Tänää se sitten alkaa

Anonyymi

kauhea joulukuljetus rumba, riita missä ja millon lapset on misssäkin. Tänää siellä tänää täällä ja kitinää ja kiirettä koko joulu. Että pienet lapset voivatkin saada vanhemmissa liikettä. Onneksi voin katsella sivusta ja seurailla ja vaan komentaa ja vaatia. Joulu on pilalla kun ei voi olla oman perheen kesken vaan kellon tarkkuudella mennään.
Laitoin kauniin joulun kun luulin ettö edes yksi joulu olisi oma perhe ja joulurauha mutta kissan viikset, riita siitä missä kersat millonkin on on jatkunut jo pari viikkoa. äiti haluu että he ovat siellä ja isä pitää kiinni että meillä. Minä ilmaisin tahtoni että lapset voivat olla joulun äidin luona, pääsisin itse helpolla. Lapset haluisi isän menevänsä heidän kotiinsa mutta hullu ajatus, ei me sinne mennä, sillä menisin tietty mukaan, mutta miehen exä on sen verrran idiootti etten haluu nähdä sitä. Eikä tänne se eukko tule.
Mun lasten kanssa joulut oli aina rauhallisia ja ihania, nyt on kun markkinat olisi pystyssä. Äitipuolena en voi valita mutta voin vaatia rauhaa ja asiallista käytöstä ja komentaa. Vastuu lasten toiminnasta on minulla ja se on hyv, vaikka kuin yrittää niin se on. Onneksi muut tappelee, en minä, minä käytä vaan suutani.. Joulu on pilalla joka tapauksessa

4

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi siitä pitää tapella, meillä molempien lapset ovat nyt meitin kanssa ja joulupäivänä minun lapset menee isälleen ja puolisoni lapset äidilleen , ensi jouluna päinvastoin, näin on sovittu ja se pelaa kaikki on tyyväisä.
      Lapset siirtyy toisille vanhemmilleen omalla mopoautolla ovat kaikki kolme jo teinejä.

• Anonyymi

Eikö anhempia hävetä jouluna pitää lasten elämä matkustamisena kylästä toiseen?
      Miksi aikuiset ei itse pakkaa reppujaan ja matkusta yhtä vilkkasti kun laittavat lapsensa matkustamaan? JOULUNA JOKA ON PERHE JUHLA! Piste.

Ei lasten kuulu paikata vanhempien toilailuja, vaan vanhemmat on sen aiheuttaneet niin vanhemmat matkustaa ja kulkee paikasta toiseen.

Tämäkö on se lapsen etu? Lapsi ei tiedä enää minne kuuluu.

HÄVETKÄÄ NIIN PALJON KUN KUN JAKSATTE JA VAIKKA ETTE JAKSAISIKAAN NIIN HÄVETKÄÄ!!!!!

Syyllistätte lapset siitä että ette osanneet olla perhe!!! Kokeilkaa matkustaa joka p-ivä eri paikkaan, ette tekisi sitä enää toista kertaa, mutta lapsen on pakko!!!! Syyttömän on pakko.

• Anonyymi

No ompas melkoiset markkinat.

• Anonyymi

Miten mun viesti poistettiin ennen aamuviittä? Kone asialla?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4480
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      87
      2303
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      561
      1758
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1481
    5. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      7
      1211
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1177
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1108
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      980
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      63
      941
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      918
    Aihe