Hyvää Joulua kaikille linux-käyttäjille!

Anonyymi

Hyvää Joulua kaikille linuxien käyttäjille jakelusta riippumatta!

21

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elä aloita taas vittuilemaan, JOUDUT pitämään JOULUSI, vain koska markkinatalous sinut siihen pakottaa. Kuka kumma se keksii näitä pyhiä, joka vuosi lisää, mitä tämä keksijä palkkansa nostaa. Olet huono ihminen ellet osta lahjoja, vaikka sen joutuisi luotolla tekemään.

      ALAS KAIKKI PYHÄT

      • Anonyymi

        Voi voi että sulla on paha olla, koita nyt jotenkin saada itsellesi joulumieltä! :)
        Eikä markkinatalous pakota minua mihinkään, itsehän olen valinnut sen että vietän joulua.
        Terveisin ketjun aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi että sulla on paha olla, koita nyt jotenkin saada itsellesi joulumieltä! :)
        Eikä markkinatalous pakota minua mihinkään, itsehän olen valinnut sen että vietän joulua.
        Terveisin ketjun aloittaja.

        Et vain uskalla olla viettämättä, et vain uskalla olla ostamatta kaikenlaista turhaa krääsää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vain uskalla olla viettämättä, et vain uskalla olla ostamatta kaikenlaista turhaa krääsää.

        Ei kyse ole uskaltamisesta vaan halusta! Minä olen jouluihminen ja odotan aina joulua innolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyse ole uskaltamisesta vaan halusta! Minä olen jouluihminen ja odotan aina joulua innolla!

        Ostin emännälle elokuussa uuden puhelimen ja kerroin antaessani "Tämä on sitten joululahja".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin emännälle elokuussa uuden puhelimen ja kerroin antaessani "Tämä on sitten joululahja".

        Oikein tehty, ei ostella sen vuoksi että on pyhä, niin maailma pelastuu.

        T. Urpo


    • Anonyymi

      Kiitos vain kovasti aloittajalle. Ei kai haittaa, jos jakelu on Windows-7?

      • Anonyymi

        Ei se haittaa, jos sinun mielestä Windows 7 on Linux, riittää kun uskoo käyttävänsä Linuxsia.


    • Kiitos samoin, vaikka en oikeasti joulusta paljoa perustakaan, kun olen tällainen kastamaton pakana. Talvipäivänseisausta kyllä "juhlin", ja tämä olikini kahdeskymmenesensimmäinen talvipäivänseisaus Linuxin parissa ;-}

    • Anonyymi

      Kiitos!

      Saisit toivottaa noin JOKA PÄIVÄ koska meillä Linux-käyttäjillä on joulu AINAINEN!

      • Anonyymi

        Eiköhän se pikemminkin tuskaa ole.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se pikemminkin tuskaa ole.......

        Että piti winkura-röllinkin tulla pilaamaan tämäkin keskustelu!
        Linuxien käyttö ei ole tuskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se pikemminkin tuskaa ole.......

        https://distrowatch.com/

        Taas roppakaupalla uutta distroa pukkaa. Joulu ainainen!


    • Anonyymi

      Mulle tuli linukseen musta ruutu!

      • Anonyymi

        Sellaisia ne Windows- linuksee-tubluttimet ovat ....


    • Anonyymi

      Siinähän tuo menee joulu sudotellessa!

      • Anonyymi

        Minun ei tarvitse sudotella turhanpäiten, sudottelen vain joskus tehokkuuden nimissä, muuten en. Ja kiitos vaan joulu ei mene siis sudotellessa vaan ihan muuten linuxia käytellessä, syödessä, musiikkia kuunnellessa ja leffoja katsellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ei tarvitse sudotella turhanpäiten, sudottelen vain joskus tehokkuuden nimissä, muuten en. Ja kiitos vaan joulu ei mene siis sudotellessa vaan ihan muuten linuxia käytellessä, syödessä, musiikkia kuunnellessa ja leffoja katsellessa.

        Linux on netin suurin virusimuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linux on netin suurin virusimuri

        Käynnistin Windows koneen, ja puhaltimet rikkoivat äänivallin, kun parin päivän kiinni olon jälkeen, tietojen syöttö, Mirrosotiin alkoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linux on netin suurin virusimuri

        Valehtelet, ja vielä jouluna! Linux ei ole mikään virusimuri, se sinun winkurasi on virusimuri!


    • Anonyymi

      Kiitos samoin :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe