Hyvää Joulua kaikille linuxien käyttäjille jakelusta riippumatta!
Hyvää Joulua kaikille linux-käyttäjille!
21
73
Vastaukset
- Anonyymi
Elä aloita taas vittuilemaan, JOUDUT pitämään JOULUSI, vain koska markkinatalous sinut siihen pakottaa. Kuka kumma se keksii näitä pyhiä, joka vuosi lisää, mitä tämä keksijä palkkansa nostaa. Olet huono ihminen ellet osta lahjoja, vaikka sen joutuisi luotolla tekemään.
ALAS KAIKKI PYHÄT- Anonyymi
Voi voi että sulla on paha olla, koita nyt jotenkin saada itsellesi joulumieltä! :)
Eikä markkinatalous pakota minua mihinkään, itsehän olen valinnut sen että vietän joulua.
Terveisin ketjun aloittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi että sulla on paha olla, koita nyt jotenkin saada itsellesi joulumieltä! :)
Eikä markkinatalous pakota minua mihinkään, itsehän olen valinnut sen että vietän joulua.
Terveisin ketjun aloittaja.Et vain uskalla olla viettämättä, et vain uskalla olla ostamatta kaikenlaista turhaa krääsää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vain uskalla olla viettämättä, et vain uskalla olla ostamatta kaikenlaista turhaa krääsää.
Ei kyse ole uskaltamisesta vaan halusta! Minä olen jouluihminen ja odotan aina joulua innolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyse ole uskaltamisesta vaan halusta! Minä olen jouluihminen ja odotan aina joulua innolla!
Ostin emännälle elokuussa uuden puhelimen ja kerroin antaessani "Tämä on sitten joululahja".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin emännälle elokuussa uuden puhelimen ja kerroin antaessani "Tämä on sitten joululahja".
Oikein tehty, ei ostella sen vuoksi että on pyhä, niin maailma pelastuu.
T. Urpo
- Anonyymi
Kiitos vain kovasti aloittajalle. Ei kai haittaa, jos jakelu on Windows-7?
- Anonyymi
Ei se haittaa, jos sinun mielestä Windows 7 on Linux, riittää kun uskoo käyttävänsä Linuxsia.
Kiitos samoin, vaikka en oikeasti joulusta paljoa perustakaan, kun olen tällainen kastamaton pakana. Talvipäivänseisausta kyllä "juhlin", ja tämä olikini kahdeskymmenesensimmäinen talvipäivänseisaus Linuxin parissa ;-}
- Anonyymi
Kiitos!
Saisit toivottaa noin JOKA PÄIVÄ koska meillä Linux-käyttäjillä on joulu AINAINEN!- Anonyymi
Eiköhän se pikemminkin tuskaa ole.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että piti winkura-röllinkin tulla pilaamaan tämäkin keskustelu!
Linuxien käyttö ei ole tuskaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://distrowatch.com/
Taas roppakaupalla uutta distroa pukkaa. Joulu ainainen!
- Anonyymi
Mulle tuli linukseen musta ruutu!
- Anonyymi
Sellaisia ne Windows- linuksee-tubluttimet ovat ....
- Anonyymi
Siinähän tuo menee joulu sudotellessa!
- Anonyymi
Minun ei tarvitse sudotella turhanpäiten, sudottelen vain joskus tehokkuuden nimissä, muuten en. Ja kiitos vaan joulu ei mene siis sudotellessa vaan ihan muuten linuxia käytellessä, syödessä, musiikkia kuunnellessa ja leffoja katsellessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ei tarvitse sudotella turhanpäiten, sudottelen vain joskus tehokkuuden nimissä, muuten en. Ja kiitos vaan joulu ei mene siis sudotellessa vaan ihan muuten linuxia käytellessä, syödessä, musiikkia kuunnellessa ja leffoja katsellessa.
Linux on netin suurin virusimuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käynnistin Windows koneen, ja puhaltimet rikkoivat äänivallin, kun parin päivän kiinni olon jälkeen, tietojen syöttö, Mirrosotiin alkoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet, ja vielä jouluna! Linux ei ole mikään virusimuri, se sinun winkurasi on virusimuri!
- Anonyymi
Kiitos samoin :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408