Kuidunveto Karstulassa? Päätöksestä kulunut nyt rapiat neljä puoli vuotta.
http://www.ksml.fi/keski-suomi/Karstulan-valtuusto-äänesti-liittymisestä-kuntien-verkkoyhtiöön/363477
Kuinka on edennyt
5
151
Vastaukset
- Anonyymi
Lainoituksella ja muulla rahoituksella kuten taklauksilla se on edennyt. Muuta on tapahtunut hyvin vähän...
Anonyymi
Tänään 08:46
kirjoitti:
”
’Onkohan mahdollista että taho on kuntarahoitus?’
Osuu aika kohdalleen.
Lainaraha tuli KSVH/KKSV Oy:lle Kuntarahoitus Oyj:n kautta,kuntien omavelkaisella takauksella.
Talous- ja kannattavuus suunnitelmat kunnille valokuidusta teki Kuntarahoituksen omistama konsulttiyhtiö, INSPIRA Oy..” - Anonyymi
Karstusetkin pääsee mukaan 60 miljoonan euron velan yhteisvastuuseen! Muutamia liittymiä saattaa olla aikaansaatuna.
Hyvvee joulua!- Anonyymi
" Muutamia liittymiä saattaa olla aikaansaatuna. Hyvvee joulua! "
Älä nyt puhu joutavia! Kalmariin, Kuohulle ja Huopanankoskelle ainakin KSVV kaivoi valokaapelia. Paljon on kaivetu klaapelia maahan. Katsoppa listaa tuolla alempana.
Muuten tiedätkös sen, että Karstula oli rahoittamassa näitä hankkeita yhtenä KSVV:n osakaskuntana.
Mutta nämä edellä mainitsemani kylien hakkeet? Eiväthän niiden kylien emokunnat ole edes osakkaina rahoittaneet noita kyliensä hankkeita, koska eivät ole lainkaan omistajina KSVV:ssä. Rahoitusta ovat antaneet Karstula yhtenä KSVV rupukuniista. Miljoonia on mennyt. 99€ maksulla on kaivettu kaapelia tontille. Aivan käsittämätöntähän tämä on. Ja vielä joku puolustelee että hyvin on mennyt.
Listalta on helppo nähdä, että Karstula mm. on maksanut aivan muiden kuntien valokuiduttamista alennus myynnin eli kampaja-alueilla.
Johan järkikin sanoo, ettei satasella mitään liittymää saa kustannettua, ellei hyväntahtoisia rahakkaita kuntia ole tällaista peliä rahoittamassa. Karstula on itse osansa valinnut.
Suoraa tekstiä yhtiön sivuilta:https://ksvv.fi/kampanjat/
Kampanja-alueilla valokuituliittymien hinnat alkaen 99€ (sis. alv 24%) sisältäen asennuksen!
Tarkista kampanja-alueiden tiedot alla olevista linkeistä
TOIVAKAN kampanja voimassa toistaiseksi
PIHTIPUTAAN kampanja toimassa toistaiseksi
KONNEVEDEN kampanja voimassa toistaiseksi
KANNONKOSKEN kampanja voimassa toistaiseksi
KARSTULAN kampanja voimassa toistaiseksi
KIVIJÄRVEN kampanja voimassa toistaiseksi
LUHANGAN kampanja voimasssa toistaiseksi
JOUTSAN kampanja voimassa toistaiseksi
MULTIAN kampanja voimassa toistaiseksi
PETÄJÄVEDEN kampanja voimassa toistaiseksi
VIITASAAREN kampanja voimassa toistaiseksi
KALMARIN kampanja voimassa toistaiseksi
KUOHUN kampanja voimassa toistaiseksi
HAAPAMÄEN kampanja voimassa toistaiseksi
SAARENMAAN kampanja voimassa toistaiseksi
RUTALAHDEN kampanja voimassa toistaiseksi
TARVAALAN JA LANNEVEDEN kampanja voimassa toistaiseksi
KEURUUN kampanja voimassa toistaiseksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Muutamia liittymiä saattaa olla aikaansaatuna. Hyvvee joulua! "
Älä nyt puhu joutavia! Kalmariin, Kuohulle ja Huopanankoskelle ainakin KSVV kaivoi valokaapelia. Paljon on kaivetu klaapelia maahan. Katsoppa listaa tuolla alempana.
Muuten tiedätkös sen, että Karstula oli rahoittamassa näitä hankkeita yhtenä KSVV:n osakaskuntana.
Mutta nämä edellä mainitsemani kylien hakkeet? Eiväthän niiden kylien emokunnat ole edes osakkaina rahoittaneet noita kyliensä hankkeita, koska eivät ole lainkaan omistajina KSVV:ssä. Rahoitusta ovat antaneet Karstula yhtenä KSVV rupukuniista. Miljoonia on mennyt. 99€ maksulla on kaivettu kaapelia tontille. Aivan käsittämätöntähän tämä on. Ja vielä joku puolustelee että hyvin on mennyt.
Listalta on helppo nähdä, että Karstula mm. on maksanut aivan muiden kuntien valokuiduttamista alennus myynnin eli kampaja-alueilla.
Johan järkikin sanoo, ettei satasella mitään liittymää saa kustannettua, ellei hyväntahtoisia rahakkaita kuntia ole tällaista peliä rahoittamassa. Karstula on itse osansa valinnut.
Suoraa tekstiä yhtiön sivuilta:https://ksvv.fi/kampanjat/
Kampanja-alueilla valokuituliittymien hinnat alkaen 99€ (sis. alv 24%) sisältäen asennuksen!
Tarkista kampanja-alueiden tiedot alla olevista linkeistä
TOIVAKAN kampanja voimassa toistaiseksi
PIHTIPUTAAN kampanja toimassa toistaiseksi
KONNEVEDEN kampanja voimassa toistaiseksi
KANNONKOSKEN kampanja voimassa toistaiseksi
KARSTULAN kampanja voimassa toistaiseksi
KIVIJÄRVEN kampanja voimassa toistaiseksi
LUHANGAN kampanja voimasssa toistaiseksi
JOUTSAN kampanja voimassa toistaiseksi
MULTIAN kampanja voimassa toistaiseksi
PETÄJÄVEDEN kampanja voimassa toistaiseksi
VIITASAAREN kampanja voimassa toistaiseksi
KALMARIN kampanja voimassa toistaiseksi
KUOHUN kampanja voimassa toistaiseksi
HAAPAMÄEN kampanja voimassa toistaiseksi
SAARENMAAN kampanja voimassa toistaiseksi
RUTALAHDEN kampanja voimassa toistaiseksi
TARVAALAN JA LANNEVEDEN kampanja voimassa toistaiseksi
KEURUUN kampanja voimassa toistaiseksiVetäiskö ne kaapelin meillekin tuolla hintaa? Matkaa kun on vähä enempi kuin satoja metrejä, sitä on useita kilometrejä lähimpään solmukohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vetäiskö ne kaapelin meillekin tuolla hintaa? Matkaa kun on vähä enempi kuin satoja metrejä, sitä on useita kilometrejä lähimpään solmukohtaan.
kyselee nimim. Haluttais saaha kaapeli, käytettykin kävisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559