Seksiseuraa

Anonyymi

40v naimisissa oleva on jo pitkään etsinyt, mistä voisi löytää luottamuksella seuraa niin seksiin, kuin ihan seuraksi esim kahville, leffaan ym. Itse olen luvan kanssa liikkeellä, mutta mieheni ei kuitenkaan halua mitä ja koska mitäkin teen ja että läheisemme saisivat tietää järjestelyistämme. Minulle ei ole väliä miehen pariduhdestatuksella, mutta mitään draama en etsi. Ikää mieluusti vähintään 30v, mutta ei sekään ole kiveen hakattu, kaikki riippuu kuinka tulee toimeen... en myöskään halua mitään dickpickejä, niitä mä löydän halutessani kyl netistäkin. Osaisiko joku vinkata mistä etsiä?

29

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistäspäin olet? Mä 50 naimisissa oleva kundi helsingistä,suhteessa seksin saralla aika hiljaista,toki ihan kahviseurakin kävisi ja kiinnostaisi ; ) -> Jpw ät luukku piste com

      • Anonyymi

        Oon valitettavasti Pohjanmaalta, tosin välillä toki tulee käytyä sielläkin suunnalla ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon valitettavasti Pohjanmaalta, tosin välillä toki tulee käytyä sielläkin suunnalla ☺️

        Pohjanmaa on hyvin laaja alue,itse käyn paljon etelä Pohjanmaan alueella......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon valitettavasti Pohjanmaalta, tosin välillä toki tulee käytyä sielläkin suunnalla ☺️

        itse olen etelä-pohjanmaalta ja innokas nuolemaan jos kiinnostaa ota yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon valitettavasti Pohjanmaalta, tosin välillä toki tulee käytyä sielläkin suunnalla ☺️

        No jos tulet käymään H:gissä,ota yhteyttä hyvissä ajoin!,jos vaikka ’kahviteltais’...😉😏😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon valitettavasti Pohjanmaalta, tosin välillä toki tulee käytyä sielläkin suunnalla ☺️

        oon etelä-pohjanmaalta 58v suomalainen reilu mies, seksittömässä suhteessa jos haluat auttaa niin voimme nauttia molemmat


    • Kurkkaa mun profiilia, tiedä vaikka kiinnostuisit, eli treffien puolella.

      • Anonyymi

        Sinne ilmeisesti pitää luoda erikseen tili?


      • En löytänyt sun profiilia 🙈


    • Täällä olis vapaa 45 vuotias,luotettava herrasmies varattujen rouvien iloksi ,kahville ,leffaan ,ja lakanoitten väliin.

      • Mistäpäin olet?


      • SomeFun78 kirjoitti:

        Mistäpäin olet?

        Laita s postia ,nimimerkki pienellä at tämän sivuston nimi


      • SomeFun78 kirjoitti:

        Mistäpäin olet?

        Moi
        Täällä 35 v mies pk seudulla


    • Anonyymi

      Myös eronnut varaamaton 187/88 komea 50 innostui etelä-pohjanmaan naisesta
      jos ajeletkin alaspäin 3 -tiellä niin poikkea ja kahvittellaan ja kahvitellaankin jos sopii, olen oikeasti mukava ja kunnon mies, kaikessa.

      • Anonyymi

        Ei ole viekäkään kukaan juustokulliksi tai juntiksi sanonut,,,, ja on sieiltä pohjanmaan suunnasta joskus käynyt kahvilla joku virkanainen vaikka Toholammilta asti on panettanut ajella Tampereelle niin vähän huilaan.....


      • Anonyymi

        Ei näytä hullulta tyhjän nauramisen aiheet loppuvan.


      • Anonyymi

        Mites sinuun saisi yhteyttä?


    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Moi

    • Täällä olisi 50 mies tarjolla asun Salossa minä asun yksin joten paikka löytyy seksiä varten ja muuhun seurustelun. Miten saan yhteyttä sinuun?

      • Anonyymi

        Siten että pussaat pulun persettä ja kuset muuntajaan


      • Anonyymi

        Vähän turhan kaukana ☺️


    • Pohjoispohjanmaallakin olisi kyrpää tarjolla 100% luottamus:)

    • Anonyymi

      moikka
      jos piipahtelet uudellamaalla, niin sovitaan tapaamista luottamuksella, katsotaan sitten miten edetään... terv 54 mies

      meili [email protected]

    • Anonyymi

      Keskipohjanmaalla olisi 45v 188,90 harteikas itsestään huoltapitävä mies varustettuna mm. Estottomalla ja luotettavalla mielellä
      [email protected]

    • Anonyymi

      Täällä etelä-pohjanmaalta 43v. Varattu,mut jos kiinnostaa kerro mistä saa kiinni

    • Moi, 42v 187 / 76 urheilinen

    • Anonyymi

      56v ihan ok näköinen mies Kurikasta haluais pikkkasen lipasta kielellään. :)

    • Anonyymi

      Tämä on feikki,yksi meili tuli ja siihen loppu.
      Joku Kundi leikkii naista.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      326
      3878
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      275
      2224
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1554
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe