Tänää se sitten alkaa

Anonyymi

kauhea joulukuljetus rumba, riita missä ja millon lapset on misssäkin. Tänää siellä tänää täällä ja kitinää ja kiirettä koko joulu. Että pienet lapset voivatkin saada vanhemmissa liikettä. Onneksi voin katsella sivusta ja seurailla ja vaan komentaa ja vaatia. Joulu on pilalla kun ei voi olla oman perheen kesken vaan kellon tarkkuudella mennään.
Laitoin kauniin joulun kun luulin ettö edes yksi joulu olisi oma perhe ja joulurauha mutta kissan viikset, riita siitä missä kersat millonkin on on jatkunut jo pari viikkoa. äiti haluu että he ovat siellä ja isä pitää kiinni että meillä. Minä ilmaisin tahtoni että lapset voivat olla joulun äidin luona, pääsisin itse helpolla. Lapset haluisi isän menevänsä heidän kotiinsa mutta hullu ajatus, ei me sinne mennä, sillä menisin tietty mukaan, mutta miehen exä on sen verrran idiootti etten haluu nähdä sitä. Eikä tänne se eukko tule.
Mun lasten kanssa joulut oli aina rauhallisia ja ihania, nyt on kun markkinat olisi pystyssä. Äitipuolena en voi valita mutta voin vaatia rauhaa ja asiallista käytöstä ja komentaa. Vastuu lasten toiminnasta on minulla ja se on hyv, vaikka kuin yrittää niin se on. Onneksi muut tappelee, en minä, minä käytä vaan suutani.. Joulu on pilalla joka tapauksessa

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi siitä pitää tapella, meillä molempien lapset ovat nyt meitin kanssa ja joulupäivänä minun lapset menee isälleen ja puolisoni lapset äidilleen , ensi jouluna päinvastoin, näin on sovittu ja se pelaa kaikki on tyyväisä.
      Lapset siirtyy toisille vanhemmilleen omalla mopoautolla ovat kaikki kolme jo teinejä.

    • Anonyymi

      Eikö anhempia hävetä jouluna pitää lasten elämä matkustamisena kylästä toiseen?
      Miksi aikuiset ei itse pakkaa reppujaan ja matkusta yhtä vilkkasti kun laittavat lapsensa matkustamaan? JOULUNA JOKA ON PERHE JUHLA! Piste.

      Ei lasten kuulu paikata vanhempien toilailuja, vaan vanhemmat on sen aiheuttaneet niin vanhemmat matkustaa ja kulkee paikasta toiseen.

      Tämäkö on se lapsen etu? Lapsi ei tiedä enää minne kuuluu.

      HÄVETKÄÄ NIIN PALJON KUN KUN JAKSATTE JA VAIKKA ETTE JAKSAISIKAAN NIIN HÄVETKÄÄ!!!!!

      Syyllistätte lapset siitä että ette osanneet olla perhe!!! Kokeilkaa matkustaa joka p-ivä eri paikkaan, ette tekisi sitä enää toista kertaa, mutta lapsen on pakko!!!! Syyttömän on pakko.

    • Anonyymi

      No ompas melkoiset markkinat.

    • Anonyymi

      Miten mun viesti poistettiin ennen aamuviittä? Kone asialla?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe