Hyvää Joulua kaikille linux-käyttäjille!

Anonyymi

Hyvää Joulua kaikille linuxien käyttäjille jakelusta riippumatta!

21

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elä aloita taas vittuilemaan, JOUDUT pitämään JOULUSI, vain koska markkinatalous sinut siihen pakottaa. Kuka kumma se keksii näitä pyhiä, joka vuosi lisää, mitä tämä keksijä palkkansa nostaa. Olet huono ihminen ellet osta lahjoja, vaikka sen joutuisi luotolla tekemään.

      ALAS KAIKKI PYHÄT

      • Anonyymi

        Voi voi että sulla on paha olla, koita nyt jotenkin saada itsellesi joulumieltä! :)
        Eikä markkinatalous pakota minua mihinkään, itsehän olen valinnut sen että vietän joulua.
        Terveisin ketjun aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi että sulla on paha olla, koita nyt jotenkin saada itsellesi joulumieltä! :)
        Eikä markkinatalous pakota minua mihinkään, itsehän olen valinnut sen että vietän joulua.
        Terveisin ketjun aloittaja.

        Et vain uskalla olla viettämättä, et vain uskalla olla ostamatta kaikenlaista turhaa krääsää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vain uskalla olla viettämättä, et vain uskalla olla ostamatta kaikenlaista turhaa krääsää.

        Ei kyse ole uskaltamisesta vaan halusta! Minä olen jouluihminen ja odotan aina joulua innolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyse ole uskaltamisesta vaan halusta! Minä olen jouluihminen ja odotan aina joulua innolla!

        Ostin emännälle elokuussa uuden puhelimen ja kerroin antaessani "Tämä on sitten joululahja".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin emännälle elokuussa uuden puhelimen ja kerroin antaessani "Tämä on sitten joululahja".

        Oikein tehty, ei ostella sen vuoksi että on pyhä, niin maailma pelastuu.

        T. Urpo


    • Anonyymi

      Kiitos vain kovasti aloittajalle. Ei kai haittaa, jos jakelu on Windows-7?

      • Anonyymi

        Ei se haittaa, jos sinun mielestä Windows 7 on Linux, riittää kun uskoo käyttävänsä Linuxsia.


    • Kiitos samoin, vaikka en oikeasti joulusta paljoa perustakaan, kun olen tällainen kastamaton pakana. Talvipäivänseisausta kyllä "juhlin", ja tämä olikini kahdeskymmenesensimmäinen talvipäivänseisaus Linuxin parissa ;-}

    • Anonyymi

      Kiitos!

      Saisit toivottaa noin JOKA PÄIVÄ koska meillä Linux-käyttäjillä on joulu AINAINEN!

      • Anonyymi

        Eiköhän se pikemminkin tuskaa ole.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se pikemminkin tuskaa ole.......

        Että piti winkura-röllinkin tulla pilaamaan tämäkin keskustelu!
        Linuxien käyttö ei ole tuskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se pikemminkin tuskaa ole.......

        https://distrowatch.com/

        Taas roppakaupalla uutta distroa pukkaa. Joulu ainainen!


    • Anonyymi

      Mulle tuli linukseen musta ruutu!

      • Anonyymi

        Sellaisia ne Windows- linuksee-tubluttimet ovat ....


    • Anonyymi

      Siinähän tuo menee joulu sudotellessa!

      • Anonyymi

        Minun ei tarvitse sudotella turhanpäiten, sudottelen vain joskus tehokkuuden nimissä, muuten en. Ja kiitos vaan joulu ei mene siis sudotellessa vaan ihan muuten linuxia käytellessä, syödessä, musiikkia kuunnellessa ja leffoja katsellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ei tarvitse sudotella turhanpäiten, sudottelen vain joskus tehokkuuden nimissä, muuten en. Ja kiitos vaan joulu ei mene siis sudotellessa vaan ihan muuten linuxia käytellessä, syödessä, musiikkia kuunnellessa ja leffoja katsellessa.

        Linux on netin suurin virusimuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linux on netin suurin virusimuri

        Käynnistin Windows koneen, ja puhaltimet rikkoivat äänivallin, kun parin päivän kiinni olon jälkeen, tietojen syöttö, Mirrosotiin alkoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linux on netin suurin virusimuri

        Valehtelet, ja vielä jouluna! Linux ei ole mikään virusimuri, se sinun winkurasi on virusimuri!


    • Anonyymi

      Kiitos samoin :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe