Eka kerta runkkaaminen

Anonyymi

Oon 13v yksinäinen ja ujo poika jolla haaveena runkata yhdessä niin että se pysyisi salaisena. Oman ikäiset tuntuu jotenkin epäluotettavalta. Haluisin vanhemman kundin kanssa kokeilla miltä se tuntuu.
Mutta miten mun ikäsen kans joku vanhempi uskaltais edes kokeilla kun kiellettyä sellanen on.
Uimahallissa harvoin kun käyn, kattelen salaa aikuisten munia. Onks se homon merkki jos on karvat ajeltu pois?

13

1408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just tommosesta mä oon kans haaveillu. Oon 16v kokematon bi kundi.

      • Anonyymi

        ite 18


      • Anonyymi

        Mistäpäin oot?


    • Anonyymi

      Tollainen kokeilun halu on ihan normaalia ja kun ollaan teinejä, niin hormoonit jyllää niin paljon, että mikä vaan kiihottaa.

      Jos haluat jonkun kanssa kokeilla intiimiä yhdessäoloa niin ensiksi kannattaa vähän tutustua uusiin ihmisiin (varoen tietysti) ja vähän
      jutella ja tuumailla heidän tottumuksista ja taipumuksista. Ei kannata tuoda tollaista esille välttämättä ihan heti, koska joillekin se voi olla aivan ehdoton ei.

    • Anonyymi

      Elä pidä kiirettä, ei tuon ikäsen vielä kannata tuveta vanhempien kanssa mihinkään. Kaikkihan toisten munia saunassa kattelee, et ole ainut. Uimaseuralaiset on usein munakarvattomia samoin jotkut vanhat homomiehet. Mielestäni kuitenkin miehillä pitää karvat olla! :)

    • Anonyymi

      Jos saat jonkun hommaan mukaan, se pysyy salassa koska kumpikin on samassa tilanteessa. Ite oon 15 ja tehny sen monta kertaa. Hyvältä se tuntuu siksikin et kun saa toisen kovaksi koskettelemalla, se lisää itsetuntoa roimasti.

    • Se ei ole homon merkki, jos karvat on ajeltu pois.

      Usko pois, mutta et ole ainoa ikäisesi, joka haaveilee vanhemmasta tai jopa aikuisesta seurasta. Haaveissasi ei ole mitään väärää, koska niitä ei itse voi valita.

      En kuitenkaan suosittele etsimään sitä aikuista seuraa. Kuten itsekin sanoit, se aikuinen tekisi rikoksen alkamalla puuhastelemaan seksijuttuja kanssasi. Tällainen ihminen saattaa olla arvaamaton, koska hän ei halua paljastua. Toisaalta suhteenne saattaisi paljastua, jolloin asiasta tulisi rikostutkinta ja sinusta sen rikoksen asianomistaja, eli "uhri". Sinuakin kuulusteltaisiin tutkinnan aikana. En usko, että olisi kovin miellyttävä kokemus.

      Toisekseen et voi ennalta tietää sitä, että miltä sinusta tuntuisi vaikka viiden vuoden päästä se, että olet harrastanut seksuaalisia touhuja aikuisen kanssa 13-vuotiaana.

      Sinulla on koko elämä vielä edessä ja vuosikaudet aikaa kokeilla noita juttuja. Ei sillä asialla tarvitse olla mikään kiire. Odota ainakin siihen, että täytät 16. Jos et malta odottaa, niin pitäydy omanikäisessä seurassa.

    • Anonyymi

      ite tykkään nuoremmista

    • Anonyymi

      Missäpäin asut?

    • Anonyymi

      Voi olla että on 63 v. "ujo poika".

      • Anonyymi

        Onko tolla nyt väliä minkä ikäinen on kun täällä liikutaan nimettöminä? Säkin voit olla yhtä hyvin 63 v. "ujo poika" jota kiinnostaa nuorten jutut. Seksijutut kiinnostaa jokaista ja se on luonnollista. xd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tolla nyt väliä minkä ikäinen on kun täällä liikutaan nimettöminä? Säkin voit olla yhtä hyvin 63 v. "ujo poika" jota kiinnostaa nuorten jutut. Seksijutut kiinnostaa jokaista ja se on luonnollista. xd

        Aikuiset kirjotelkoon aikuisten palstalle, sen verran väliä on.


    • Anonyymi

      Olin aloittajan ikäinen kun aloin parin vuoden salasuhteeseen aikuisen miehen kanssa. Toki varovaisuutta pitää olla mutta omalle kohdalle sattui tosi kiltti setä. Olispa kiva vaihdella mietteitä vastaavassa tilanteessa olevien nuorten kans ;)

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe