Hei! Lennä ensimmäistä kertaa yksin välilaskuineen lufthansan koneella ekaksi. Viime kerrastakin on aikaa, kun olen lentänyt edes jonkun toisen seurassa. Lähtö olisi 2 viikon päästä. Meno-paluu liput minulle on ostanut toinen henkilö nimelleni. Olen uusavuton näissä. Ennen olen vain lentänyt finnairilla, mutta kyseisen lentoyhtiö täysin tuntematon entuudestaan.
Eli mulla olisi muutama kysymys:
1. Mistä saan Helsinki-vantaa lentokentältä liput? Lufthansa on lentoyhtiö siis, millä lennän ensimmäisen lennon ja josta vaihdan välilaskussa toisen yhtiön koneeseen. Ilmeisesti lufthansan omaa palvelutiskiä ei ole helsingin kentällä? Ainostaa check-in tehdään automaatilla ja saan boarding passin, mutta siihenhän tarvii lipun vai... eli mistä ja miten saan liput!?
2. Miten välilasku tehdään sujuvasti? Onko mulla yksi ja sama lippu vaikka lentoyhtiö vaihtuu? Teenkö aina uuden check in:n kun vaihdan konetta toisessa maassa.
3. Voisko liput noutaa jo etukäteen vaikka jo huomenna, jos saan vain selville mistä liput saan??! Että ei tarvis sit muuta kuin tehä se lähtöselvitys. Mun nimelle on ostettu lippu ja passista otin myös kuvan henkilölle joka nää lennot mulle tarjosi.
Lufthansan lentoliput
Anonyymi
1
243
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää ruokkiko trollia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604