Sanoppa mitä saa kahdeksi viikoksi 4eurolla??
Ei sos tukia.
Mitä saa 4eurolla
13
246
Vastaukset
- Anonyymi
Neljällä eurolla saa K-kaupasta kaksi pulloa Clausthaler 0,5% olutta.
Siimaa, koukun ja askin tulitikkuja.
- Anonyymi
Lidlistä 4 nobelaner olutta. Sillä pärjää pari viikkoa!
- Anonyymi
Monta lautasellista herkullista puuroa/makaronia.
- Anonyymi
Tämä on totta!
- Anonyymi
Pulloja kerää lisäksi niin saa askin röökiä.
- Anonyymi
Sillä ei saa ees lumia aurattua 600 m matkalta eräästä ravitsemusliikkeestä kaupunkiin pääin. Mikä ihmeellisintä, niin auraamattoman pätkän alku- ja loppupäässä on laitettu ihan jopa varoituskyltit tästä, että ei kunnossapitoa ym. Kuinka joku edes kehtaa tällaisia lapsellisuuksia. Hyi hel...tti. Tosiaanko haluatte, että tällainen typeryys tulee julki.. <<<<<siis n. 600m. pätkä, jota ei jostain syystä aurata.
Ohiajavasta autostakin jo kuittailtiin, että mitäs siellä lumessa rämmit.
Siis mikä s..t..a voi olls näin pahasti pielessä, että ihmisten tekoja näin joutuu häpeämään.- Anonyymi
Anteekss tää oli Varkaudessa, jotta sielläkin kyllä osataan
- Anonyymi
Oletko hullu.
- Anonyymi
Minne olet rahaa pistäny,kun mulla jää enempi tuillakin eläissä. Me käymme joulun viettohon taas kuusin, kynttilöin.
Puun vihreen oksat kiedomme me hopein, kultavöin.
Vaan muistammeko lapsen sen,
mi taivaisen toi kirkkauden?
Me käymme joulun viettohon niin maisin miettehin.
Nuo rikkaan täyttää aatokset ja mielen köyhänkin;
suun ruoka, juoma, meno muu.
Laps hän ken nukkuu, unhoittuu.
Turhuuden turhuus kaikki on, niin turhaa touhu tää.
Me kylmin käymme sydämin, laps sivuun vain jos jää.
Me lahjat jaamme runsahat,
laps - tyhjät kätes ihanat.
Oi ystävät, jos myöskin me kuin tietäjämme nuo
veisimme kullan, mirhamin tuon rakkaan lapsen luo,
niin meille joulu maallinen
ois alku joulun taivaisen. - Anonyymi
Esim.
Broilerin koipia paketin tai K-menu sikanautajauhelihaa paketin sekä perunoita tai pastaa.
tai
Pirkka Kaurahiutaleita paketin ja paketin K-menu sika-nautajauhelihaa
tai
Kuivattuja herneitä 0,5 kg, Pirkka kananmunia 10 kpl ja jauhelihan
Varmaan muitakin kokonaisuuksia voisi pohtia - itse tekemällä saa hyvää ruokaa, Ja kattilallisesta keittoa syö yksi ihminen n. 3 päivää, samoin broilerin koipia on pakkauksessa 3.
Toivoton ei tilanne ole, ja suosittelen käymään diakoniatoimistosta pyytämässä ruokaostoskortti ja ruoka-avustuskassi. Ja esim. juurekset on edullisia, ja niitä kannattaa ostaa jääkaappiin, sitten saa helposti ruoan perusainekset niistä- Anonyymi
Joo mutta minkäs ostat sitten enää röökiä?
- Anonyymi
No ei mitään ja joutuu vielä maksamaan että saa 4 eurosta syntymään enemmän. Kysyjä tietää mistä puhutaan. Voihan sen sanoa, että joutuu töitä tekemään. Voi pahus. Itse tehnyt töitä ja kyllä tiukkaa on. Mitenkäs elämä tästä muuttuisi. Hengissä ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514