Pokemon fanit...

Hehee... :D

Hei vaan. EN tiedä minne tämän tapaiset viestit kuuluvat, mutta kun täällä puhutaan pokemonista, niin tänne päätin laittaa tämän...

Minua kiinnostaisi että minkä ikäisiä pokemon faneja täällä on... Sanokaa vaan rohkeasti ikänne, sillä haluan tietää onko täällä vanhojakin pokemon faneja...

ite olen 15 vuotias, joka kyllä ei ole valitettavasti enään niin fanittaja kuin silloin 5 vuotta sitten... Joskus harvoin katon poke jakson telkusta ja joskus pelaan vanhoja poke pelejä...

30

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä Vain.

      Niin, niitä on harvassa enää. Ite oon toki 12..

    • ...

      13 v.

      • ihan just 13w.

        ihan just 13w.


      • Mewwi
        ihan just 13w. kirjoitti:

        ihan just 13w.

        Mä oon 11wee!!


      • Jirachi
        Mewwi kirjoitti:

        Mä oon 11wee!!

        Oon 11w.


    • Absol

      Hei. Olen 15-vuotias pokémon vani. Tiedän paljon pokémoneista ja löydän lisää tietoa netistä. Minulla ei ole pokémon pelejä ja ei myöskään peli koneita, vain tietokone. Katson joka torstai pokémonin. Tiedän jopa tulevat jaksot.

      • Minä Vain

        Tiedän Japaniin tulevat jaksot. www.serebii.net siellä löytyy usa:han ja japaniin tulevat jaksot.


      • ???
        Minä Vain kirjoitti:

        Tiedän Japaniin tulevat jaksot. www.serebii.net siellä löytyy usa:han ja japaniin tulevat jaksot.

        Johan oli uutinen!hö höö! =P eihän kukaan
        serebiitä tunne...


      • Hehee... :D

        Kiva kuulla että täällä on saman ikäisiäkin... Luulin että olen jo aika vanha tälläisen pokémoniin, mutta olin väärässä! :D Hyvät jatkot sinulle! :)

        p: Mitä jaksoja on muuten tulossa?


      • Absol
        Hehee... :D kirjoitti:

        Kiva kuulla että täällä on saman ikäisiäkin... Luulin että olen jo aika vanha tälläisen pokémoniin, mutta olin väärässä! :D Hyvät jatkot sinulle! :)

        p: Mitä jaksoja on muuten tulossa?

        Seuraava jakso tulee huomenna ja se on stairway to devon. Muuten olen käyttänyt serebiitä pitkään hyödyksi.


      • pepesitruunalaku
        Absol kirjoitti:

        Seuraava jakso tulee huomenna ja se on stairway to devon. Muuten olen käyttänyt serebiitä pitkään hyödyksi.

        eli melkeen 13w ja oot oikeessa niit on harvassa jos vertaa muutaman vuoden takaseen pokemon villitykseen


    • joku vaan...

      Oon kohta 15v. ja sain ihan vähän aikaa sit GBA SP:n ja siihen pokemon pelejä...

    • mä vaan

      oon 12-w ja oon pelannu 2 päivässä pokemon emeraldin ja pokemon leaf greenin läpi tai oon menossa emeraldissa liigaan.sitte katon aina pokemon jaksot ja elokuvat.

    • mega nintendo

      9v oon :(

      • mega nintendo

        hyvä puoli vaik oon 9v on et omista sikana poke tuotteit


    • Eeveegirl

      Mie 14 ja lähiseudun ainut pokefani.

    • oon 19v
      kaveri/tuttava piiriini kuuluu muutamia 17-28v jotka o kans pokemon faneja :3

      • Sali+Kalja+Huumeet

        Tilanteesi kuulostaa huolestuttavalta. Nimestä päätellen olette vieläpä kaikki animenörttejä. Muuttakaa Japaniin niin päästään teistäkin.


      • vitunidiootti...
        Sali+Kalja+Huumeet kirjoitti:

        Tilanteesi kuulostaa huolestuttavalta. Nimestä päätellen olette vieläpä kaikki animenörttejä. Muuttakaa Japaniin niin päästään teistäkin.

        Tilanteesi kuulostaa huolestuttavalta. Nimestäsi ja kommentistasi päätellen olet ihan vitun juntti. Jos tykkää animesta niin ei tarkoita että on hilseinen likainen ja sosiaalisesti taidoton "nörtti" joka masturboi hatsune mikulle... Tiesitkö, että kaikki jotka haukkuvat toisia nörteiksi, ovat kateellisia näille yleensä heidän älykkyydestään ja ymmärryksestään esim. Teknologisten vimpainten kanssa. Niin että muuta sinä vain Albaniaan niin päästään sinustakin.


    • 29730546239423947852

      moi, oon 14v ja pelailen pokemon pelejä aina kun jaksan.

    • Gardevoir

      15 v pokemonit on parhaat roolipelit ikinä! tällä hetkellä mun lempi pokemon peli on pokemon alpha sapphire :)

      • pokeapina

        14 v ja pelaan alpha sapphirea myös. Voisko ihmiset laittaa friend codee? Mun fc on 4570-7089-0697 joten addatkaa jos jaksatte.


    • Poochyena

      14v ja pidin pokemonista jo 6 vuotiaasta asti ja yhä pidän, keräilen poke kortteja ja pelaan myös

    • Jerethep

      Ostin juuri nintendo3ds ja laturia ei ollut paketissa

    • ThePokeRealFAN

      17 vuotias, tykkään pelailla kaikenlaisia pokemon pelejä ja pidän myös erilaisten pokemon tuotteiden keräilystä ja myös kaikki pokemon musiikit ovat kivoja.

      • ThePokeRealFAN

        Pokemon animesarja on ihan hirveen hyvä, tykkään siitä. Suoraan sanottuna tykkään kaikista Pokemoniin liittyvistä asioista mitä on keksitty! Nyt täytänkin 18v 9pv päästä ja aion pyytää lahjaksi lisää Pokemoniin liittyvää lahjaa...


    • Minä olen kohta 33-vuotta ja olen melkoinen pokemon fani. Minusta tuli Pokemon fani, kun vuonna 1999 Pokemonin ensimmäinen jakso animesta tuli telkkarista ulos. Todella tykkäsin sen piirtotyylistä Ash ketchum on edelleen lempi hahmo ja Pikachu on söpö. Anime sarjassa on, myös hauskaakin. Kesällä 2003 hankin Game Boy Color konsolin ja Pokemon Redin. Näin alkoi pelaaminen ja pelaan edelleen tänäkin päivänä pelaan Pokemonia ja katon animea. Keräsin, myös oheistuotteita. Pidän todella paljon pelien ja animen musiikeista, että kuuntelen niitä monesti ihan huvikseni :)

      • ThePokeRealFAN

        Pitää paikkansa, näin sitä pitää!!! 😉


    • RedSatsohi

      kyllähän meitä old school pokemon fanejakin löytyy täältäkin myös ite olen ollut pokemon fani jo kauan jo ennen teinikääni ja olen tällä hetkellä 29v minulle original pokemon sukupolvi ja animet ja pelit on ne kaikista parhaimmat nykynen pokemon anime ei miellytä ja nappaa minua sit yhtään

    • Anonyymi

      Olen 11

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe