Nissan-ääliön Hyvän Joulun toivotus!

Anonyymi

Näin nissan buumin aloittajana haluaisin nyt vuoden päätteeksi hieman valottaa tätä monia ärsyttänyttä, jos joitakin viihdyttänyttäkin nissan kirjoitteluani.

Kaikkihan sai alkunsa siitä että eräänä kauniina päivänä huomasin sen turhasta valittamisen määrän, josta tälle foorumille päivittäin kirjoitellaan.

Huipentuma oli se huvittava kirjoitus jossa kerrottiin valkoisen nissanin ohittaneen liikenneympyrässä ja herättäneen näin suunnatonta närkästystä.
Minusta tuo tapaus oli todella huvittava ja vertaansa vailla jopa tällä palstalla.

Juuri tuon kirjoituksen takia päätin alkaa protestoimaan turhan valittamista vastaan ja keksin tämän nissan tyypin, joka kommentoi asiaan kuin asiaan tuoden esiin turhan valittamisen ilmentymänä nissanin ja "ylpyröissä ohittelemisen".

On ollut riemastuttavaa että jotkut, ilmeisesti itseään fiksunakin pitävät ihmiset, ovat alkaneet täällä väitellä tuon fiktiivisen nissan-tyypin kanssa, ikään kuin yrittääkseen osoittaa paremmuuttaan verrattuna tuollaiseen kuvitteelliseen turhapuro-tyyppiin, jonka jutuissa ei ole päätä eikä häntää.

Myöskin plagiointia on esiintynyt. Minun lisäkseni ainakin kaksi eri kirjoittajaa on kirjoittellut samanhenkisesti, mutta ei samalla tyylillä, näistä "nissani asioloista".
Tyylit on helposti eroteltavissa jos lukijalla itsellään vähänkään erottelukykyä on.

Kaikenkaikkiaan tämä nissan-koe on näyttänyt kuinka tyhmä ja henkisesti pieni ihminen lopultakin on ja kuinka vähäinen on hänen käsityskykynsä ja huumorinsa määrä.

Olen nyt saanut varmistuksen epäilyksilleni ihmisen pohjimmaisesta olemuksesta, eikä minulla ole enää mitään motivaatiota jatkaa nissan juttuja täällä. Olen pahoillani jos olen nissan kirjoituksilla joitakin loukannut ja olen iloinen jos olen niillä joitakin viihdyttänyt.

Nyt kuitenkin nissan kirjoittelu päättyy minun osaltani tähän ja keskityn Joulun viettoon ja tulevaan vuoteen. Plagioijien kirjoittelusta en tiedä, mutta nehän tunnistaa tyylistä jokainen joka "aidon nissanistin" tuntee.

Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta kaikille suomi24 palstan lukijoille ja kirjoittajille, niin tosikoille kuin veitikoillekin.

Toivoo: Nissan-ääliö ja 9 lapasen yskinhuolehtija äiti.
(löysin sen kimmeli paarista kun olin ohittelemassa nissanilla kimmelin liikenneylpyrässä sumutusvalot päällä. käytin siinä kyllä myös vakonopeusrypistintäkin kakkeja väistellessäni)

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olihan ne jutut sellaisia että arvelin jo alussa että ei mikään ääliö tuommosia kirjottele. Menee palsta ykstoikkoseks jos ei nissani juttuja enää tule. Mutta hyvää joulua vaan sinnekin.

    • Anonyymi

      Saattoi olla ihmiskoe mutta kaikki nykyajan chatit ja sosiaaliset media ovat suuria ihmiskokeita.Nissaniakin katsellaan norsunluubunkkereissa ja hymyillään kuinka ihmiskoe tuottaa yhä absurdimpia tilanteita.

    • Anonyymi

      Nyt se oli pyytäny jottain nuapuriisa kirjuttamaan tuommosen mahottoman jorinan. Ei varpisti ite ossoo. Kahtoiten vuan niin samalaisii se jatkaa eikä nuita paremmin kirjutettuja kun ei nuapuri jatkuvasti sitä auttele,
      Voipi olla rouvasa tekstijä tuo .

      • Anonyymi

        "On ollut riemastuttavaa että jotkut, ilmeisesti itseään fiksunakin pitävät ihmiset, ovat alkaneet täällä väitellä tuon fiktiivisen nissan-tyypin kanssa, ikään kuin yrittääkseen osoittaa paremmuuttaan verrattuna tuollaiseen kuvitteelliseen turhapuro-tyyppiin, jonka jutuissa ei ole päätä eikä häntää."

        Sie se et lukemastasi taija mitään tajuta...?


    • Anonyymi

      Mutta josko tämä nissanisti vielä kertoisi, mitä mieltä sitten loppujen lopuksi on liikenneympyrässä ohittelusta, sumuvalojen ja vakionopeudensäätimen käytöstä, John Deerestä, Botaniasta, yh-äideistä...?
      Esimerkiksi tuosta ympyrässä ohittelustahan taisi olla hyvinkin tarkka kuvaus rekisteritunnuksen numeroita myöten, joten tuskin heppu oli keksinyt tapausta.

      Hyvää Joulua ja Turvallista Vuotta 2020

    • cent

      jäpä ohittelee nissanilla liikenneympyröissä ja nyt pyytelee anteeksi. Tuskin osaa ees sumutusvaloja laittaa päälle.

      • Anonyymi

        Tuskinpa on tuolla kirjoittajalla oikeasti Nissania ja tuskinpa tuo oli anteeksipyynnöksikään tarkoitettu. Hyvin on tarttunut sinuunkin tuon sananparret, eikös ne kuitenkin ole sumuvalot eikä sumutusvalot...? Itse otan moiset kirjoittelut ihan kivana vaihteluna tämän alttarin yksitoikkoisuuteen ja jos en pahasti väärin veikkaa niin kirjoittaja löytynee teekkariporukoista.
        Sitäpaitsi johan aikaisemmin joku kertoi tarkistaneensa ohittaja nissanin rekisterinumeron joka johti maahanmuuttajapiireihin, niin että tuskinpa tuo todellinen ohittelija kuitenkaan on tämä kirjoitteleva nissan ääliö. Minuakin naurattaa tuo joidenkin pyrkimys taittamaan sanansäilää ilmiselvän trollin kanssa.


    • Anonyymi

      "Mitähän liikkui (?) päässä sillä valkoisella vanhalla Nissan Sunnyn kuskilla, joka ohitti rautatieaseman kohdalla liikenneympyrässä sisäkautta toisen henkilöauton? Heti tämän jälkeen Nissan-kuski ryhmittäytyi Suvantosillan päässä vasemmalle kääntyvälle kaistalle, mutta kiihdyttikin valojen vaihduttua vihreäksi suoraan linja-auton edestä.
      Melkoisia kaheleita on siis liikenteessä.
      XXX-653."

      Olen tuossa liikenneympyrässä ajellut itsekin montakin kertaa ja välillä ajatellut, että montakohan sekuntia mahdollinen ohittaja on säästänyt vaarantamalla, jos ei nyt toisen/toisten henkiä, mutta ainakin leikkinyt kanssamatkustajiensa turvallisuuden ja omaisuuden kustannuksella.

      Olisiko kuitenkin niin, että tämä nissan-runoilijan tarkoitus on ollut saattaa liikenteessä liikkujat eriarvoiseen asemaan? Itse koin hänen kommenttinsa lähinnä kannustavan kaiken maailman vilunkiin ja töttöilyyn liikenteessä: ympyrässä saa ohitella jne.

      • Nissanhöpinöistä tulee taas mieleen Albert Einsteinin toteamus: On kaksi rajatonta seikkaa, maailmankaikkeus ja ihmisten typeryys ja maailmankaikkeudesta en ole ihan varma.


      • Anonyymi
        PekkaPeitsi kirjoitti:

        Nissanhöpinöistä tulee taas mieleen Albert Einsteinin toteamus: On kaksi rajatonta seikkaa, maailmankaikkeus ja ihmisten typeryys ja maailmankaikkeudesta en ole ihan varma.

        Muistan jostakin lukeneeni, että ihmiset muistavat ja toistelevat vain niitä sananlaskuja, jotka eivät niin kosketa tai syyllistä heitä itseään.
        Mites on Pekka, tunnetko olevasi jotenkin ihmisten typeryyden yläpuolella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan jostakin lukeneeni, että ihmiset muistavat ja toistelevat vain niitä sananlaskuja, jotka eivät niin kosketa tai syyllistä heitä itseään.
        Mites on Pekka, tunnetko olevasi jotenkin ihmisten typeryyden yläpuolella?

        Mielestäni me muut keskustelijat olemme nissanista jankkaavien idioottien yläpuolella


      • Anonyymi
        PekkaPeitsi kirjoitti:

        Mielestäni me muut keskustelijat olemme nissanista jankkaavien idioottien yläpuolella

        Taitavasti väistelty kysymys. Itse en ole vielä mistään Nissanista kirjoittanut kertaakaan, mutta tämä Einsteiniä siteeraava Pekka sattui silmääni.
        Mites on Pekka, vastaatko väistämääsi kysymykseen henkilökohtaisella tasolla? Älä nyt muiden sympatioita kalastele mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitavasti väistelty kysymys. Itse en ole vielä mistään Nissanista kirjoittanut kertaakaan, mutta tämä Einsteiniä siteeraava Pekka sattui silmääni.
        Mites on Pekka, vastaatko väistämääsi kysymykseen henkilökohtaisella tasolla? Älä nyt muiden sympatioita kalastele mukaan.

        Jo vastasin. "muut keskustelijat" siis minäkin.


      • Anonyymi
        PekkaPeitsi kirjoitti:

        Jo vastasin. "muut keskustelijat" siis minäkin.

        Niin, etkös sinä ollut se hyvinkin palkittu kirjoittelija, joka tässä kerran kirjoitti sen verrattain hekumoivan seksinovellin tänne rahvaan hekumoitavaksi?


      • Anonyymi
        PekkaPeitsi kirjoitti:

        Mielestäni me muut keskustelijat olemme nissanista jankkaavien idioottien yläpuolella

        Mutta olihan toi tänkin kirjoittelun alkuperäinen nissankirjoittelija eli (Anonyymi
        Eilen 22:22) sentään selittämässä juttujaan. Kuinkas paljon tänkin nissanista jankkaavan yläpuolella sä tunnet olevasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olihan toi tänkin kirjoittelun alkuperäinen nissankirjoittelija eli (Anonyymi
        Eilen 22:22) sentään selittämässä juttujaan. Kuinkas paljon tänkin nissanista jankkaavan yläpuolella sä tunnet olevasi?

        Eipä kannata vastata anonyyminä toisia raukkamaisesti herjaaville puskasta-ampujalle. Itse käytän vakiintunutta nimimerkkiäni, jonka käyttäjän tuttavani tietävät. Se oli aikoinaan Urho Kekkosen salanimi.
        Mieluimmin kirjoittaisin omalla nimelläni, mutta en halua nissanääliöiden paskaa postiluukkuun - sananmukaisesti.


      • Anonyymi
        PekkaPeitsi kirjoitti:

        Eipä kannata vastata anonyyminä toisia raukkamaisesti herjaaville puskasta-ampujalle. Itse käytän vakiintunutta nimimerkkiäni, jonka käyttäjän tuttavani tietävät. Se oli aikoinaan Urho Kekkosen salanimi.
        Mieluimmin kirjoittaisin omalla nimelläni, mutta en halua nissanääliöiden paskaa postiluukkuun - sananmukaisesti.

        Kelpaa kuitenkin kommentoida anonyymien viestejä. Oletkohan nyt itseäsi paremmassa seurassa?
        Miksi muuten otat tuon "puskasta huutelun" aina esille, kun et osaa/viitsi vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaa kuitenkin kommentoida anonyymien viestejä. Oletkohan nyt itseäsi paremmassa seurassa?
        Miksi muuten otat tuon "puskasta huutelun" aina esille, kun et osaa/viitsi vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin?

        Tapelkaa poijat, saatte tupakkia.


    • Anonyymi

      Jaa mee toivotamme oikein hyvää ja onnellista Nissan Joulua!

      • Anonyymi

        Kaikki vain nissanista puhhuu van oisi tärkeempiähia asioita kun nissani kun veivät meiltä hammaslahesta pommisuojan ja meijät suojattomaksi jättivät. Nyt jouvutaan kivijen alle suojautummaan jos alettaan atomija viskelemmään.


    • Anonyymi

      Se mikä kenenkin mielestä on turhaa valittamista jäänee kunkin
      korvien väliin.
      Jos kirjoitellaan esimerkiksi miljoonien rakennusmokista jotka ovat
      julkisella puolella tätä päivää, kuten torilava, areena yms, jotka
      me veronmaksajina saamme kustantaa lienee suhteellisen
      lapsellista tulla nissaniloilla sumuvalotettuina osallistumaan niihin
      keskusteluihin.

      • Anonyymi

        Juuri sellainen väninä asioista joihin ei mitenkään voi vaikuttaa (lue; turhan valittaminen) luo tuollaisia nissan miehiä. Ei niiden kommentit sen lapsellisempia ole kuin turhan itkeminenkään.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe