Hyvää Joulua kaikille linuxien käyttäjille jakelusta riippumatta!
Hyvää Joulua kaikille linux-käyttäjille!
21
366
Vastaukset
- Anonyymi
Elä aloita taas vittuilemaan, JOUDUT pitämään JOULUSI, vain koska markkinatalous sinut siihen pakottaa. Kuka kumma se keksii näitä pyhiä, joka vuosi lisää, mitä tämä keksijä palkkansa nostaa. Olet huono ihminen ellet osta lahjoja, vaikka sen joutuisi luotolla tekemään.
ALAS KAIKKI PYHÄT- Anonyymi
Voi voi että sulla on paha olla, koita nyt jotenkin saada itsellesi joulumieltä! :)
Eikä markkinatalous pakota minua mihinkään, itsehän olen valinnut sen että vietän joulua.
Terveisin ketjun aloittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi että sulla on paha olla, koita nyt jotenkin saada itsellesi joulumieltä! :)
Eikä markkinatalous pakota minua mihinkään, itsehän olen valinnut sen että vietän joulua.
Terveisin ketjun aloittaja.Et vain uskalla olla viettämättä, et vain uskalla olla ostamatta kaikenlaista turhaa krääsää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vain uskalla olla viettämättä, et vain uskalla olla ostamatta kaikenlaista turhaa krääsää.
Ei kyse ole uskaltamisesta vaan halusta! Minä olen jouluihminen ja odotan aina joulua innolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyse ole uskaltamisesta vaan halusta! Minä olen jouluihminen ja odotan aina joulua innolla!
Ostin emännälle elokuussa uuden puhelimen ja kerroin antaessani "Tämä on sitten joululahja".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin emännälle elokuussa uuden puhelimen ja kerroin antaessani "Tämä on sitten joululahja".
Oikein tehty, ei ostella sen vuoksi että on pyhä, niin maailma pelastuu.
T. Urpo
- Anonyymi
Kiitos vain kovasti aloittajalle. Ei kai haittaa, jos jakelu on Windows-7?
- Anonyymi
Ei se haittaa, jos sinun mielestä Windows 7 on Linux, riittää kun uskoo käyttävänsä Linuxsia.
Kiitos samoin, vaikka en oikeasti joulusta paljoa perustakaan, kun olen tällainen kastamaton pakana. Talvipäivänseisausta kyllä "juhlin", ja tämä olikini kahdeskymmenesensimmäinen talvipäivänseisaus Linuxin parissa ;-}
- Anonyymi
Kiitos!
Saisit toivottaa noin JOKA PÄIVÄ koska meillä Linux-käyttäjillä on joulu AINAINEN!- Anonyymi
Eiköhän se pikemminkin tuskaa ole.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se pikemminkin tuskaa ole.......
Että piti winkura-röllinkin tulla pilaamaan tämäkin keskustelu!
Linuxien käyttö ei ole tuskaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se pikemminkin tuskaa ole.......
https://distrowatch.com/
Taas roppakaupalla uutta distroa pukkaa. Joulu ainainen!
- Anonyymi
Mulle tuli linukseen musta ruutu!
- Anonyymi
Sellaisia ne Windows- linuksee-tubluttimet ovat ....
- Anonyymi
Siinähän tuo menee joulu sudotellessa!
- Anonyymi
Minun ei tarvitse sudotella turhanpäiten, sudottelen vain joskus tehokkuuden nimissä, muuten en. Ja kiitos vaan joulu ei mene siis sudotellessa vaan ihan muuten linuxia käytellessä, syödessä, musiikkia kuunnellessa ja leffoja katsellessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ei tarvitse sudotella turhanpäiten, sudottelen vain joskus tehokkuuden nimissä, muuten en. Ja kiitos vaan joulu ei mene siis sudotellessa vaan ihan muuten linuxia käytellessä, syödessä, musiikkia kuunnellessa ja leffoja katsellessa.
Linux on netin suurin virusimuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linux on netin suurin virusimuri
Käynnistin Windows koneen, ja puhaltimet rikkoivat äänivallin, kun parin päivän kiinni olon jälkeen, tietojen syöttö, Mirrosotiin alkoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linux on netin suurin virusimuri
Valehtelet, ja vielä jouluna! Linux ei ole mikään virusimuri, se sinun winkurasi on virusimuri!
- Anonyymi
Kiitos samoin :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664