Koulutyöhön tarvitsisin hiukan tietoa, jos vaivaudut:
-Onko ystävällisiä ihmisiä?
-Katukaupankäynti - Miten toimii?
-Kiinalaisen perusluonnetta.
-Kulttuuri [hyvin laaja käsite, jos jotain saat kerrottua]
-Turismista.
-Kadulla kävellessä tuputtavatko myyjät tuotteitaan?
-Ruoka.
-Kasvillisuus.
-Kiinalaisia tapoja.
-Kiinalaisia erikoisuuksia
Muuta mielenkiintoista tietoa.
Kiitos kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan, kaikista vastauksista on apua!
Kiinasta apua tarvitaan
Peesee
2
619
Vastaukset
- janne
Jo on opiskelijat/koululaiset käyneet laiskaksi kun pitäisi jo koulutehtävätkin valmiiksi muiden tehdä. Käy kirjastossa tai googleta, ei pitäs olla liian vaikeaa.
- kin
- ovat yställisiä
- katukaupankäyntiin tuhatvuotiset perinteet, jos et kiinaa osaa et sitä ymmärrä.
- Perhekeskeinen, 1,3miljardia ihmistä joten joka lähtöön.
- Kulttuuri kumpuaa tuhansien vuosien takaa.
- turismi keskittynyt rannikon kasvukeskuksiin ja pekingiin.
- Tapoja: syljeksii saatanasti kaduille, pitävät hyvänä tapana kun mässyttää ruokaa kovalla äänellä!!!,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882