40v naimisissa oleva on jo pitkään etsinyt, mistä voisi löytää luottamuksella seuraa niin seksiin, kuin ihan seuraksi esim kahville, leffaan ym. Itse olen luvan kanssa liikkeellä, mutta mieheni ei kuitenkaan halua mitä ja koska mitäkin teen ja että läheisemme saisivat tietää järjestelyistämme. Minulle ei ole väliä miehen pariduhdestatuksella, mutta mitään draama en etsi. Ikää mieluusti vähintään 30v, mutta ei sekään ole kiveen hakattu, kaikki riippuu kuinka tulee toimeen... en myöskään halua mitään dickpickejä, niitä mä löydän halutessani kyl netistäkin. Osaisiko joku vinkata mistä etsiä?
Seksiseuraa
Anonyymi
29914
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
Vastaukset 29
Vanhimmat
Mistäspäin olet? Mä 50 naimisissa oleva kundi helsingistä,suhteessa seksin saralla aika hiljaista,toki ihan kahviseurakin kävisi ja kiinnostaisi ; ) -> Jpw ät luukku piste com
Oon valitettavasti Pohjanmaalta, tosin välillä toki tulee käytyä sielläkin suunnalla ☺️
Pohjanmaa on hyvin laaja alue,itse käyn paljon etelä Pohjanmaan alueella......
itse olen etelä-pohjanmaalta ja innokas nuolemaan jos kiinnostaa ota yhteyttä
No jos tulet käymään H:gissä,ota yhteyttä hyvissä ajoin!,jos vaikka ’kahviteltais’...😉😏😁
oon etelä-pohjanmaalta 58v suomalainen reilu mies, seksittömässä suhteessa jos haluat auttaa niin voimme nauttia molemmat
Kurkkaa mun profiilia, tiedä vaikka kiinnostuisit, eli treffien puolella.
Sinne ilmeisesti pitää luoda erikseen tili?
En löytänyt sun profiilia 🙈
Täällä olis vapaa 45 vuotias,luotettava herrasmies varattujen rouvien iloksi ,kahville ,leffaan ,ja lakanoitten väliin.
Mistäpäin olet?
Laita s postia ,nimimerkki pienellä at tämän sivuston nimi
Moi
Täällä 35 v mies pk seudulla
Myös eronnut varaamaton 187/88 komea 50 innostui etelä-pohjanmaan naisesta
jos ajeletkin alaspäin 3 -tiellä niin poikkea ja kahvittellaan ja kahvitellaankin jos sopii, olen oikeasti mukava ja kunnon mies, kaikessa.
Ei ole viekäkään kukaan juustokulliksi tai juntiksi sanonut,,,, ja on sieiltä pohjanmaan suunnasta joskus käynyt kahvilla joku virkanainen vaikka Toholammilta asti on panettanut ajella Tampereelle niin vähän huilaan.....
Ei näytä hullulta tyhjän nauramisen aiheet loppuvan.
Mites sinuun saisi yhteyttä?
Moi
Moi
Täällä olisi 50 mies tarjolla asun Salossa minä asun yksin joten paikka löytyy seksiä varten ja muuhun seurustelun. Miten saan yhteyttä sinuun?
Siten että pussaat pulun persettä ja kuset muuntajaan
Vähän turhan kaukana ☺️
Pohjoispohjanmaallakin+olisi+kyrpää+tarjolla+100%+luottamus:)
moikka
jos piipahtelet uudellamaalla, niin sovitaan tapaamista luottamuksella, katsotaan sitten miten edetään... terv 54 mies
meili [email protected]
Keskipohjanmaalla olisi 45v 188,90 harteikas itsestään huoltapitävä mies varustettuna mm. Estottomalla ja luotettavalla mielellä
[email protected]
Täällä etelä-pohjanmaalta 43v. Varattu,mut jos kiinnostaa kerro mistä saa kiinni
Moi, 42v 187 / 76 urheilinen
56v ihan ok näköinen mies Kurikasta haluais pikkkasen lipasta kielellään. :)
Tämä on feikki,yksi meili tuli ja siihen loppu.
Joku Kundi leikkii naista.