Caverject Dual aiheuttaa 100% varman erektion, mutta se on loppu kaikkialta vielä monta kuukautta.
Siksi olen kokeillut Vitarosta. Vaikutus ei ole läheskään niin tehokas kuin Caverjectillä (yli tunnin kivikova stemmi ilman mitään kiihoittamista).
Mitähän tapahtuu jos puristaa penikseen kerralla pari paukkua?
Caverject Dual vs Vitaros
13
2908
Vastaukset
- Anonyymi
Siis pari paukkua Vitarosta.
- Anonyymi
Mitä on Vitaros?
- Anonyymi
Lääkäri määräsi minulle toista pistoslääkettä ennen joulua, Invicorp. Kaksi pistosta pyhinä ja hyvin toimii! Pistosväline on hieman erilainen. Uusi lääke ei aiheuta penikseen kivuliasta jomotusta kuten Caverject. Taidan vaihtaa pysyvästi tähän.
- Anonyymi
Paha puoli Invicorpissa on säilytys jääkaapissa.
Caverject Dual on aina mukana kassissa, koska ei ole säilytysvaatimuksia. - Anonyymi
Vieläkö löytyy?
- Anonyymi
Mulla ei enää toiminu sidenafiili eikä tadalafiili oikein hyvin vaikka olisi napannut 200mg kerralla. Piha kirjoitti Vitaros reseptin ja sillä tuli hyvä tulos. Neuvoi vasten käyttöohjetta tiputtamaan aineen suoraan virtsaputken huulille niin vaikutus on tehokkaampi
- Anonyymi
Olen ollut sädetyksessä kaikkea kokeiltu kyseinen piikki on kai viimeinen mutta toimitus yli puoli vuotta mitä teet muuta kuin odotat tämä on Suomen lääkehuoltoa lääkärit määrää ainetta ei saa ?
- Anonyymi
Minulla oma elämäntilanne muuttunut ja sen seurauksena saattaisin avittaa .Jos tuntuu tarvetta .ota yhteyttä.
- Anonyymi
Ei vitarosilla tehoa ?
- Anonyymi
FIMEAN mukaan CAVERJECT saa taas 16.12.2020 alkaen.
- Anonyymi
Tuli pieni erä apteekeihin,jotka myytiin heti. Seuraava toimitus Fimean mukaan
viikolla 17 /2021
- Anonyymi
Kun käyttää pistoksia ei toimi lopulta niilläkään. Miettisin tarkkaan pistoksia
- Anonyymi
Pitää seksistä nauttia niin kauan voi. Ei se lopulta sydänkään lyö. Mieti sinä hitaana hämäläisenä sitä.
Ei siinä muilla ole mitään miettimistä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758