Tänää se sitten alkaa

Anonyymi

kauhea joulukuljetus rumba, riita missä ja millon lapset on misssäkin. Tänää siellä tänää täällä ja kitinää ja kiirettä koko joulu. Että pienet lapset voivatkin saada vanhemmissa liikettä. Onneksi voin katsella sivusta ja seurailla ja vaan komentaa ja vaatia. Joulu on pilalla kun ei voi olla oman perheen kesken vaan kellon tarkkuudella mennään.
Laitoin kauniin joulun kun luulin ettö edes yksi joulu olisi oma perhe ja joulurauha mutta kissan viikset, riita siitä missä kersat millonkin on on jatkunut jo pari viikkoa. äiti haluu että he ovat siellä ja isä pitää kiinni että meillä. Minä ilmaisin tahtoni että lapset voivat olla joulun äidin luona, pääsisin itse helpolla. Lapset haluisi isän menevänsä heidän kotiinsa mutta hullu ajatus, ei me sinne mennä, sillä menisin tietty mukaan, mutta miehen exä on sen verrran idiootti etten haluu nähdä sitä. Eikä tänne se eukko tule.
Mun lasten kanssa joulut oli aina rauhallisia ja ihania, nyt on kun markkinat olisi pystyssä. Äitipuolena en voi valita mutta voin vaatia rauhaa ja asiallista käytöstä ja komentaa. Vastuu lasten toiminnasta on minulla ja se on hyv, vaikka kuin yrittää niin se on. Onneksi muut tappelee, en minä, minä käytä vaan suutani.. Joulu on pilalla joka tapauksessa

4

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi siitä pitää tapella, meillä molempien lapset ovat nyt meitin kanssa ja joulupäivänä minun lapset menee isälleen ja puolisoni lapset äidilleen , ensi jouluna päinvastoin, näin on sovittu ja se pelaa kaikki on tyyväisä.
      Lapset siirtyy toisille vanhemmilleen omalla mopoautolla ovat kaikki kolme jo teinejä.

• Anonyymi

Eikö anhempia hävetä jouluna pitää lasten elämä matkustamisena kylästä toiseen?
      Miksi aikuiset ei itse pakkaa reppujaan ja matkusta yhtä vilkkasti kun laittavat lapsensa matkustamaan? JOULUNA JOKA ON PERHE JUHLA! Piste.

Ei lasten kuulu paikata vanhempien toilailuja, vaan vanhemmat on sen aiheuttaneet niin vanhemmat matkustaa ja kulkee paikasta toiseen.

Tämäkö on se lapsen etu? Lapsi ei tiedä enää minne kuuluu.

HÄVETKÄÄ NIIN PALJON KUN KUN JAKSATTE JA VAIKKA ETTE JAKSAISIKAAN NIIN HÄVETKÄÄ!!!!!

Syyllistätte lapset siitä että ette osanneet olla perhe!!! Kokeilkaa matkustaa joka p-ivä eri paikkaan, ette tekisi sitä enää toista kertaa, mutta lapsen on pakko!!!! Syyttömän on pakko.

• Anonyymi

No ompas melkoiset markkinat.

• Anonyymi

Miten mun viesti poistettiin ennen aamuviittä? Kone asialla?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      210
      2793
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      125
      2659
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      77
      1743
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      233
      1305
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      63
      1288
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1098
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1001
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      841
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      823
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      823
    Aihe