Mikä se on et pitää ajaa kylki edellä sitä vanhaa mersua???Lopeta ennenkuin johonkin sattuu ja pahasti😠Vai mitä J🙄
Mersu kuski
Anonyymi
3
923
Vastaukset
- Anonyymi
Vanha mersu ei jaksa mennä kylkimyyryä asvaltilla niin pitää koittaa peilijäällä.
- Anonyymi
Mitä sitten vaikka ei jaksakaan?
- Anonyymi
Ei taida olla lähivuosina vielä sattunut tarpeeksi ikäviä ennakkotapauksia?? autojenkin kanssa, yleensä loppuu, kun sattuu omalle kohdalle ,se peli. Kyllä psykareilla suomes töitä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 653233
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161162- 891038
- 101955
- 50923
- 96804
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35801Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89688Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680- 48625