Oon kärsiny ihan pienestä pitäen aftoista ja kunnon apuu en niihin oo vieläkään löytäny ja nyt siis 18v oon. Alko 3 viikkoo sit tulemaan ylähuuleen aivan järkyttävän kipeä afta ja se on vasta nyt kokonaan parantunut. Mut heti perään tuli taas 2 aftaa lisää alahuuleen, tuntuu et pää räjähtää ku ei kestä tätä kipua!! Hammastahnan oon vaihtanu apteekin hammastahnaan, suuveden käytön lopetin. Lisäks oon käyttäny apteekista saatavia geelejä ja rauhottavia imeskelytabletteja mut niistä ei mitään apuu!! En muista milloin viimeksi oisin voinut syödä/puhua kunnolla😭
Mikä auttaa aftoihin?!
Anonyymi
2
145
Vastaukset
- Anonyymi
Eli siis jos jotain vinkkejä mikä helpottais kipua ja edistäis paranemista, ja ehkäsis näitä niin saa kertoo!!
- Anonyymi
Ja mitä sitä ei käsitellä millään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017503
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?945338- 834987
- 1364364
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 522749
- 462742
- 572332
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112299Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900