Caverject Dual vs Vitaros

Anonyymi

Caverject Dual aiheuttaa 100% varman erektion, mutta se on loppu kaikkialta vielä monta kuukautta.
Siksi olen kokeillut Vitarosta. Vaikutus ei ole läheskään niin tehokas kuin Caverjectillä (yli tunnin kivikova stemmi ilman mitään kiihoittamista).
Mitähän tapahtuu jos puristaa penikseen kerralla pari paukkua?

13

2633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis pari paukkua Vitarosta.

      • Anonyymi

        Mitä on Vitaros?


    • Anonyymi

      Lääkäri määräsi minulle toista pistoslääkettä ennen joulua, Invicorp. Kaksi pistosta pyhinä ja hyvin toimii! Pistosväline on hieman erilainen. Uusi lääke ei aiheuta penikseen kivuliasta jomotusta kuten Caverject. Taidan vaihtaa pysyvästi tähän.

      • Anonyymi

        Paha puoli Invicorpissa on säilytys jääkaapissa.
        Caverject Dual on aina mukana kassissa, koska ei ole säilytysvaatimuksia.


      • Anonyymi

        Vieläkö löytyy?


    • Anonyymi

      Mulla ei enää toiminu sidenafiili eikä tadalafiili oikein hyvin vaikka olisi napannut 200mg kerralla. Piha kirjoitti Vitaros reseptin ja sillä tuli hyvä tulos. Neuvoi vasten käyttöohjetta tiputtamaan aineen suoraan virtsaputken huulille niin vaikutus on tehokkaampi

    • Anonyymi

      Olen ollut sädetyksessä kaikkea kokeiltu kyseinen piikki on kai viimeinen mutta toimitus yli puoli vuotta mitä teet muuta kuin odotat tämä on Suomen lääkehuoltoa lääkärit määrää ainetta ei saa ?

      • Anonyymi

        Minulla oma elämäntilanne muuttunut ja sen seurauksena saattaisin avittaa .Jos tuntuu tarvetta .ota yhteyttä.


    • Anonyymi

      Ei vitarosilla tehoa ?

    • Anonyymi

      FIMEAN mukaan CAVERJECT saa taas 16.12.2020 alkaen.

      • Anonyymi

        Tuli pieni erä apteekeihin,jotka myytiin heti. Seuraava toimitus Fimean mukaan
        viikolla 17 /2021


    • Anonyymi

      Kun käyttää pistoksia ei toimi lopulta niilläkään. Miettisin tarkkaan pistoksia

      • Anonyymi

        Pitää seksistä nauttia niin kauan voi. Ei se lopulta sydänkään lyö. Mieti sinä hitaana hämäläisenä sitä.
        Ei siinä muilla ole mitään miettimistä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe