Caverject Dual aiheuttaa 100% varman erektion, mutta se on loppu kaikkialta vielä monta kuukautta.
Siksi olen kokeillut Vitarosta. Vaikutus ei ole läheskään niin tehokas kuin Caverjectillä (yli tunnin kivikova stemmi ilman mitään kiihoittamista).
Mitähän tapahtuu jos puristaa penikseen kerralla pari paukkua?
Caverject Dual vs Vitaros
13
2847
Vastaukset
- Anonyymi
Siis pari paukkua Vitarosta.
- Anonyymi
Mitä on Vitaros?
- Anonyymi
Lääkäri määräsi minulle toista pistoslääkettä ennen joulua, Invicorp. Kaksi pistosta pyhinä ja hyvin toimii! Pistosväline on hieman erilainen. Uusi lääke ei aiheuta penikseen kivuliasta jomotusta kuten Caverject. Taidan vaihtaa pysyvästi tähän.
- Anonyymi
Paha puoli Invicorpissa on säilytys jääkaapissa.
Caverject Dual on aina mukana kassissa, koska ei ole säilytysvaatimuksia. - Anonyymi
Vieläkö löytyy?
- Anonyymi
Mulla ei enää toiminu sidenafiili eikä tadalafiili oikein hyvin vaikka olisi napannut 200mg kerralla. Piha kirjoitti Vitaros reseptin ja sillä tuli hyvä tulos. Neuvoi vasten käyttöohjetta tiputtamaan aineen suoraan virtsaputken huulille niin vaikutus on tehokkaampi
- Anonyymi
Olen ollut sädetyksessä kaikkea kokeiltu kyseinen piikki on kai viimeinen mutta toimitus yli puoli vuotta mitä teet muuta kuin odotat tämä on Suomen lääkehuoltoa lääkärit määrää ainetta ei saa ?
- Anonyymi
Minulla oma elämäntilanne muuttunut ja sen seurauksena saattaisin avittaa .Jos tuntuu tarvetta .ota yhteyttä.
- Anonyymi
Ei vitarosilla tehoa ?
- Anonyymi
FIMEAN mukaan CAVERJECT saa taas 16.12.2020 alkaen.
- Anonyymi
Tuli pieni erä apteekeihin,jotka myytiin heti. Seuraava toimitus Fimean mukaan
viikolla 17 /2021
- Anonyymi
Kun käyttää pistoksia ei toimi lopulta niilläkään. Miettisin tarkkaan pistoksia
- Anonyymi
Pitää seksistä nauttia niin kauan voi. Ei se lopulta sydänkään lyö. Mieti sinä hitaana hämäläisenä sitä.
Ei siinä muilla ole mitään miettimistä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2592840Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit131963- 1261715
TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.191598Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun981434Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:71260Väliämme on noin 6 km
Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä91023Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s2993- 61978
- 57960