Apua oon lauta

Anonyymi

Oon 12v 156cm ja 40kg. kaikki haukkuu mua laudaks ja kaikilla mun kavereilla on jo kunnon tissit ja perse. Haluisin olla ees vähän kurvikkaampi ku mulla on vaan karvotus vähän lantioo ja persettä. Missä mun tissit??? niiku helpp

10

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peeveli likat, kyllä hoikilla tytöillä on kysyntää. Odottakaa nyt muutama vuosi, vielä ne rinnat kehittyy. Tsemppiä teille neidit, ulkonäkö paineiden keskellä. En kyllä voi tietää miltä teistä tuntuu, kumpa voisin jotenkin auttaa, jotta voisitte pulmanne kääntää vahvuudeksenne.

• Anonyymi

Voi vi**u nyt... Mä olisin ilonen jos oisin lauta eikä tarttis miettii syömisii ku pidän itteeni läskin joka suupalan jälkee :D.. Sulla ei ole ongelmia!

• Anonyymi

Niimpä, joku tyttö voi tuntea itsensä hieman tukevaksi. Jospa te kummankin kaltaiset teinitytöt onnistuisitte elämään teini-iän yli liikoja murehtimatta. Likempänä 20 v. ikää olette nuoria naisia, jolloin osaatte ajatella tehden oikeita valintoja. Nauttikaa nuorina neiteinä nyt, pian se aika on ohi.

• Anonyymi

Ai lauta, ei hätää mee rakentamispalstalle. Voit kohdata elämäsi puusepän

• Anonyymi

Tuo oli hyvä.

• Anonyymi

susta tehdään vielä joskus hyvä talo, hyvä lauta se on

• Anonyymi

Lauta on paljon parempi kuin joku ylipainoinen lehmä. Harmittaa niiden puolesta, ketkä ovat jo alaikäisenä saavuttaneet liian rasvakerroksen.

• Anonyymi

12-v ei kannata paljon murehtia kurvejaan. Kurvit tulee myöhemmin jos on tullakseen. Ja jos ei tule, maailma on täynnä poikia/miehiä joiden silmää hoikkuus miellyttää.
      Jos taas tulee, niin maailma on täynnä poikia/miehiä joiden silmää pyöreys miellyttää.

• pienet tissit kiihottaa mua kaikista eniten ja sun rinnat kasvaa vielä

• Anonyymi

Ite tykkään ehdottomasti hoikista ja pienikokoisista tytöistä. Tissitkään ei merkkaa mitään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      215
      4178
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2685
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2401
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2333
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1561
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      532
      1350
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      95
      1316
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1300
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      75
      1273
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1176
    Aihe