Hei! Lennä ensimmäistä kertaa yksin välilaskuineen lufthansan koneella ekaksi. Viime kerrastakin on aikaa, kun olen lentänyt edes jonkun toisen seurassa. Lähtö olisi 2 viikon päästä. Meno-paluu liput minulle on ostanut toinen henkilö nimelleni. Olen uusavuton näissä. Ennen olen vain lentänyt finnairilla, mutta kyseisen lentoyhtiö täysin tuntematon entuudestaan.
Eli mulla olisi muutama kysymys:
1. Mistä saan Helsinki-vantaa lentokentältä liput? Lufthansa on lentoyhtiö siis, millä lennän ensimmäisen lennon ja josta vaihdan välilaskussa toisen yhtiön koneeseen. Ilmeisesti lufthansan omaa palvelutiskiä ei ole helsingin kentällä? Ainostaa check-in tehdään automaatilla ja saan boarding passin, mutta siihenhän tarvii lipun vai... eli mistä ja miten saan liput!?
2. Miten välilasku tehdään sujuvasti? Onko mulla yksi ja sama lippu vaikka lentoyhtiö vaihtuu? Teenkö aina uuden check in:n kun vaihdan konetta toisessa maassa.
3. Voisko liput noutaa jo etukäteen vaikka jo huomenna, jos saan vain selville mistä liput saan??! Että ei tarvis sit muuta kuin tehä se lähtöselvitys. Mun nimelle on ostettu lippu ja passista otin myös kuvan henkilölle joka nää lennot mulle tarjosi.
Lufthansan lentoliput
Anonyymi
1
243
Vastaukset 1
- Anonyymi
Älkää ruokkiko trollia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493