millä turha mainos pois?

Anonyymi

Koneellani on jatkuvasti 70plusin reunamainoksena erään ns. juorulehden www-osoite, jonka alla on muutamia artikkelien otsakkeita lähinnä iskelmätähtien edesottamuksista.
Eivät kiinnosta niin pätkääkään.
Onko tietoa, millä saisi moisen roskan pois?

26

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tietoa, mutta antaa nyt sen olla, kun ei ole muuten palstaa missä valittaa siitä.
      Se mainoksen häiritseminen on vain sinun nirppanokkaisuutta.

    • Anonyymi

      Seiskan mainos on ja pysyy;) Se on yksi tapa rahoittaa palstan olemassa olo.
      Supista selainta niin että vain viestit jää näkyviin.

      • Anonyymi

        Minun koneelle tulee mainos Matureja lähelläsi ja puhelinnumero.
        En ole soittanut, kun ovat niin tyrkynnäköisiä isoine avonaisine tissein.
        Mitä lie mielessä ikämiehelle, kun huuleetkin törössä kuin BB:lla nuorena 60-luvulla.


      • Anonyymi

        "Supista selainta niin että vain viestit jää näkyviin."

        Miten tämä tapahtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Supista selainta niin että vain viestit jää näkyviin."

        Miten tämä tapahtuu?

        Selaimen oikeassa yläkulmassa on kaksi neliötä päällekkäin. Klikkaa sitä. Muuta koko halutuksi hiirellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun koneelle tulee mainos Matureja lähelläsi ja puhelinnumero.
        En ole soittanut, kun ovat niin tyrkynnäköisiä isoine avonaisine tissein.
        Mitä lie mielessä ikämiehelle, kun huuleetkin törössä kuin BB:lla nuorena 60-luvulla.

        Aikuisviihdesivuilta tarttuu kaikenlaista:))


    • Anonyymi

      Espanjassa televisioituna menee Suomen aikaa yhdeksästä puoli kolmeen lasten vetämä klassinen lottoarvonta gordo joka on erikoinen vaihtuvan lapsiparin laulama arvonta alunperin liittyy orpokoteihin köyhäinhoitoon ja invalidien myymiin arpoihin sorteo loteria de navidad

      Tämän vuoden Gordo putosi äsken klo 10.19, koska arpa on kallis siitä myydään kymmenyksiä ja näköjään niitä on myyty itärannikolla El número 26.590 ha resultado agraciado con el Gordo, el primer premio del Sorteo Extraordinario de Lotería de Navidad, dotado con 4.000.000 euros a la serie. El número fue cantado a las 9.19 numero laulettiin kello ...

    • Anonyymi

      Sanna Marin hallitus jatkaa 2023 asti.

      • Anonyymi

        Tämä on tikki sitä samaa toistoa
        Väite jota hän ei tiedä
        Jankutusella hän hoitaa adhd: tään mutta vain oiretta
        Ei tällaisesta oireesta tai väitteestä voi keskustella


    • Anonyymi

      Kai tiedätte hallitusohjelman löytyy jos etsitte, niin mitä sitten kyselette.

      • Anonyymi

        Ei vaan se tikki
        että vähän aikaa sitten kirjoittelit että Rinteen hallitus jatkaa vielä 3,5 vuotta

        Eli puutaheinää kosta ei voi keskutella
        Ohimennen sanottuna en tiedä mitään hallitusohjelmasta en budjetista muuta kuin että ei koske minua ja että hallitus ei päätä taloudesta mutta on raukkamaista tuoda maahan sekunda- aloille kokeiksi apuhoitajiksi bussikukeiksi kehitysmaalaisten perheitä sossuun ja tuhoamaan eläkejärjestelmän joka on perusrunut palkasta maksettaviin eläkemaksuihin (mistä tiedän tuhon: Saksa on jo tuhossa ja joutuu maksamaan nousevilla veroilla eläkkeet, samoin Ranska)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan se tikki
        että vähän aikaa sitten kirjoittelit että Rinteen hallitus jatkaa vielä 3,5 vuotta

        Eli puutaheinää kosta ei voi keskutella
        Ohimennen sanottuna en tiedä mitään hallitusohjelmasta en budjetista muuta kuin että ei koske minua ja että hallitus ei päätä taloudesta mutta on raukkamaista tuoda maahan sekunda- aloille kokeiksi apuhoitajiksi bussikukeiksi kehitysmaalaisten perheitä sossuun ja tuhoamaan eläkejärjestelmän joka on perusrunut palkasta maksettaviin eläkemaksuihin (mistä tiedän tuhon: Saksa on jo tuhossa ja joutuu maksamaan nousevilla veroilla eläkkeet, samoin Ranska)

        Hölmö, tottakai hallitus tavoittelee vaalikauden loppuun.

        Persut ei uskaltaisi pääministeri puolueen vastuuseen ei uskalla, vastuu liian iso.
        Kerros haluttaisiinko, ei varmasti haluttaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö, tottakai hallitus tavoittelee vaalikauden loppuun.

        Persut ei uskaltaisi pääministeri puolueen vastuuseen ei uskalla, vastuu liian iso.
        Kerros haluttaisiinko, ei varmasti haluttaisi.

        Mikkelin setukka pyörittää päässään pientä piiriä: persut, purra, haho, tavio,ja huhtasaari. Keitä he ovat?
        Seuraavan hallituksen runkoministereitä on ainakin osa.
        Mittee oot mieltä?


    • 28 vastauksesta aloittaja sai 5 asiaansa koskevaa vastausta.
      Sitten alkoi taas persut, tikit, Marinit ym.
      Koko palsta on mennyt sekasotkuksi.
      Poliittisia aloituksia palstalla on ihan riittävästi, onko ihan pakko sotkee niitä joka aloitukseen.

    • Anonyymi

      Huvitti avatessani sivun, tuli useampi hautakivimainos vastaan. Ajattelin että joko ollaan näin pitkällä.

      • Anonyymi

        Outoa, minun selaimessa on vain Seiska-lehden mainos....


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      27
      2668
    2. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      130
      2245
    3. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      83
      1546
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1431
    5. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      117
      1423
    6. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      97
      1340
    7. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1128
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      70
      1108
    9. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      80
      1102
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      59
      1059
    Aihe