus pelastaa tai - ei ihmissusii oo... voitteko kertoo et oonko ihmissusi?? Auttakaa!?

2

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmiselvään olet lukenut/katsellut alan tuotteita....
      no sitten mieli hinkuu ja altistuu vastaaville henkivalloille

valitsepa sitten itse mitä kohti haluat elää... ihmisuden henkien hullutta
      vaiko suht normaalia elämää

ja sitten kun huomaat että se pimeys ei omin voimin väisty
      niin nöyrry sitten jo kyselemään niitä Jeesus-juttuja

nimittäin elämä on sellaista.. :)

• Anonyymi

Tässä on nyt menny about 4½ kuukautta... ja oon lukenu kirjoista ja netistä et mitä mulle tapahtuu... oon aika varma et oon Kamaira... Kamaira on siis sellanen, et siinä on joku 2-3 dna:ta.
      Ja oon aika varma että mussa on ihmissutta, kitsunea ja vamppyyria... Osaan myös taistella ja itsepuolustautua... kun oon agressiivinen, niin mun kynsistä tulee terävät ja mun tekee mieli hyökätä jokaisen vastaantulian kimppuun... mulla todettiin myös n.2 vuotta sitten vihanhallinta ongelmia ja mä ja mun veli tapellaan yleensä jos tulee riitaa... raapasin yhtenä päivänä sitä vahingossa kun tapeltiin, ja sillä tuli käteen aika iso haava... siitä meni noin 1kk ja se rupes käyttäytyyn tosi oudosti ja välillä se lähti pihalle ilman et se sano mitään... ja mä epäilen, et oon muuttanu sen kamairaks tai jotain... mutta siis voi kysyä kaikkee niin vastaan yms

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      302
      1165
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      981
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe