Caverject Dual vs Vitaros

Anonyymi

Caverject Dual aiheuttaa 100% varman erektion, mutta se on loppu kaikkialta vielä monta kuukautta.
Siksi olen kokeillut Vitarosta. Vaikutus ei ole läheskään niin tehokas kuin Caverjectillä (yli tunnin kivikova stemmi ilman mitään kiihoittamista).
Mitähän tapahtuu jos puristaa penikseen kerralla pari paukkua?

13

3187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis pari paukkua Vitarosta.

• Anonyymi

Mitä on Vitaros?

• Anonyymi

Lääkäri määräsi minulle toista pistoslääkettä ennen joulua, Invicorp. Kaksi pistosta pyhinä ja hyvin toimii! Pistosväline on hieman erilainen. Uusi lääke ei aiheuta penikseen kivuliasta jomotusta kuten Caverject. Taidan vaihtaa pysyvästi tähän.

• Anonyymi

Paha puoli Invicorpissa on säilytys jääkaapissa.
        Caverject Dual on aina mukana kassissa, koska ei ole säilytysvaatimuksia.

• Anonyymi

Vieläkö löytyy?

• Anonyymi

Mulla ei enää toiminu sidenafiili eikä tadalafiili oikein hyvin vaikka olisi napannut 200mg kerralla. Piha kirjoitti Vitaros reseptin ja sillä tuli hyvä tulos. Neuvoi vasten käyttöohjetta tiputtamaan aineen suoraan virtsaputken huulille niin vaikutus on tehokkaampi

• Anonyymi

Olen ollut sädetyksessä kaikkea kokeiltu kyseinen piikki on kai viimeinen mutta toimitus yli puoli vuotta mitä teet muuta kuin odotat tämä on Suomen lääkehuoltoa lääkärit määrää ainetta ei saa ?

• Anonyymi

Minulla oma elämäntilanne muuttunut ja sen seurauksena saattaisin avittaa .Jos tuntuu tarvetta .ota yhteyttä.

• Anonyymi

Ei vitarosilla tehoa ?

• Anonyymi

FIMEAN mukaan CAVERJECT saa taas 16.12.2020 alkaen.

• Anonyymi

Tuli pieni erä apteekeihin,jotka myytiin heti. Seuraava toimitus Fimean mukaan
        viikolla 17 /2021

• Anonyymi

Kun käyttää pistoksia ei toimi lopulta niilläkään. Miettisin tarkkaan pistoksia

• Anonyymi

Pitää seksistä nauttia niin kauan voi. Ei se lopulta sydänkään lyö. Mieti sinä hitaana hämäläisenä sitä.
        Ei siinä muilla ole mitään miettimistä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      397
      2677
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      111
      2125
    3. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      2040
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      106
      1635
    5. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      232
      1511
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1200
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1131
    8. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      191
      1130
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      1043
    10. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1040
    Aihe