Mitä saa 4eurolla

Anonyymi

Sanoppa mitä saa kahdeksi viikoksi 4eurolla??
Ei sos tukia.

13

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Neljällä eurolla saa K-kaupasta kaksi pulloa Clausthaler 0,5% olutta.

    • Siimaa, koukun ja askin tulitikkuja.

    • Anonyymi

      Lidlistä 4 nobelaner olutta. Sillä pärjää pari viikkoa!

    • Anonyymi

      Monta lautasellista herkullista puuroa/makaronia.

      • Anonyymi

        Tämä on totta!


    • Anonyymi

      Pulloja kerää lisäksi niin saa askin röökiä.

    • Anonyymi

      Sillä ei saa ees lumia aurattua 600 m matkalta eräästä ravitsemusliikkeestä kaupunkiin pääin. Mikä ihmeellisintä, niin auraamattoman pätkän alku- ja loppupäässä on laitettu ihan jopa varoituskyltit tästä, että ei kunnossapitoa ym. Kuinka joku edes kehtaa tällaisia lapsellisuuksia. Hyi hel...tti. Tosiaanko haluatte, että tällainen typeryys tulee julki.. <<<<<siis n. 600m. pätkä, jota ei jostain syystä aurata.
      Ohiajavasta autostakin jo kuittailtiin, että mitäs siellä lumessa rämmit.
      Siis mikä s..t..a voi olls näin pahasti pielessä, että ihmisten tekoja näin joutuu häpeämään.

      • Anonyymi

        Anteekss tää oli Varkaudessa, jotta sielläkin kyllä osataan


      • Anonyymi

        Oletko hullu.


    • Anonyymi

      Minne olet rahaa pistäny,kun mulla jää enempi tuillakin eläissä. Me käymme joulun viettohon taas kuusin, kynttilöin.
      Puun vihreen oksat kiedomme me hopein, kultavöin.
      Vaan muistammeko lapsen sen,
      mi taivaisen toi kirkkauden?

      Me käymme joulun viettohon niin maisin miettehin.
      Nuo rikkaan täyttää aatokset ja mielen köyhänkin;
      suun ruoka, juoma, meno muu.
      Laps hän ken nukkuu, unhoittuu.

      Turhuuden turhuus kaikki on, niin turhaa touhu tää.
      Me kylmin käymme sydämin, laps sivuun vain jos jää.
      Me lahjat jaamme runsahat,
      laps - tyhjät kätes ihanat.

      Oi ystävät, jos myöskin me kuin tietäjämme nuo
      veisimme kullan, mirhamin tuon rakkaan lapsen luo,
      niin meille joulu maallinen
      ois alku joulun taivaisen.

    • Anonyymi

      Esim.
      Broilerin koipia paketin tai K-menu sikanautajauhelihaa paketin sekä perunoita tai pastaa.
      tai
      Pirkka Kaurahiutaleita paketin ja paketin K-menu sika-nautajauhelihaa
      tai
      Kuivattuja herneitä 0,5 kg, Pirkka kananmunia 10 kpl ja jauhelihan

      Varmaan muitakin kokonaisuuksia voisi pohtia - itse tekemällä saa hyvää ruokaa, Ja kattilallisesta keittoa syö yksi ihminen n. 3 päivää, samoin broilerin koipia on pakkauksessa 3.
      Toivoton ei tilanne ole, ja suosittelen käymään diakoniatoimistosta pyytämässä ruokaostoskortti ja ruoka-avustuskassi. Ja esim. juurekset on edullisia, ja niitä kannattaa ostaa jääkaappiin, sitten saa helposti ruoan perusainekset niistä

      • Anonyymi

        Joo mutta minkäs ostat sitten enää röökiä?


    • Anonyymi

      No ei mitään ja joutuu vielä maksamaan että saa 4 eurosta syntymään enemmän. Kysyjä tietää mistä puhutaan. Voihan sen sanoa, että joutuu töitä tekemään. Voi pahus. Itse tehnyt töitä ja kyllä tiukkaa on. Mitenkäs elämä tästä muuttuisi. Hengissä ollaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe