Flirtin ABC

Anonyymi

Miten flirttaat ja onko tyylisi osoittautunut toimivaksi eli saatko iskettyä naisia?

53

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hymy, toisen huomioiminen ja "se tietty" katsekontakti. Plus se, että olet siinä omana itsenäsi, et esittämässä roolia.
      Toimii, vaikka nämä keinot olleet käytössä vain parisuhteissa, kun en baaribikabanoja harrasta ...

      • Anonyymi

        Lisäys: normaali itsevarmuus ja hyvät tavat tietty myös!


    • Anonyymi

      Minä flirttailen enimmäkseen puheella ja ihan hyvin yleensä toimii, vaikka joskus on tullut semmoisia väärinkäsityksiä, että joku on luullut minun tavallista puhettani flirttailuksi. Hymyilen ja olen ystävällinen kaikille, se ei tarkoita mitään enempää, eikä ole flirttiä. Minä en koskaan ole yrittänyt iskeä ketään, en tiedä mitä semmoisesta tulisi, minä flirttailen niille, jotka flirttailevat minulle ensin, jos olen kiinnostunut. Joskus minä flirttailen leikillisesti, jos on semmoinen tilanne, vaikka tuttujen kesken.

      • Anonyymi

        Sama "vika", olen ystävällinen ja kohtelias ihmiselle kuin ihmiselle. Eikä siinä ole todellakaan kyse mistään sen kummemmasta. En myöskään varsinaisesti iske ketään, kyllä mulla täytyy olla vähän taustatietoa ihmisestä ennen kuin syvempi tutustuminen kiinnostaa. :)
        Pidän itseäni jonkin sortin sosiaalisena introverttina, ja luulen että se vähän hämmentää ihmisiä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama "vika", olen ystävällinen ja kohtelias ihmiselle kuin ihmiselle. Eikä siinä ole todellakaan kyse mistään sen kummemmasta. En myöskään varsinaisesti iske ketään, kyllä mulla täytyy olla vähän taustatietoa ihmisestä ennen kuin syvempi tutustuminen kiinnostaa. :)
        Pidän itseäni jonkin sortin sosiaalisena introverttina, ja luulen että se vähän hämmentää ihmisiä. :D

        Niin, kyllä semmoinen voi hämmentää ihmisiä. Minä olen aika herkkä ja jos on paljon voimakkaita ärsykkeitä yhtä aikaa, niin minun täytyy välillä levätä, vaikka minä tykkään olla sosiaalisissa tilanteissa. Nytkin minä olen "nukkumassa", kun täällä kyläpaikassa on niin kauheasti melua, vaikka minä tykkään olla täällä.

        Minä en kuulustele kenenkään taustatietoja, kun minulle persoona on tärkeämpi. Minä olen vaan tosi hidas semmoisissa ihastumisasioissa, vaikka en minä muuten ole yhtään hidas ihminen, mutta sen vuoksi aina toinen ehtii aloittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kyllä semmoinen voi hämmentää ihmisiä. Minä olen aika herkkä ja jos on paljon voimakkaita ärsykkeitä yhtä aikaa, niin minun täytyy välillä levätä, vaikka minä tykkään olla sosiaalisissa tilanteissa. Nytkin minä olen "nukkumassa", kun täällä kyläpaikassa on niin kauheasti melua, vaikka minä tykkään olla täällä.

        Minä en kuulustele kenenkään taustatietoja, kun minulle persoona on tärkeämpi. Minä olen vaan tosi hidas semmoisissa ihastumisasioissa, vaikka en minä muuten ole yhtään hidas ihminen, mutta sen vuoksi aina toinen ehtii aloittaa.

        "Taustatiedolla" tarkoitin ihan vaikka sitä, mitä olen itse onnistunut toisesta sosiaalisissa tilanteissa poimimaan, esim miten kohtelee toisia ihmisiä ja minkälaisia juttuja puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Taustatiedolla" tarkoitin ihan vaikka sitä, mitä olen itse onnistunut toisesta sosiaalisissa tilanteissa poimimaan, esim miten kohtelee toisia ihmisiä ja minkälaisia juttuja puhuu.

        Juu, minäkin kiinnitän huomiota tuommoisiin asioihin. Minä osaan aika hyvin lukea muita ihmisiä, niin minun ei senkään vuoksi tarvitse kysellä paljon mitään, kun tiedän yleensä "missä mennään" ja mitä muut ajattelee ja tuntee. Aina kumminkin pitäisi muistaa, että voi tulkita väärinkin.


    • Anonyymi

      Olen aika huono tässä lajissa. Tyylini on katsoa kaukaa ja vältellä. Menen vaan jotenkin paniikkiin ihastukseni lähellä. Punastun kuin teinityttö ja sekoan sanoissani. Sitten hävettää ja haluan paeta. Olen todella ujo. Täytyy myöntää, että tällä taktiikalla ei ole isketty ketään.

      • Anonyymi

        Mulla ihan sama 😁 vaikka en ole mitenkään ujo.. ainoastaan ihastuksen seurassa ujous iskee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ihan sama 😁 vaikka en ole mitenkään ujo.. ainoastaan ihastuksen seurassa ujous iskee.

        Helpottavaa kuulla, että tämä ei ole vain ujojen ongelma. :D Jos joku muu punastelee tai sekoilee sanoissa, niin minusta se on aika suloista.


      • Anonyymi

        Sama ”ongelma”. Menen ihan kipsiin enkä saa suutani auki. Ärsyttävää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama ”ongelma”. Menen ihan kipsiin enkä saa suutani auki. Ärsyttävää..

        Naisia on vaikea iskeä jos ei osaa flirtata eikä saa suutaan auki. Satsatkaa noiden harjoitteluun jos ei suju itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisia on vaikea iskeä jos ei osaa flirtata eikä saa suutaan auki. Satsatkaa noiden harjoitteluun jos ei suju itsestään.

        Tuntuu jotenkin tyhmältä flirttailla ihmiselle johon ei ole minkäännäköistä kiinnostusta. Kiinnostun/ihastun harvoin, eli en oikein ole voinut harjoitella. En ole naisellinen, en myöskään maskuliinen enkä osaa flirtata. Katson mielelläni toista silmiin, on ihana huomata jos/kun hän katsoo takaisin silmiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu jotenkin tyhmältä flirttailla ihmiselle johon ei ole minkäännäköistä kiinnostusta. Kiinnostun/ihastun harvoin, eli en oikein ole voinut harjoitella. En ole naisellinen, en myöskään maskuliinen enkä osaa flirtata. Katson mielelläni toista silmiin, on ihana huomata jos/kun hän katsoo takaisin silmiini.

        Ei flirttaamiseen tarvita naisellisuutta tai maskuliinisuutta. Useimmat ovat olemukseltaan jotain siitä välistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu jotenkin tyhmältä flirttailla ihmiselle johon ei ole minkäännäköistä kiinnostusta. Kiinnostun/ihastun harvoin, eli en oikein ole voinut harjoitella. En ole naisellinen, en myöskään maskuliinen enkä osaa flirtata. Katson mielelläni toista silmiin, on ihana huomata jos/kun hän katsoo takaisin silmiini.

        No eikö "sellainen" katse ole juuri flirttiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ihan sama 😁 vaikka en ole mitenkään ujo.. ainoastaan ihastuksen seurassa ujous iskee.

        Punastelu on sööttiä, on ihanaa huomata kun joku katsoo minua ja punastuu .


    • Anonyymi

      Flirttaan harvoin ja olen silloin vakavissani. Yritän saada pidemmän kiinteän katsekontaktin, olen kohtelias ja kuunteleva keskustelussa. Saatan tehdä jotain avuliasta, pientä tai suurempaa, esimerkiksi hakea toiselle kahvia tai auttaa jossakin ongelmassa. Tiettävästi on toiminut muutaman kerran.

      • Anonyymi

        En välttämättä tajuaisi flirtiksi kohteliaisuutta ja sitä että toinen kuuntelee tarkasti, ja jos katsekontakti on vakava/neutraali, niin saattaa mennä ohi sekin. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En välttämättä tajuaisi flirtiksi kohteliaisuutta ja sitä että toinen kuuntelee tarkasti, ja jos katsekontakti on vakava/neutraali, niin saattaa mennä ohi sekin. 😅

        Samaistun tähän, en myöskään reakoisi pelkkään hymyyn ja kohteliaisuuteen tai katsekontaktiin.
        Itse ainakin olen yleensäkin toisia ihmisiä kohtaan kohtelias ja puhuessa tai kuunnellessa katson silmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaistun tähän, en myöskään reakoisi pelkkään hymyyn ja kohteliaisuuteen tai katsekontaktiin.
        Itse ainakin olen yleensäkin toisia ihmisiä kohtaan kohtelias ja puhuessa tai kuunnellessa katson silmiin.

        Miten sitten pitäisi toimia ellei kohteliaisuus ja katsekontakti sano mitään? Olen itsekin toiminut noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten pitäisi toimia ellei kohteliaisuus ja katsekontakti sano mitään? Olen itsekin toiminut noin.

        Niinpä, juuri toisessa ketjussa keskustellaan että silmiin katsominen saa kiinnostumaan.


    • Anonyymi

      Mene ABC huoltoasemalle!

    • Anonyymi

      Pitäisi järjestää naisille suunnattu flirttikurssi. Ihan tosissani sanon.

      • Anonyymi

        Joo niin pitäisi, mulla on pääongelmana etten saa sanaa suustani. Pyörittelen lauseita tuntikaupalla ennen kuin tännekään kirjoitan, vaikka anonyyminä ollaan. Livenä tilanne on vielä pahempi, arkielämässä tai bileissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin pitäisi, mulla on pääongelmana etten saa sanaa suustani. Pyörittelen lauseita tuntikaupalla ennen kuin tännekään kirjoitan, vaikka anonyyminä ollaan. Livenä tilanne on vielä pahempi, arkielämässä tai bileissä.

        Jotain kursseja taitaa jo olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain kursseja taitaa jo olla.

        Missä?


    • Anonyymi

      Miksi naiset ei flirttaa enemmän?

      • Anonyymi

        No näinpä, ei tosiaan synny mitään jos ei ilmaise kiinnostustaan.


    • Anonyymi

      Hymy, katse. Leikittely. Toisen huomioiminen. En osaa flirttailla ns. Seksuaalisesti. Silmäniskut, ehdottelut, ronskit vitsit ym. Eivät ole mun juttu. Omassa toiminnassa eivätkä myöskään iske itseeni.

      • Anonyymi

        Ei naiset innostukaan ronskeista vitseistä tai suorista seksiehdotuksista.


      • Anonyymi

        :)) nyt meni hymynaama uusiksi kun aiempi pyyhittiin


    • Anonyymi

      Hymyilen ja nauran paljon, pidän pitkää katsekontaktia, olen aktiivinen kyselemään asioita toiselta ja kommentoin myöhemmin asioita niin, että osoitan muistavani vastaukset. Vitsaillen, leikittelen ja kiusoittelen, mutta aina niin että pidän huolen siitä, että toinen ei loukkaannu. Jos ollaan jo parempia tuttuja saatan koskettaa olkapäähän tai käsivarteen tai kävellä niin läheltä, että vartalot koskettavat "sattumalta".

      • Anonyymi

        Voi jos osaisin ja saisin suuni auki. Saat varmaan helposti naisia.


      • Anonyymi

        Ihanaa keimailua kuvailet. Olet varmasti pidetty ja haluttu.😘


      • Anonyymi

        Haluaisin just sunlaisen naisen, mistäpäin olet, oletko vapaa? Voitaisiin sopia treffit..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin just sunlaisen naisen, mistäpäin olet, oletko vapaa? Voitaisiin sopia treffit..

        Eli noinko pitää toimia että saa seuraa? Mietin vain millaiset naiset saa seuraa...


      • Anonyymi

        Varmaan hyvä taktiikka, tarpeeksi selvää flirttailua ainakin. Tosin voi riippua naisestakin, millaiset keinot tehoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan hyvä taktiikka, tarpeeksi selvää flirttailua ainakin. Tosin voi riippua naisestakin, millaiset keinot tehoaa.

        Vaatii kyllä aikamoista pokkaa ja aktiivisuutta.


      • Anonyymi

        Olipa kiinnostavaa nähdä, että flirttailuni kuvailu oli herättänyt keskustelua! Minulta tulee tuo kaikki luonnostaan, jos pidän toista naista viehättävänä. Ja nyt kun asiaa mietin niin olen kyllä saanut vastakaiku useimmilta naisilta, joista olen ollut kiinnostunut. Sanoisin, että kyllä sen jännitteen vain tuntee ja sen mukaan on ainakin minulle helppoa lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa kiinnostavaa nähdä, että flirttailuni kuvailu oli herättänyt keskustelua! Minulta tulee tuo kaikki luonnostaan, jos pidän toista naista viehättävänä. Ja nyt kun asiaa mietin niin olen kyllä saanut vastakaiku useimmilta naisilta, joista olen ollut kiinnostunut. Sanoisin, että kyllä sen jännitteen vain tuntee ja sen mukaan on ainakin minulle helppoa lähteä.

        Jos todella olet saanut vastakaikua useimmilta naisilta, olet poikkeuksellisen hyvä flirttaaja, on nimittäin hyvin hyvin harvinaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa kiinnostavaa nähdä, että flirttailuni kuvailu oli herättänyt keskustelua! Minulta tulee tuo kaikki luonnostaan, jos pidän toista naista viehättävänä. Ja nyt kun asiaa mietin niin olen kyllä saanut vastakaiku useimmilta naisilta, joista olen ollut kiinnostunut. Sanoisin, että kyllä sen jännitteen vain tuntee ja sen mukaan on ainakin minulle helppoa lähteä.

        Kadehdittavaa että joltakin tulee flirttaaminen luonnostaan.... sun on varmaan helppo saada seuraa ja voit valita jonkun ihanan naisen.


    • Anonyymi

      En osaa :D Treffeillä luulin olevani hyvin myötämielinen ja jos en nyt avoimen flirttaileva, niin mielestäni selkeästi vihjailin kuitenkin että mieluusti istuisin treffikumppanin viereen jne, mutta ei tajunnut, eli jotenkin meni pieleen sekin yritys. Päädyttiin kuitenkin jatkamaan iltaa yhdessä, kun kutsuin hänet iltateelle tai jollekin ja siitä sitten eteni, mun mielestä niin että hän teki aloitteen, hänen mielestään niin että mä.. tiedä sitten :D Mutta joskus ne on sellaisia kahdenkauppoja, ettei oikein kumpikaan tiedä mikä toisella mielessä ja sit auttaa vaan suora toiminta, meni syteen tai saveen. Toki tossa tilanteessa jo oltiin treffeillä, niin asia edennyt kevyttä flirttitilannetta pidemmälle. Yleensäkin onnistuu kyllä flirtti, jos on hyvällä, itsevarmalla fiiliksellä JA jos ei halua mitään sen enempää. Ts. jos ei ole oma lehmä ojassa, pystyn kyllä flirttailemaan ja ehkä vähän omienkin intressien tähden, mut jos on ns. vakavasti kiinnostunut jostain, sit en oikein osaa, koska tuntuu falskilta esittää jotain flirttailevaa itseä kun ei sellainen luonnostaan ole - tai ei halua olla. Ehkä kyse siitäkin.

      • Anonyymi

        Niin, minusta semmoinen on vähän arveluttavaa, jos systemaattisesti flirttailee, vaikka ei ole tosissaan, kun flirttailun kohteelle voi tulla väärinkäsitys. Minusta pikemminkin kannattaisi flirttailla silloin, kun on tosissaan, niin ei aiheuta kenellekään pahaa mieltä, kun ihmisillä on kumminkin tunteet, jotka pitäisi huomioida, eikä vaan ajatella itsekkäästi.


    • Anonyymi

      Tapasin viimeviikolla, torstai-aamuna semmosen naisen, että oksat pois :).

      Päästiin heti levellille..

      Melkovarmaasti tykkäsi naisista ainakin, voihan se olla, että ihmisistä yleensäkkin.

      Ja varmasti oli varattukkin, eihän tuommoiset kauaa vapaana kuleksi..

      Tuollainen ihmisen ottaminen ihmisenä, tyyli on minusta mukava. Kohtaamisesta jää hyvä "maku" ja unohtumaton elämys. Vieläkin muistan , kun 1982 oli samankaltainen tapaus.., eli tästä voimme päätellä, kuinka harvassa ovat nämä oikein hyvät kohtaamiset.

      Joku voisi ajatella sitä flirttailuksi , mutta toisilla vaan on sellainen hieno tapa ottaa toiset huomioon.
      Tässä peräänkuulutan , että voisi olla ihmiset enemmänkin toisilleen ihmisiä ja miksei voisi flirttailla enemmänkin, sillä sehän ei ole mikään lupaus mihinkään..

      Sanottaisiinko sielujen tasolla kohtaamiset on hienoja :)

      • Anonyymi

        Niin, mutta joku raja flirttailussakin. Jos flirttailee kuukausikaupalla, vaikka ei ole tosissaan, niin toiselle voi lopulta tulla paha mieli, koska tulee tunteita mukaan. Tuommoinen yksittäinen tilanne, tai muutama kerta on minusta eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta joku raja flirttailussakin. Jos flirttailee kuukausikaupalla, vaikka ei ole tosissaan, niin toiselle voi lopulta tulla paha mieli, koska tulee tunteita mukaan. Tuommoinen yksittäinen tilanne, tai muutama kerta on minusta eri asia.

        Minä tarkoitan, että kun joku flirttailee aina vaan, niin siihen voi vahingossa mennä mukaan ja ensin se on hauskaakin, mutta lopulta ei ole enää. Minusta semmoinen on väärin toista kohtaan, kun siitä kumminkin lopuksi tulee tosi paha mieli.


    • Aikoinaan yritin olla hymyilevä ja flirtti mutta en osannut kunnolla joten toinen tulkitsi minut vain omituiseksi.
      Nykyään en jaksa enää edes yrittää. Eikä ole tullut vastaan ketään joka olisi ollut kiinnostava tai edes tutustumisen arvoinen.

      En osaa olla flirtti tai hymyillä kunnolla. Näytän vain pelottavalta kun oikein yritän hymyillä valloittavasti ja aurinkoisesti.

      • Anonyymi

        Tunnistan tämän osittain, en osaa flirtata enkä ”olla flirtti”. Katson ihastustani silmiin, mutta minusta tuntuu että se tulkitaan väärin ja minua pidetään outona. En viitsi vaivauta enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistan tämän osittain, en osaa flirtata enkä ”olla flirtti”. Katson ihastustani silmiin, mutta minusta tuntuu että se tulkitaan väärin ja minua pidetään outona. En viitsi vaivauta enää.

        Mulla on sama ongelma:( mutta minkäs teet..


      • Anonyymi

        Tunnistan myös tämän. En osaa flirtata, ja katseeni tulkitaan pelottavksi vaikka hymyilen samaan. Ei huvita kokeilla enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistan myös tämän. En osaa flirtata, ja katseeni tulkitaan pelottavksi vaikka hymyilen samaan. Ei huvita kokeilla enää.

        Elämässä pärjää hyvin ilman flirttaamistakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämässä pärjää hyvin ilman flirttaamistakin.

        Niin pärjääkin, mutta jos haluaa tutustua lähemmin, se tapahtuu yleensä flirtin avulla. Plus monen mielestä se on ylimääräinen ”suola” elämään ja onnistuneena kiva molemmille osapuolille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämässä pärjää hyvin ilman flirttaamistakin.

        Juu, niin minustakin, suorastaan paremmin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1642
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      838
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe