Olen siis miettimässä hakemaan duunia Salezurelta, näkemäni mainoksen jälkeen, mutta haluan nähdä muiden kokemuksia sieltä ennen, kun lähden täyttämään työhakemuksen. Kysyn muiden mielipiteitä, koska yksi puhelinmyynti työpaikka, jossa olin ollut töissä oli jo tehnyt minulle kesällä paskat. He eivät maksaneet sovittua palkkanmäärää, vaikka olin lukemien mukaan tienannut yritykselle yli 5 tuhatta euroa saamalla ihmisiä mukaan siihen kamppanjaan. Sen kamppanjan nimi taisi olla jotain kiusaamiselle seis tai jotain ja sen työnantajan etunimi oli Juha.
Kokemuksia siitä, että onko Salezure kuten muut puhelinmyynti työpaikat?
8
4534
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hyvä mesta. Hyvä porukka oli! Oon ite ollu kesän töissä siellä.
- Anonyymi
Mitään positiisistä en talosta löydä
- Anonyymi
Yritysmyynnissä tienaa hyvin. Porukka on hyvä, tiiminvetäjät myös ok!
- Anonyymi
Maksetaanko siellä se 13€/h vai oliko ihan paskapuhetta
- Anonyymi
Työskentely kevytyrittäjänä elikkä lomia ei kerry, palkanmaksut ei tule sovitusti sekä palkkioista puuttuu suurimmalta osalta työntekijöit usein satoja euroja kuukaudessa ja monilla on saatavia tuhansien edestä firmalta, mutta firma ei asian korjaamiseksi tee elettäkään.
- Anonyymi
Sama juttu täällä, monia tuhansia velkaa tuo vitun ryöstöfirma. Päättäjät aivottomia pellejä.
- Anonyymi
Siis aivan samaa kusetusta mitä monessa muussakin telemyynti firmassa. Palkkoja puuttuu poikkeuksetta, johdosta kerrotaan vainvarautumaan, että kymmeniä prosentteja puuttu eikä tehdä elettäkään asian korjaamiseksi.
Ensikuussa lähden kyllä lätkimään itsekin kunhan saan vain uuden sopimuksen kirjoitettua - Anonyymi
Onko tästä Salezuresta mitään uutta kokemusta kerrottavaksi keltäkään? Joku mainitsi täällä, että kevytyrittäjänä tekee työn, jos näin on, kevytyrittäjähän itse lähettää laskun kyseiselle firmalle työstä. Jos palkasta puuttuisi jotain, tarkottaisi se silloin sitä että laskua ei ole maksettu.
Itse huomasin mainoksen paikasta, jossa ilmoitettiin minimipalkaksi kuitenkin 1600€ eikä käsitykseni mukaan kyse ollut kevytyrittäjyydestä. Oli miten oli, löytyykö parempaa kokemusta kerrottavaksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165