Se tiedetään, että Suoli24:lla ei moderointia juurikaan ole, ja sekin mitä harvoin esiintyy, on täysin linjatonta. Hyvänä esimerkkinä on se, että jos kuorma - autopalstalla yrittää kritisoida häirikkötrollien toimintaa, nämä kritiikit poistuu välittömästi. Kuljetusliikkeiden ja niiden henkilökunnan alkoholinkäytöstä ihan nimilläkin, saa kyllä kirjoittaa. Ei ole ihme että Suomi24 on somessa keskustelufoorumien alinta tasoa. Tasokkaammilla foorumeilla usein typeriä kirjoittajia kehoitetaankin poistumaan sieltä, ja siirtymään keskustelujen kaatopaikalle, eli Suomi24 :lle.
Mielenkiintoista on sekun, että täällä ei milläön tavalla saa yhteyttä ylläpitoon. Keneltäkään eikä mistään saa kysyttyä perusteluja ylläpidon toimintaan. Keskustelujen ohjaaminen on täysin mielivaltaista.
No, eipä täällä ole pakko kenenkään pyöriä. Harmi, että itse pitkästä aikaa puolivahingossa tänne eksyin. Sekin riitti huomaamaan, ettei Suoli24:n linja ja toiminta ole miksikään muuttunut vuosien saatossa. Toivottavasti uusi omistaja edes pikkasen yrittää nostaa tämän sontalaatikon tasoa.
Kuorma - autopalstan moderointi
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on Suoli24 , eikä muuksi muutu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713