Aihe

Apua oon lauta

Anonyymi

Oon 12v 156cm ja 40kg. kaikki haukkuu mua laudaks ja kaikilla mun kavereilla on jo kunnon tissit ja perse. Haluisin olla ees vähän kurvikkaampi ku mulla on vaan karvotus vähän lantioo ja persettä. Missä mun tissit??? niiku helpp

10

173

Vastaukset

• Peeveli likat, kyllä hoikilla tytöillä on kysyntää. Odottakaa nyt muutama vuosi, vielä ne rinnat kehittyy. Tsemppiä teille neidit, ulkonäkö paineiden keskellä. En kyllä voi tietää miltä teistä tuntuu, kumpa voisin jotenkin auttaa, jotta voisitte pulmanne kääntää vahvuudeksenne.

• Voi vi**u nyt... Mä olisin ilonen jos oisin lauta eikä tarttis miettii syömisii ku pidän itteeni läskin joka suupalan jälkee :D.. Sulla ei ole ongelmia!

• Niimpä, joku tyttö voi tuntea itsensä hieman tukevaksi. Jospa te kummankin kaltaiset teinitytöt onnistuisitte elämään teini-iän yli liikoja murehtimatta. Likempänä 20 v. ikää olette nuoria naisia, jolloin osaatte ajatella tehden oikeita valintoja. Nauttikaa nuorina neiteinä nyt, pian se aika on ohi.

• Ai lauta, ei hätää mee rakentamispalstalle. Voit kohdata elämäsi puusepän

• Tuo oli hyvä.

• susta tehdään vielä joskus hyvä talo, hyvä lauta se on

• Lauta on paljon parempi kuin joku ylipainoinen lehmä. Harmittaa niiden puolesta, ketkä ovat jo alaikäisenä saavuttaneet liian rasvakerroksen.

• 12-v ei kannata paljon murehtia kurvejaan. Kurvit tulee myöhemmin jos on tullakseen. Ja jos ei tule, maailma on täynnä poikia/miehiä joiden silmää hoikkuus miellyttää.
      Jos taas tulee, niin maailma on täynnä poikia/miehiä joiden silmää pyöreys miellyttää.

• pienet tissit kiihottaa mua kaikista eniten ja sun rinnat kasvaa vielä

• Ite tykkään ehdottomasti hoikista ja pienikokoisista tytöistä. Tissitkään ei merkkaa mitään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      408
      21801
    2. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      356
      14516
    3. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      14253
    4. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      10145
    5. Sedu Koskinen aikoo järjestää isot juhlat

Näihin julkkiksiin ei näköjään päde mitkään lait tai korona tartu. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637821.html Kyllä esim. taviksen ylioppilas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      5826