Voiko outo nainen löytää itselleen naisen?

Anonyymi

Hellou there ~

Joo elikkäs mä oon reilu parikymppinen muija ja oon pitkään miettinyt että voiko mun kaltainen löytää itselleen muijaa silleen ihan seurusteluun? Olen kalpea ihoinen, hoikka, lyhyt noin 155cm pitkä, jäntevä ja tyyliltäni vähän nostalginen. Minulla on pitkät luonnostaan pikimustat luonnostaan isohkon korkkiruuvikiharaiset hiukset. Käytän viktoriaanistyylisiä paitoja jotka yhdistän tavallisiin slim revittyihin farkkuihin. Tavaramerkkini on aina se sama sadetakki (vaikka ei edes sataisi, pidän vain siitä takista). Ihan kakarasta asti oon ollu kylillä sellainen ikään kuin kylähullu.. Niinku mua on aina katottu ilmeellä jolla vois yhtä kattoo ufoo. Okei, siis tottakai mä myönnän että puhun ihan sairaan nopeasti ja juttuu tulee loputtomiin niinku jollain helvetin pikkuoravalla. Ja oon ihan helvetin energinen ja eläväinen jonka vuoksi teen neljää, viittä ja kuutta asiaa yhtä aikaa. Lisäksi puhun aina totta, en kaunistele enkä hienostele mitenkään. Olen aina laukonut sarkastista ja varsin hämärääkin läppää jota kukaan ei ole oikein ikinä tajunnut. Olen aina optimistinen, ihan kuulemma ällöttävän positiivinen. Minulla on luontainen tapa mennä kaikkialle niin että kaikki varmasti saavat olla suu auki. Rakastan tavallisten ihmisten hämmentämistä ja pienimuotoista viatonta härnäämistä. Olen lisäksi lähes pakkomielteisen tiedon janoinen ja tiede, matematiikka, avaruus,fysiikka, kemia jne. ovat minulle enemmän kuin tärkeitä. Tykkään myös ajatella ääneen ja pohtia hullujakin juttuja ja siten kääntää kaiken ylös alaisin. Teen asioita hetken mielijohteesta koska rakastan jännitystä. Tylsyys on minulle myrkkyä. Teen myös asioita vain koska ne kuulostavat hauskalta. Päästäni pulppuaa toinen toistaan oudompia ja itse asiassa myös realistisia ideoita. Osan toteutan ja osa sitten jää, koska ne saattavat menettää kiinnostukseni. Pidän ufoista keskustelemisesta ja salaliittoteorioista sekä niistä asiallisesti väittelemisestä. Joskus saatan provosoida ihmisiä tarkoituksella jotta he möläyttävät sen mitä salaavat minulta. Koska kaikkein eniten inhoan salailua ja valehtelua. Totuus on minulle tärkeää. Joten kertokaapa totuuden mukaisesti että voisiko tälläinen ihminen olla jonkun mielestä kiinnostava ja hyvä tyttöystävä?

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostat aika voimakkaalta persoonalta, että varmaan ihan norminaapurintytöt ei uskalla lähestyä. :D

• Anonyymi

Olet varmasti hieno ja mielenkiintoinen persoona - niin kuin me kaikki. Oletko hyvä kumppani ja rakastaja, riippuu siitä, osaatko kuunnella naistasi ja antaa hänenkin kukoistaa. Ulkoiset tekijät ja mielenkiinnon kohteet ovat toisarvoisia.

• Anonyymi

Mielenkiintoista että joku on tuota mieltä. Mä oon taas huomannut että lähes kaikki etsii jätkän näköistä naista ja pettyy kun oonki vaan sadetakki niskassa istuva naisellinen nainen. Ja silloin kiinnostus ainakin lopahtaa kun nainen saa selville että mua kiinnostaa kaikki tuo mitä luettelin. Lisäksi kivana ja mukavana oleminen on yleensä ollut se mikä on ollutkin iso virhe. Joskus mä oon hetkellisesti luullut että nyt kävi säkä ja sit osoittautuuki et ei se muija ollu sitte lainkaan tosissaan niistä seuraavista treffeistä. Ympärillä kaikki kusipää luonteisen ja ivallisen ylimieliset ehkä jopa väkivaltaiset naiset ovat ihan liekeissä, niillä niin riittää niitä muijia joka sormelle vaikka. Surkuhupaisaa kun mä oon outoudesta huolimatta kunnollinen kansalainen joka inhoaa väkivaltaa ja noudattaa lakia. Mulla on myös taipumus auttaa pulassa olevia ihan vain koska haluan auttaa. Jokainen voi olla omalla tavallaan mielestäni sankari kunhan alkaa auttaa niitä jotka sillä hetkellä ovat pulassa.
        Tässä nyt on enemmänkin kyse siitä että oon ollut jo niin kauan yksin. Oon toki tavannut ihmisiä, käynyt treffeillä. Yleensä kukaan ei ole pyytänyt treffeille uudelleen. Oon aina pyrkinyt olemaan kiva ja antaa toisenkin loistaa. Se ei toimi. Aina on se yksi syy miksi kukaan ei kiinnostu musta tai halua edes sen koommin olla ystäväni. Sanotaan että oon liian outo. Ja fakta on se etten todellakaan ala esittämään muuta kuin oon, jos musta ei tykätä sellaisena kuin oon niin oonhan mä tietysti jo sopeutunut yksin olemiseenkin. Musta kenenkään ei pidä muuttua toisen ihmisen vuoksi ja kaiken lisäksi ihminen ei edes voi muuttua kovinkaan radikaalisti. Voihan toki valehdella itselleen ja muille olevansa toisenlainen mutta silloin elämä olisi liian synkkää ja raskasta. Sitä paitsi, se yksi kaappi oli jo viimeksikin niin ahdas etten tosiaankaan halua kokea samaa uudelleen. Elämässä on muutakin kuin rakkaus ja ystävät. Jos joskus satun kohtaamaan ihmisen joka tykkäis musta niin sitten tietty olisi käynyt kunnon onnen potku vähän kuin olisi voittanut lotossa. Toistaiseksi ainakaan vielä ei oo tullut vastaan ihmistä joka suhtautuisi erillaisuuteen positiivisesti. Onkohan syynä se että asutaan Suomessa? Suuri osa ihmisistä tuntuu niin hirveän pessimistisiltä ja masentuneilta. Lisäksi tää on niin pieni maa. Samanlaisuus yhdistää eli mun tulisi löytää kai toinen friikki jotta kemiat voisivat kohdata?
        Lisäksi oon saanu huomata että moni nykyään ei harvemmin etsi rakkautta vaan pelkkää hauskan pitoa. Siis oon kelvannu vaan ihan kivaks hetken kipinöiväks säädöks ja sitten muija jo onkin yhtäkkii kadonnut sanomatta sanaakaan mulle. Siis se on niin vituttavaa kun tajuu et toine vaa jauho koko ajan paskaa ja sit vaan puff se koko paskaköntti läimästään päin naamaa. En mä toki kaunaa kanna vaikka se onkin vituttavaa, siis tosi tosi vituttavaa. Oon liian positiivinen tyyppi surrakseni tai ollakseni kauan vihainen. Suosiolla vaan totean että sattuuhan sitä. Elämä jatkuu. Oon vielä nuori ja ehdin kyllä vielä monet kerrat uimaan paskavirtaan. Pitää vaan polskutella täyttä häkää ja nostaa se hemmetin häntä pystyyn vaikka hitto vie teippaamalla jeesusteipillä jos ei muuta keinoa keksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista että joku on tuota mieltä. Mä oon taas huomannut että lähes kaikki etsii jätkän näköistä naista ja pettyy kun oonki vaan sadetakki niskassa istuva naisellinen nainen. Ja silloin kiinnostus ainakin lopahtaa kun nainen saa selville että mua kiinnostaa kaikki tuo mitä luettelin. Lisäksi kivana ja mukavana oleminen on yleensä ollut se mikä on ollutkin iso virhe. Joskus mä oon hetkellisesti luullut että nyt kävi säkä ja sit osoittautuuki et ei se muija ollu sitte lainkaan tosissaan niistä seuraavista treffeistä. Ympärillä kaikki kusipää luonteisen ja ivallisen ylimieliset ehkä jopa väkivaltaiset naiset ovat ihan liekeissä, niillä niin riittää niitä muijia joka sormelle vaikka. Surkuhupaisaa kun mä oon outoudesta huolimatta kunnollinen kansalainen joka inhoaa väkivaltaa ja noudattaa lakia. Mulla on myös taipumus auttaa pulassa olevia ihan vain koska haluan auttaa. Jokainen voi olla omalla tavallaan mielestäni sankari kunhan alkaa auttaa niitä jotka sillä hetkellä ovat pulassa.
        Tässä nyt on enemmänkin kyse siitä että oon ollut jo niin kauan yksin. Oon toki tavannut ihmisiä, käynyt treffeillä. Yleensä kukaan ei ole pyytänyt treffeille uudelleen. Oon aina pyrkinyt olemaan kiva ja antaa toisenkin loistaa. Se ei toimi. Aina on se yksi syy miksi kukaan ei kiinnostu musta tai halua edes sen koommin olla ystäväni. Sanotaan että oon liian outo. Ja fakta on se etten todellakaan ala esittämään muuta kuin oon, jos musta ei tykätä sellaisena kuin oon niin oonhan mä tietysti jo sopeutunut yksin olemiseenkin. Musta kenenkään ei pidä muuttua toisen ihmisen vuoksi ja kaiken lisäksi ihminen ei edes voi muuttua kovinkaan radikaalisti. Voihan toki valehdella itselleen ja muille olevansa toisenlainen mutta silloin elämä olisi liian synkkää ja raskasta. Sitä paitsi, se yksi kaappi oli jo viimeksikin niin ahdas etten tosiaankaan halua kokea samaa uudelleen. Elämässä on muutakin kuin rakkaus ja ystävät. Jos joskus satun kohtaamaan ihmisen joka tykkäis musta niin sitten tietty olisi käynyt kunnon onnen potku vähän kuin olisi voittanut lotossa. Toistaiseksi ainakaan vielä ei oo tullut vastaan ihmistä joka suhtautuisi erillaisuuteen positiivisesti. Onkohan syynä se että asutaan Suomessa? Suuri osa ihmisistä tuntuu niin hirveän pessimistisiltä ja masentuneilta. Lisäksi tää on niin pieni maa. Samanlaisuus yhdistää eli mun tulisi löytää kai toinen friikki jotta kemiat voisivat kohdata?
        Lisäksi oon saanu huomata että moni nykyään ei harvemmin etsi rakkautta vaan pelkkää hauskan pitoa. Siis oon kelvannu vaan ihan kivaks hetken kipinöiväks säädöks ja sitten muija jo onkin yhtäkkii kadonnut sanomatta sanaakaan mulle. Siis se on niin vituttavaa kun tajuu et toine vaa jauho koko ajan paskaa ja sit vaan puff se koko paskaköntti läimästään päin naamaa. En mä toki kaunaa kanna vaikka se onkin vituttavaa, siis tosi tosi vituttavaa. Oon liian positiivinen tyyppi surrakseni tai ollakseni kauan vihainen. Suosiolla vaan totean että sattuuhan sitä. Elämä jatkuu. Oon vielä nuori ja ehdin kyllä vielä monet kerrat uimaan paskavirtaan. Pitää vaan polskutella täyttä häkää ja nostaa se hemmetin häntä pystyyn vaikka hitto vie teippaamalla jeesusteipillä jos ei muuta keinoa keksi.

Tiiä sitte onko tuota itekkään ihan tavan tallaaja kaikkien mielestä, mutta minua ainaki alko hymyilyttää nuo sinun tekstit ihan positiivisella tavalla ja vaikutat mielenkintoselta ja tutustumisen arvoselta ihmiselta. Oot tavannu vääränlaisia naisia jos ne ei ole osannu sitä arvostaa ja ymmärtää.
        Tulee se joskus vastaan joku joka arvostaa sinun kuplivaa luonnetta ja positiivistä asennetta.
        Enempi sais olla tuommoosia ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se on, että itsevarmat ja röyhkeät saa kyllä seksiseuraa, mutta onko ne sitten hyviä kumppaneita, niin enpä tiedä. Sulla on ilmeisesti ollut huonoa tuuria jo pidemmän aikaa. Osaatko analysoida, mikä siihen voisi johtaa, että päädyt aina treffeille ilkeiden ja epäempaattisten naisten kanssa? Meitä kivoja kun kuitenkin on tosi paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se on, että itsevarmat ja röyhkeät saa kyllä seksiseuraa, mutta onko ne sitten hyviä kumppaneita, niin enpä tiedä. Sulla on ilmeisesti ollut huonoa tuuria jo pidemmän aikaa. Osaatko analysoida, mikä siihen voisi johtaa, että päädyt aina treffeille ilkeiden ja epäempaattisten naisten kanssa? Meitä kivoja kun kuitenkin on tosi paljon.

mitähän kautta tapaat deittiseuraa, jos kerran olette ihan eri maailmoista ja olette kiinnostuneet eri asioista? eikö ennen niitä deittejä vois vähän tunnustella jo että jtn yhteistä ylipäänsä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitähän kautta tapaat deittiseuraa, jos kerran olette ihan eri maailmoista ja olette kiinnostuneet eri asioista? eikö ennen niitä deittejä vois vähän tunnustella jo että jtn yhteistä ylipäänsä on?

Ihan Qruiserissa, Tinderissä ja jopa Setan tilaisuuksissa on tullut naisia tavattua. Oon paljon selvitellyt kyllä ensin millainen tyyppi on kyseessä mutta vaikka netissä sujuis niin paikan päälle se on joko päin vastoin tai sitten siitä on parhaimmillaan seurannut lyhyt säätö jonka mä olen luullut olevan todellinen suhde ja toinen onkin oikeesti vaan koko ajan vedättänyt. Toinen lopuksi aina kadonnut sanomatta mitään ja sitten jos kysyn niin yleensä vastataan tyyliin ”siis mitä luulitko sä niinku ihan aikuisten oikeesti että joku olis tosissaan sun kaa, siis oikeesti ootsä ihan idiootti”. Että lähinnä oon kohdannu naisia jotka valehtelee niin hyvin ja sujuvasti ettei sitä voi mitenkään edes tajuta. Ne esittää niin täydellisen hyvin mukavaa ja aidon oloista ihmistä että se on hämmästyttävää kuinka ne sitten myöhemmin paljastuu niin julmiksi ja kylmiksi.

• Anonyymi

aloittaja kuulostaa kyllä ihan liian oudolta tyypiltä, anteeksi nyt vaan. Ei ainakaan mitään vakavaa suhdetta synny, ehkä pelkkää seksiseuraa voi saada.

• Anonyymi

Ja sun piti tulla tänne erikseen ilmoittamaan, että et ole lähdössä parisuhteeseen aloittajan kanssa? Pakko sanoa, että good for her.

Aloittajalle vielä, että ihan varmasti on olemassa joku yhtä ihana ja ihanalla tavalla erikoinen juuri sinua varten.

• Anonyymi

Moi!

Joo, lienet vesimies ja varmaan joku vesimies suhun saattas tykästyä.

Semmonen, että jos puhut samallalailla, kuin kirjoitat, niin mä en ainakaan kestäs kuunnella noita p - & v-sanoja.

Itse olen löytänyt ihania, persoonallisia naisia ja semmoset mulle hyvin on sopineetkin.

• Anonyymi

Täh? Miten horoskooppi tähän liittyy? Itse en usko horoskooppeihin koska mikään ennustus ei ole ikinä pitänyt mun kohdalla paikkansa. En lisäksi oo vesimies vaan leijona. Ja joo mä kiroilen paljon koska mielummin päästelen höyryjä silloin kun täytyy enkä pakkaa niitä mielellään sisälle. Ja teen sen käyttämällä voimasanoja. Mun mielestä en kuitenkaan niin paljoa kiroile kuin moni muu samaa ikäluokkaa oleva. Moni kiroilee paljon enemmän. Ja usein kirosanojen sijaan saatan päivitellä vaan jotain että ”voi pyhä sylvi ja siihen päälle vielä pari muutakin naista”. Puhun kuitenkin sen verran paljon ja nopeasti että kirosanoja tulee siksi usein kun katsos kun puhun niin puhun melkein tauotta. Juttu jatkuu ja rönsyilee ja mun kanssa jää muuten suustaan kiinni ellei vaan sano että ”morjens”. Puhuminen loppuu kun ei ole toista ihmistä jolle puhua.

Okei, sullahan on sitte käynyt oikee säkä. Ja kiva sulle, mistähän niitä naisia voi edes ylipäätään löytää? :-D Kaikki deittipalstat on täynnä naisia mutta ei oo ainakaan mulla onni vielä potkassu. Nuoria aikuisia jotka olisivat sateenkaarevia on kaiketi niin vähän että ehkä ne kivat on varattuja mikä selittää sen etten mä oo törmännyt niihin sinkkuja etsiessä.

• Anonyymi

Jaahans, itse en haluaisi deittailla naista joka ottaa horoskooppiasiat yhtään vakavasti:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahans, itse en haluaisi deittailla naista joka ottaa horoskooppiasiat yhtään vakavasti:D

Jaahans, no itse en jaksaisi deittailla naista, joka puhuu taukoamatta. Nautin pitkistä hiljaisista hetkistä, katseista, kosketuksista ja suudelmista. Ihan sama mikä horoskooppi.

• Anonyymi

Hups! Eikö osunutkaan oikeaan 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hups! Eikö osunutkaan oikeaan 😂

No voihan olla nousumerkiltään, kun sen vaikutus voimistuu 30v paikkeilla...;P

Ite en vois seukata naisen kanssa, joka ei usko horoskooppeihin, vaikka se ei kuulukkaan alkupään kysymyksiin. Tosikot on meinaan kauhistus.

Outoja naisia olen löytänyt meikäläisten diskosta, Qruiserista,hetskukaverien kavereista, miitteistä, suomi24 lesbosätistä, muilta treffipalstoilta ja muinaisuudessa kadultakin.

Eipä niistä päivälehtien ennustuksista silleen kantsikaan välittää, ne kun noukitaan vaikka ämpäristä , lapuista ..arvotaan päivän horoskoopit -tyyliin.

Semmosia suuremman linjan tlkintoja löytyy mm. astro.fi sivustolta.

Leijonat on itsetietoisia, mahdikkaita, luovia, pomottavia ja ylpeitä.

• Anonyymi

Tietenkin voin. Kyllähän meitä jollain tavalla outoja riittää 😉

• Anonyymi

Oot NIIN leijona omg puhu itestäs vähemmän ..... oon leijona nouseva niin ymmärrän kyllä mutta vika voi olla omassa izessä jos kaikki deittikaverit on ihan paskoja eikä kukaan ymmärrä sua...

• Anonyymi

Mulle ainakin miehenä kelpais... Tiedä sitten naisista, niistä kukaan ota selvää. Puhut selkeästi paljon itsestäsi ja sinulla on voimakas persoona, tarvitset varmaan rinnallessi hieman "myötäilevän" kumppanin. Mitä outouteen tulee, meitä on moneen junaan, toiset tykkää tooiset ei.

• Anonyymi

leijonia on myös duunareina, työttöminä, julkiksina, yrittäjinä..yms. et ei voi yleistää..niin kuin ei varmaan mitään horoskooppi merkkiä....

• Anonyymi

moi, olipa ilahduttavaa lukea persoonalisesta tyypistä, susta! Ole juuri sellainen kuin olet, se on parasta. Ja jonain päivänä tapaat sopivan ihmisen, se on varmaa.

Ystävien kanssa ollaan puhuttu siitä, että jos joku on aivan jotain muuta kuin oma persoonallinen itsensä, se ei vaan ole oikein mukavaa eikä sopivaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      233
      3961
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      122
      2291
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1429
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      909
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      767
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      736
    Aihe