Tuleva uusi alusta mailbox.org on maksullinen.
Toimii jonkin aikaa kuin ilmaisposti, ja sitten alkaa rahan vaatiminen.
Suomi24.fi harhaanjohtaa
7
105
Vastaukset
- Anonyymi
Montako sataa kuukaudessa maksaa?
- Anonyymi
12€ vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12€ vuodessa.
Mitä sillä 12€ saa sellaista, ettei jostakin saisi samaa ilmaiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sillä 12€ saa sellaista, ettei jostakin saisi samaa ilmaiseksi?
Tuplatilan 2 GT posteille tilaa mutta surkeat 100 MB jotain muuta tallennustilaa.
Onhan postissa kaikenlaisia ominaisuuksia lisää ja ilmeisesti hyvä roskapostin poissuodatus. Jos oikein ymmärsin, niin en pääse itse näkemään saapuvia roskapostejani. Ne eivät tule minulle asti. Joskus roskapostina joutuu oikeaakin postia häviämään. Tästä ei välttämättä hyvää seuraa. Mielestäni näin ei saisi olla.
Maksu on 1€/kk, maksetaan etukäteen ns. tilille. Ei ole todellakaan kallista. Ajattelin jatkaa mailbox.org:ssa. Nykyinen S24 postitilini toimii nyt siellä.
Siis kirjautuminen tapahtuu siellä aivan samalla sähköpostiosoitteella ja samalla salasanalla kuin S24:een mennään. On 3 kk aikaa ottaa se maksullinen 1 €/kk sähköposti.
Minulla on paljon vanhaa postia, ja se alkaa pikkuhiljaa näkymään kokonaan mailbox.org:n postissani.
Se mitä haluaisin tehdä, on kopsata kaikki postikansioni pc:lle talteen. Siellä on Saapuneet, Lähetetyt ja muutama oma tekemäni talletuskansio. Yhteensä noissa on posteja liitteineen melkein 800 megatavua. Kuka tietää, miten se tehdään? Otin jo netistä Mozilla Firebirdin, asensin sen ja onnistuin pääsemään sisään nykyiselle S24 sähköpostilleni. En ole varma, saako sillä helposti tehtyä "downloadin" kaikelle postilleni.
Jo Saapuneet kansiossa lienee noin 2000 sähköpostia, lisänä muutama vanhojen postien talletuskansio. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuplatilan 2 GT posteille tilaa mutta surkeat 100 MB jotain muuta tallennustilaa.
Onhan postissa kaikenlaisia ominaisuuksia lisää ja ilmeisesti hyvä roskapostin poissuodatus. Jos oikein ymmärsin, niin en pääse itse näkemään saapuvia roskapostejani. Ne eivät tule minulle asti. Joskus roskapostina joutuu oikeaakin postia häviämään. Tästä ei välttämättä hyvää seuraa. Mielestäni näin ei saisi olla.
Maksu on 1€/kk, maksetaan etukäteen ns. tilille. Ei ole todellakaan kallista. Ajattelin jatkaa mailbox.org:ssa. Nykyinen S24 postitilini toimii nyt siellä.
Siis kirjautuminen tapahtuu siellä aivan samalla sähköpostiosoitteella ja samalla salasanalla kuin S24:een mennään. On 3 kk aikaa ottaa se maksullinen 1 €/kk sähköposti.
Minulla on paljon vanhaa postia, ja se alkaa pikkuhiljaa näkymään kokonaan mailbox.org:n postissani.
Se mitä haluaisin tehdä, on kopsata kaikki postikansioni pc:lle talteen. Siellä on Saapuneet, Lähetetyt ja muutama oma tekemäni talletuskansio. Yhteensä noissa on posteja liitteineen melkein 800 megatavua. Kuka tietää, miten se tehdään? Otin jo netistä Mozilla Firebirdin, asensin sen ja onnistuin pääsemään sisään nykyiselle S24 sähköpostilleni. En ole varma, saako sillä helposti tehtyä "downloadin" kaikelle postilleni.
Jo Saapuneet kansiossa lienee noin 2000 sähköpostia, lisänä muutama vanhojen postien talletuskansio.Kallista se on kun paremmat ominaisuudet löytyy ilmaisesta Gmailista. Ei kukaan täysjärkinen maksa vuonna 2020 sähköpostin käytöstä!
- Anonyymi
Ei se hölmö ole joka pyytää, vaan se joka maksaa.
- Anonyymi
Äitini sanoi aikoinaan, että joku on niin nuuka, että vie kirpultakin koivet. Sinun viestisi vihjaa tällaiseen nuukuuteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.465025- 723142
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3071989Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2631808Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151699Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531286Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951249- 701192
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331167Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137