Aihe

Hyvää Joulua kaikille linux-käyttäjille!

Anonyymi

Hyvää Joulua kaikille linuxien käyttäjille jakelusta riippumatta!

21

69

Vastaukset

• Elä aloita taas vittuilemaan, JOUDUT pitämään JOULUSI, vain koska markkinatalous sinut siihen pakottaa. Kuka kumma se keksii näitä pyhiä, joka vuosi lisää, mitä tämä keksijä palkkansa nostaa. Olet huono ihminen ellet osta lahjoja, vaikka sen joutuisi luotolla tekemään.

ALAS KAIKKI PYHÄT

• Voi voi että sulla on paha olla, koita nyt jotenkin saada itsellesi joulumieltä! :)
        Eikä markkinatalous pakota minua mihinkään, itsehän olen valinnut sen että vietän joulua.
        Terveisin ketjun aloittaja.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi voi että sulla on paha olla, koita nyt jotenkin saada itsellesi joulumieltä! :)
        Eikä markkinatalous pakota minua mihinkään, itsehän olen valinnut sen että vietän joulua.
        Terveisin ketjun aloittaja.

Et vain uskalla olla viettämättä, et vain uskalla olla ostamatta kaikenlaista turhaa krääsää.

• Anonyymi kirjoitti:

Et vain uskalla olla viettämättä, et vain uskalla olla ostamatta kaikenlaista turhaa krääsää.

Ei kyse ole uskaltamisesta vaan halusta! Minä olen jouluihminen ja odotan aina joulua innolla!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kyse ole uskaltamisesta vaan halusta! Minä olen jouluihminen ja odotan aina joulua innolla!

Ostin emännälle elokuussa uuden puhelimen ja kerroin antaessani "Tämä on sitten joululahja".

• Anonyymi kirjoitti:

Ostin emännälle elokuussa uuden puhelimen ja kerroin antaessani "Tämä on sitten joululahja".

Oikein tehty, ei ostella sen vuoksi että on pyhä, niin maailma pelastuu.

T. Urpo

• Kiitos vain kovasti aloittajalle. Ei kai haittaa, jos jakelu on Windows-7?

• Ei se haittaa, jos sinun mielestä Windows 7 on Linux, riittää kun uskoo käyttävänsä Linuxsia.

• Kiitos samoin, vaikka en oikeasti joulusta paljoa perustakaan, kun olen tällainen kastamaton pakana. Talvipäivänseisausta kyllä "juhlin", ja tämä olikini kahdeskymmenesensimmäinen talvipäivänseisaus Linuxin parissa ;-}

• Kiitos!

Saisit toivottaa noin JOKA PÄIVÄ koska meillä Linux-käyttäjillä on joulu AINAINEN!

• Eiköhän se pikemminkin tuskaa ole.......

• Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se pikemminkin tuskaa ole.......

Että piti winkura-röllinkin tulla pilaamaan tämäkin keskustelu!
        Linuxien käyttö ei ole tuskaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se pikemminkin tuskaa ole.......

https://distrowatch.com/

Taas roppakaupalla uutta distroa pukkaa. Joulu ainainen!

• Mulle tuli linukseen musta ruutu!

• Sellaisia ne Windows- linuksee-tubluttimet ovat ....

• Siinähän tuo menee joulu sudotellessa!

• Minun ei tarvitse sudotella turhanpäiten, sudottelen vain joskus tehokkuuden nimissä, muuten en. Ja kiitos vaan joulu ei mene siis sudotellessa vaan ihan muuten linuxia käytellessä, syödessä, musiikkia kuunnellessa ja leffoja katsellessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Minun ei tarvitse sudotella turhanpäiten, sudottelen vain joskus tehokkuuden nimissä, muuten en. Ja kiitos vaan joulu ei mene siis sudotellessa vaan ihan muuten linuxia käytellessä, syödessä, musiikkia kuunnellessa ja leffoja katsellessa.

Linux on netin suurin virusimuri

• Anonyymi kirjoitti:

Käynnistin Windows koneen, ja puhaltimet rikkoivat äänivallin, kun parin päivän kiinni olon jälkeen, tietojen syöttö, Mirrosotiin alkoi.

• Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet, ja vielä jouluna! Linux ei ole mikään virusimuri, se sinun winkurasi on virusimuri!

• Kiitos samoin :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa tahtoo Mikon kanssa yhteisen lapsen

On kuitenkin kiire sillä sairaus voi paheta ja se kaataisi vauvahaaveet: "Lentoemäntänä työskentelevä mediapersoona Maisa Torppa, 29, kertoo tuoreess
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      10097
    2. Maisuliini vongannut vieraalta mieheltä

Käsi pystyyn kenelle tuli yllärinä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-taas-suhdeskandaalissa-Yritti-iskea-kaasonsa-miehen-ystavat-hylkasivat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      285
      5209
    3. Turun seudulla löydetty ensimmäiset uudelleen koronaan sairastuneet

Taitaa rokotukset mennä hukkaan, kun ei tulekaan immuniteettiä. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5039e73d-b54b-4edd-a962-a3c841d846d7
      Maailman menoa
      94
      3217
    4. Jättiselvitys: He saivat 100 000 euroa Business Finland tukea

Jättiselvitys Business Finlandin koronatuista: he saivat 100 000 euroa, yli tuhat peruutti hakemuksensa https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007660
      Maailman menoa
      67
      3166
    5. Onkobmaisasta rikostutkinta päällä?

Vauva palstalla oli lähipiirin viestit julkaistu mitä siellä täydellisessä pikku perheessä todellisuudessa tapahtuu... Aivan järkyttävää tekstiä jos p
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      1499