Caverject Dual vs Vitaros

Anonyymi

Caverject Dual aiheuttaa 100% varman erektion, mutta se on loppu kaikkialta vielä monta kuukautta.
Siksi olen kokeillut Vitarosta. Vaikutus ei ole läheskään niin tehokas kuin Caverjectillä (yli tunnin kivikova stemmi ilman mitään kiihoittamista).
Mitähän tapahtuu jos puristaa penikseen kerralla pari paukkua?

13

2847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis pari paukkua Vitarosta.

• Anonyymi

Mitä on Vitaros?

• Anonyymi

Lääkäri määräsi minulle toista pistoslääkettä ennen joulua, Invicorp. Kaksi pistosta pyhinä ja hyvin toimii! Pistosväline on hieman erilainen. Uusi lääke ei aiheuta penikseen kivuliasta jomotusta kuten Caverject. Taidan vaihtaa pysyvästi tähän.

• Anonyymi

Paha puoli Invicorpissa on säilytys jääkaapissa.
        Caverject Dual on aina mukana kassissa, koska ei ole säilytysvaatimuksia.

• Anonyymi

Vieläkö löytyy?

• Anonyymi

Mulla ei enää toiminu sidenafiili eikä tadalafiili oikein hyvin vaikka olisi napannut 200mg kerralla. Piha kirjoitti Vitaros reseptin ja sillä tuli hyvä tulos. Neuvoi vasten käyttöohjetta tiputtamaan aineen suoraan virtsaputken huulille niin vaikutus on tehokkaampi

• Anonyymi

Olen ollut sädetyksessä kaikkea kokeiltu kyseinen piikki on kai viimeinen mutta toimitus yli puoli vuotta mitä teet muuta kuin odotat tämä on Suomen lääkehuoltoa lääkärit määrää ainetta ei saa ?

• Anonyymi

Minulla oma elämäntilanne muuttunut ja sen seurauksena saattaisin avittaa .Jos tuntuu tarvetta .ota yhteyttä.

• Anonyymi

Ei vitarosilla tehoa ?

• Anonyymi

FIMEAN mukaan CAVERJECT saa taas 16.12.2020 alkaen.

• Anonyymi

Tuli pieni erä apteekeihin,jotka myytiin heti. Seuraava toimitus Fimean mukaan
        viikolla 17 /2021

• Anonyymi

Kun käyttää pistoksia ei toimi lopulta niilläkään. Miettisin tarkkaan pistoksia

• Anonyymi

Pitää seksistä nauttia niin kauan voi. Ei se lopulta sydänkään lyö. Mieti sinä hitaana hämäläisenä sitä.
        Ei siinä muilla ole mitään miettimistä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela valvoo lasten tilejä.

Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      259
      2840
    2. Nainen, tervetuloa

Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      13
      1963
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      126
      1715
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      19
      1598
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      98
      1434
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1260
    7. Väliämme on noin 6 km

Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1023
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      993
    9. Odotatko vielä

Häntä?????
      Ikävä
      61
      978
    10. Mikä biisi

Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      57
      960
    Aihe