Onkoha kaikki uskovaiset

Anonyymi

Salaa vähä himokkaita. Minäki vähä uskon kaikkee ja vähä myös joskus himokkuuta löytyy. Mut himotha ne on hiirelläkkii

18

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajattele uskovainenkin voi "fiufiu" 👉👌

    • Anonyymi

      Tavallisia ihmisiä uskovaisetkin ovat. Se mikä kunkin ihmisen käyttäytymistä myöhemmällä iällä säätelee on kasvatus.

    • Anonyymi

      Seurustelin uskovaisen miehen kanssa.

      Hän oli todella kiree seksuaalisten asioiden suhteen.

      Minun piti pukeutua kuten hän haluaa. Peittää lähes kaikki itsestäni vaatteilla

      Itse seksissä kaikki seksikkäät alusvaatteet, rooliasut, dildot, käsiraudat jne oli ”saatanasta” ja hän olikin hyvin hyvin rutiinin omainen tiukkis.

      Seksi oli enemmänkin syntinen halpa suoritus josta piti tuntea syyllisyyttä kuin Parisuhteessa olevan parin tapa nauttia toisistaan...

      Itsetyydytys oli syntiä. Seksiviestit oli saatanasta. Julkinen hellyydenosoitus syntiä.

      Itse olen vapaammin parisuhde seksiin suhtautuva niin mietin monesti liittyykö tää uskontoonsa ( helluntai herätysliike) vai onko hänellä seksuaalisia traumoja lapsuudesta. Hyväkskäyttöä tai jotain aggressioo äiti-poikasuhteessa jossa koki vihaa äitinsä seksuaalista holtittomuutta kohtaan jossa tunsi jäävänsä toiseksi äitinsä lukuisille miehille ja heidän kanssa syntyneillä 7 sisarukselle.

      • Anonyymi

        Homppelipojat ovat pikkupojasta kiinnostuneita,joten isohylpyrä heittää
        pahasti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Alma-tutkimuksen mukaan silti vain 37 prosenttia suomalaisista uskoo luterilaisen kirkon jumalaan. Merkittävälle osalle suomalaisista ei siten näytä olevan ongelma kuulua yhteisöön, jonka oppeihin he eivät usko"

      Muutamia vuosia sitten. Nykyään vähempi.

      • Anonyymi

        Yksi ja sama Jumala on kaikille. Nimet vain vaihtelee ja ymmärrys Jumalan sanomasta😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ja sama Jumala on kaikille. Nimet vain vaihtelee ja ymmärrys Jumalan sanomasta😇

        Se on vaan joku itsensä jumalaksi ylentänyt joka puhuu mikkiin. Sit ku ei usko niin sanotaan kuuntele järjen ääntä. VITTU ET IHMISII KUSETETAAN IMPLANTEILLA JA PASKOIL.

        BISNESTÄ. IHMISKAUPPAA. JOKU ISTUU NISKASI PÄÄLLE OMASSA KOTONASI MÄÄRÄILEE.

        Kenenkään ei ole pakko harjoittaa uskontoa Suomessa!!!


    • Anonyymi

      Mun asiat käsitellään oikeudenkaaressa aikanaan ja ihmisoikeustuomioistuimessa myös.

      RANKASTI USKONNOTON MYÖS 2020. EI JEESUS!!

      EI TUU LUISVITTU SAATTOHOITOA JAA SEKSILLÄ SAATI BMW MUUTAKAAN. EI PARISUHDE!! LAKI MENEE KAIKEN EDELLE! OLEN ERAKKO KUNNES ASIAT HOIDETAAN OIKEUDESSA REHELÖISESTI KOKO PASKA JA MUN KIDUTTAJAT MENEE VANKILAAN!

      TTHHHRJ

      • Anonyymi

        Eihän Jeesuksen vika mikään ole. Vaan, miten hänestä sinulle puhutaan ja mitä todellisuudessa tunnet.
        Rauhallista olemista sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Jeesuksen vika mikään ole. Vaan, miten hänestä sinulle puhutaan ja mitä todellisuudessa tunnet.
        Rauhallista olemista sinulle!

        Ei ole rauhallista kun kidutetaan.

        Atheist republic fb ryhmässä on monta Jeesusta. Kantsisko lukee sieltä että järki palaa palstalaisille eikä mene kusetuksiin! Se on ase ja väestönhallintaa.

        Usko sinä vaikka paskaan se on sun asia. Minulle käy vain laki!

        Tthhrjjjj


    • Anonyymi

      Himoitseminen on aina valinta. Mieleen tulee ajatus, itse valitsee jatkaako sen pyörittelyä päässään ja johtaako se tekoon. Minulla ei ole ongelmaa selibaatin kanssa ja olen uskova. Pysyn erossa niin naisista kuin itsetyydytyksestä. Vaimo vain kelpaa enkä häntäkään halua himon kiihkossa vaan rakkaudella ja hellästi sitten aikanaan. Naisen katsominen himoiten on synti kuten Jeesus opettaa. Kaikki muut teot ovat vielä raskaampia syntejä ja paaduttavat.

      • Anonyymi

        NPC tai ei-pelaajan-hallitsema-pelihahmo on juuri oikea kuvaus niille ketkä uskovat kaiken mitä media kertoo ilman epäilystä. Saatanan vallassa oleva eliitti omistaa median, joka jatkuvasti tuputtaa seksiä kaikille. Tekee siitä kevytmielistä. Tutustupa eliitin elintapoihin. Aika harva edes elää niiden arvojen mukaan, joita julistavat toisille lehdissä. Seksiaddiktio (pornoon tai elävässä elämässä) ei ole yleistä eliitin keskuudessa, mutta sillä on helppo hallita ihmisiä. Saada heidät mitään ajattelemattomiksi idiooteiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NPC tai ei-pelaajan-hallitsema-pelihahmo on juuri oikea kuvaus niille ketkä uskovat kaiken mitä media kertoo ilman epäilystä. Saatanan vallassa oleva eliitti omistaa median, joka jatkuvasti tuputtaa seksiä kaikille. Tekee siitä kevytmielistä. Tutustupa eliitin elintapoihin. Aika harva edes elää niiden arvojen mukaan, joita julistavat toisille lehdissä. Seksiaddiktio (pornoon tai elävässä elämässä) ei ole yleistä eliitin keskuudessa, mutta sillä on helppo hallita ihmisiä. Saada heidät mitään ajattelemattomiksi idiooteiksi.

        Nämä nussii kaikki orjat läpi. Seksiaddiktio on siellä missä valtakin.TEKOPYHÄÄ PASKAA ETTEIKÖ ELIITTI RIETASTELISI ORJILLA!!

        MENE VITTUUN SINÄKIN!!

        TTHHRJ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä nussii kaikki orjat läpi. Seksiaddiktio on siellä missä valtakin.TEKOPYHÄÄ PASKAA ETTEIKÖ ELIITTI RIETASTELISI ORJILLA!!

        MENE VITTUUN SINÄKIN!!

        TTHHRJ

        Synti kasvaa syödessä. Sitä pervommaksi ihminen muuttuu mitä enemmän himoilleen antaa valtaa. Eliitillä on vallanhimo äärimillään, joten sitä käyttävät väärin. Valtahan ei ole huono asia vaan vallan perversiot. Täydellinen valta on se kun Jumala hallitsee kansaa ja sen johtajia, ja antaa jokaiselle vapaudet, oikeudet ja velvollisuudet (jos Jumala ei ole ylin auktoriteetti niin alamme vähitellen menettää vapauksiamme kuten on nähtävissä kaikissa sosialistisissä ja jumalattomissa yhteiskunissa). Samoin kaikki asiat ovat Jumalan säätäminä hyviä. Seksikin on hyvä kun se tapahtuu miehen ja tämän vaimon välillä Jumalan määräämällä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synti kasvaa syödessä. Sitä pervommaksi ihminen muuttuu mitä enemmän himoilleen antaa valtaa. Eliitillä on vallanhimo äärimillään, joten sitä käyttävät väärin. Valtahan ei ole huono asia vaan vallan perversiot. Täydellinen valta on se kun Jumala hallitsee kansaa ja sen johtajia, ja antaa jokaiselle vapaudet, oikeudet ja velvollisuudet (jos Jumala ei ole ylin auktoriteetti niin alamme vähitellen menettää vapauksiamme kuten on nähtävissä kaikissa sosialistisissä ja jumalattomissa yhteiskunissa). Samoin kaikki asiat ovat Jumalan säätäminä hyviä. Seksikin on hyvä kun se tapahtuu miehen ja tämän vaimon välillä Jumalan määräämällä tavalla.

        Kaikenlaista paskaa sitä saa lukea. Synti käyttää housujakin kristityn. Synti käyttää korvakoruja. Hameet päälle vaan naiset.

        USKOMATONTA PASKAA.

        USKONTO ON ORJUUTTA. LAIN JA LAKIEN HALVEKSUNTAA PAHIMMILLAAN! MIELIVALTAA!!

        EI OLE IHMISOIKEUKSIA JOS ON PAKKOUSKONTO JA SITÄ KÄYTTÄÄ DIKTAATTORIT JA TYRANNIT!!

        EI JEESUS!!


    • Anonyymi

      Niinku nämä ISIS tyypit orjuuttaa Jesidi naisia. Mietinpä vaan miten se eroaa Jeesuksen lailla eläinseksi? Maalla ei ole naisia niin tarvitaan lehmiä? Sonneja! Eläimellistetään ja silmät sojottaa orjalla eri suuntiin kun niitä raiskataan.

      Ei tarvi kertoa kun hypnoosissa ei tiedä. Ei tarvi antaa parempaa kun toinen pienen elämänsä elänyt köyhyydessä.

      TÄYDELLISTÄ LAKIEN JA LAIN HALVEKSUNTAA!!

      Entä halutaanko Suomeen Sharia laki tietyille alueille? Tästä alkaa Sharia laki kyltit lähiöön? No go zonet. Muu.


      MENKÄÄ VITTUUN SEN JEESUS ORJA USKONNON KANSSA. TYRANNIA. MIELIVALTA PASKAA MISSÄ LOBOTOMISOIDAAN ORJIA. Sit ne on eläimiä niin niitä saa kohdella kuin paskaa. Sit Jeesustellaan lähimmäisen rakkaudesta!! KUSETUSTA!!

    • Osa uskovista on peittelemättä himokkaita, osa salaa, niin kuin muistakin ihmisistä.

      Entiseen koodiin kuului, että uskovaisen täytyi olla ainakin puheessa seksikielteinen. Oli jokseenkin selvää, että uskovaisuus tarkoitti myös tiukkaa seksuaalimoraalia, jossa liki kaikki oli kiellettyä.

      Nykyisin useat näkevät kysymyksen tosin. Uskovaisuus on maailmankatsomuksellinen kysymys. Voi pitää totena ja uskottavana esimerkiksi Raamatun maailmanselitystä, mutta silti ei tarvitse pitäytyä normaalista poikkeavassa seksuaalimoraalisessa kannassa.

      Viimeisimmässä seksitutkimuksessa havaittiin, että enemmistö niin naisista kuin miehistäkin piti nykyisin parinvaihtoa jo hyväksyttävänä, vaikka ei itse sitä harrastaisikaan. Hiljan eras uskovainen pari kertoi täällä S24:ssä harrastavansa pettingiä eli sukupuolielimien hyväilyä paria vaihtaen toisen uskovan parin kanssa. Miksipä ei? Elämme eri aikaa kuin ennen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe