Apua oon lauta

Anonyymi

Oon 12v 156cm ja 40kg. kaikki haukkuu mua laudaks ja kaikilla mun kavereilla on jo kunnon tissit ja perse. Haluisin olla ees vähän kurvikkaampi ku mulla on vaan karvotus vähän lantioo ja persettä. Missä mun tissit??? niiku helpp

10

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peeveli likat, kyllä hoikilla tytöillä on kysyntää. Odottakaa nyt muutama vuosi, vielä ne rinnat kehittyy. Tsemppiä teille neidit, ulkonäkö paineiden keskellä. En kyllä voi tietää miltä teistä tuntuu, kumpa voisin jotenkin auttaa, jotta voisitte pulmanne kääntää vahvuudeksenne.

• Anonyymi

Voi vi**u nyt... Mä olisin ilonen jos oisin lauta eikä tarttis miettii syömisii ku pidän itteeni läskin joka suupalan jälkee :D.. Sulla ei ole ongelmia!

• Anonyymi

Niimpä, joku tyttö voi tuntea itsensä hieman tukevaksi. Jospa te kummankin kaltaiset teinitytöt onnistuisitte elämään teini-iän yli liikoja murehtimatta. Likempänä 20 v. ikää olette nuoria naisia, jolloin osaatte ajatella tehden oikeita valintoja. Nauttikaa nuorina neiteinä nyt, pian se aika on ohi.

• Anonyymi

Ai lauta, ei hätää mee rakentamispalstalle. Voit kohdata elämäsi puusepän

• Anonyymi

Tuo oli hyvä.

• Anonyymi

susta tehdään vielä joskus hyvä talo, hyvä lauta se on

• Anonyymi

Lauta on paljon parempi kuin joku ylipainoinen lehmä. Harmittaa niiden puolesta, ketkä ovat jo alaikäisenä saavuttaneet liian rasvakerroksen.

• Anonyymi

12-v ei kannata paljon murehtia kurvejaan. Kurvit tulee myöhemmin jos on tullakseen. Ja jos ei tule, maailma on täynnä poikia/miehiä joiden silmää hoikkuus miellyttää.
      Jos taas tulee, niin maailma on täynnä poikia/miehiä joiden silmää pyöreys miellyttää.

• pienet tissit kiihottaa mua kaikista eniten ja sun rinnat kasvaa vielä

• Anonyymi

Ite tykkään ehdottomasti hoikista ja pienikokoisista tytöistä. Tissitkään ei merkkaa mitään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      278
      10429
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      332
      7352
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      86
      1977
    4. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      123
      1731
    5. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1586
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1531
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1191
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      48
      979
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      838
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      762
    Aihe