Apua oon lauta

Anonyymi

Oon 12v 156cm ja 40kg. kaikki haukkuu mua laudaks ja kaikilla mun kavereilla on jo kunnon tissit ja perse. Haluisin olla ees vähän kurvikkaampi ku mulla on vaan karvotus vähän lantioo ja persettä. Missä mun tissit??? niiku helpp

10

52

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Peeveli likat, kyllä hoikilla tytöillä on kysyntää. Odottakaa nyt muutama vuosi, vielä ne rinnat kehittyy. Tsemppiä teille neidit, ulkonäkö paineiden keskellä. En kyllä voi tietää miltä teistä tuntuu, kumpa voisin jotenkin auttaa, jotta voisitte pulmanne kääntää vahvuudeksenne.

    • Anonyymi

      Voi vi**u nyt... Mä olisin ilonen jos oisin lauta eikä tarttis miettii syömisii ku pidän itteeni läskin joka suupalan jälkee :D.. Sulla ei ole ongelmia!

      • Anonyymi

        Niimpä, joku tyttö voi tuntea itsensä hieman tukevaksi. Jospa te kummankin kaltaiset teinitytöt onnistuisitte elämään teini-iän yli liikoja murehtimatta. Likempänä 20 v. ikää olette nuoria naisia, jolloin osaatte ajatella tehden oikeita valintoja. Nauttikaa nuorina neiteinä nyt, pian se aika on ohi.


    • Anonyymi

      Ai lauta, ei hätää mee rakentamispalstalle. Voit kohdata elämäsi puusepän

      • Anonyymi

        Tuo oli hyvä.


    • Anonyymi

      susta tehdään vielä joskus hyvä talo, hyvä lauta se on

    • Anonyymi

      Lauta on paljon parempi kuin joku ylipainoinen lehmä. Harmittaa niiden puolesta, ketkä ovat jo alaikäisenä saavuttaneet liian rasvakerroksen.

    • Anonyymi

      12-v ei kannata paljon murehtia kurvejaan. Kurvit tulee myöhemmin jos on tullakseen. Ja jos ei tule, maailma on täynnä poikia/miehiä joiden silmää hoikkuus miellyttää.
      Jos taas tulee, niin maailma on täynnä poikia/miehiä joiden silmää pyöreys miellyttää.

    • pienet tissit kiihottaa mua kaikista eniten ja sun rinnat kasvaa vielä

    • Anonyymi

      Ite tykkään ehdottomasti hoikista ja pienikokoisista tytöistä. Tissitkään ei merkkaa mitään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe