Miehen exä haki lapset kaksi tuntia

Anonyymi

myhässä tänään. Ei nainen pidä mitään kiirettä eikä ajatele kuin itseään. Meinasimme mennä skumpalle tänään mutta eipä onnistunutkaan kun mihen exä meni syömään uuden miehen kanssa. Mieheni sitten lupasi että lapset voivat olla meillä, minulta kysymättä. Ennemmin se nainen menee kuin että me mentäisiin ja lapset ei asu meillä joten heidän hoito kuuluu exälle, ei meille. Mekin oltas menty kapakkaan mutta exä hankaloittaa meidän elämää ja tekee aina noin ja mies senkun myötäilee.
Voisi kunnioittaa meitä eikä ajatella vaan itseään. Se nainen voi mennä koska vaan mutta me ei kun hän säätelee meidän menoja, vaikka sen pitäisi olla niin päin että minä sanelen kun en ole vastuussa lapsita, kun olen vaan heille kasvattajana äitipuoli.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huh, tuosta tulee isälle sanktioita, kun ei palauttanut lapsia oikeaan aikaan.

      • Anonyymi

        Pitäisi tulla mutta ei ne exät siitä välitä, tekee niinkuin haulluu. Itse en kyllä koskaan välitä mitä exät sanoo meille, me viemme lapset sillo kun halutaan, mutta exän olisi tehtävä kuin me haluaan koska me hoidetaan ongelmat aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi tulla mutta ei ne exät siitä välitä, tekee niinkuin haulluu. Itse en kyllä koskaan välitä mitä exät sanoo meille, me viemme lapset sillo kun halutaan, mutta exän olisi tehtävä kuin me haluaan koska me hoidetaan ongelmat aina.

        Eikös se mene niin, että se kenen luona lapset on, palauttaa heidät etukäteen sovittuna kellonaikana? Jos tätä et tiennyt taidat olla trolli.


    • Anonyymi

      Ex-äideille tyypillistä. Noukkivat rusinat pullasta. Lapset sysätään pois jaloista, kuten kasvatusvastuukin sysättiin. Epäonnistuneet vahinkolapset sysätään äitipuolen riesaksi ja hänen elämänsä tuhoutuu tämän petolauman käsissä. Ex-äiti, tämä Lilith ja hänen lapsensa, kaikenmaailman Succubukset ja Damienit. Varsinaisia riivaajia kaikki.

    • Anonyymi

      Ap osta hänelle kello, pikku vinkkinä. Vähän sama idea kuin siinä että antaa jos puolison jonkun sukulaisen hengitys haisee, niin ostaa hänelle lahjaksi suuvettä ja hammasharjan, tai jos puolison sukulainen haisee hieltä niin ostaa dödöä, tai jos puolison sukulainen on kauhea ihminen niin antaa hänelle syanidia tai voiveitsen, joilla hän voi poistua kuvioista.

      • Anonyymi

        Minä olen ostanut vihkon johonmerkkaan minuutilleen myöhästymiset tai aikaisemmin tuomiset ja laitan viestinä ex äidille että kannattaa kohentaa kellon tuntemista ja miettiä meitä eikä itseään.
        Me ei olla säilytyspaikka vaan kasvatuspaikka jossa on säännöt ja oheistukset äidille josta voi kysyä apua ja neuvoa. Olen hyvä äitipuolikoska vaadin paljon kaikilta.

        Minulla on kaikki koko suvun langast käsissä ja minä olen se joka määrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ostanut vihkon johonmerkkaan minuutilleen myöhästymiset tai aikaisemmin tuomiset ja laitan viestinä ex äidille että kannattaa kohentaa kellon tuntemista ja miettiä meitä eikä itseään.
        Me ei olla säilytyspaikka vaan kasvatuspaikka jossa on säännöt ja oheistukset äidille josta voi kysyä apua ja neuvoa. Olen hyvä äitipuolikoska vaadin paljon kaikilta.

        Minulla on kaikki koko suvun langast käsissä ja minä olen se joka määrää.

        Kamalaa, ei ihme että lapset voivat huonosti ja jokaisella kohta psyykelääkkeet jo ala-asteella. Lapset eivät osaa puhua kunnolla, ei lukea eikä laskea.
        Akat, entiset ja nykyiset laskevat minuutteja lasten olosta ja elosta, että päästään kapakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ostanut vihkon johonmerkkaan minuutilleen myöhästymiset tai aikaisemmin tuomiset ja laitan viestinä ex äidille että kannattaa kohentaa kellon tuntemista ja miettiä meitä eikä itseään.
        Me ei olla säilytyspaikka vaan kasvatuspaikka jossa on säännöt ja oheistukset äidille josta voi kysyä apua ja neuvoa. Olen hyvä äitipuolikoska vaadin paljon kaikilta.

        Minulla on kaikki koko suvun langast käsissä ja minä olen se joka määrää.

        Itse pidän Excel-taulukkoa asiasta. Lisäksi merkitsen taulukkoon virhepisteet asioista, joita en suvaitse. Kolmesta virhepisteestä seuraa rangaistus, jolloin laskuri nollautuu ja alkaa alusta. Olen aika salliva, joten rangaistuksia tulee vain noin viikon välein. Plus tietenkin muu kurinpitotoiminta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pidän Excel-taulukkoa asiasta. Lisäksi merkitsen taulukkoon virhepisteet asioista, joita en suvaitse. Kolmesta virhepisteestä seuraa rangaistus, jolloin laskuri nollautuu ja alkaa alusta. Olen aika salliva, joten rangaistuksia tulee vain noin viikon välein. Plus tietenkin muu kurinpitotoiminta.

        Toihan on hyvä idis, ei ole tullut mieleeni mulla. Alankin heti laatimaan exeliä. Mun pitää vielä keksiä siihen sarakkeet mun eli äitipuolen ylitöistä ja vapaista ja koroteusta hoitomaksusta, ilmaseksi en tee ylitöitä. Minuuttivelotus voisi olla korkee että sillä olisimerkitystä, oisko 25 e/min.
        Joku exien aktiivimallikin pitäisi kehittää, että jos ei hoita lapsia hyvin, niin menettää lapsilisät äitipuolelle tai jotain. Raha kun ei kulje meillä hyvin, mies ei välitä joten sysäsi mulle tämn tarkkailun ja vahitimisen.


    • Anonyymi

      Ryypätkää kotona. Luuserut.

    • Anonyymi

      Tämä koko ketju oli yhden ihmisen monologi, yhtä lukuunottamatta.
      Hakeudu Pikku- Lissu hoitoon pyhien jälkeen.

    • Anonyymi

      En ole Lissu.

    • Anonyymi

      Nyt uutena vuotena miehen exä toi kersat meille jo nyt vaikka puhe oli etvasta maanantaina et hakee tiistaina pois hyvissä ajoin et ehitään julia perheen kanssa uutta vuotta. Ei siis kunnioita meitä yhtään. Olisi kiva juhlia ilman lapia, muta eukko haluu kapakkaan juopoteleen vaikka meidän olisi päästävä joskus lastenhoidosta vapaalle. Miehenexä voi mennä sitte arkip-ivänä kun töiltään ehtii, aina kiusaa meitä.

      • Anonyymi

        Ei vielä ole mikään uusi vuosi , vanhaa jäljellä vielä muutama päivä.
        Sinun vuodenvaihteen juhlintaa ei mikään estä, voit jo nyt alkaa vetää viinaa kaksin käsin, niin olet jo varmaan tehnytkin kirjoitusvirheistä päätellen, koska sulla ei ole miestä eikä lapsia, olet katkera yksinäinen ämmä, tai äijä.


    • Anonyymi

      Miksi miehet tekevät vielä lapsia suomilorttojen kanssa?

      • Anonyymi

        No, kun monilla peräkamarin pojalla ei ole rahaa lähteä Thaimaahan, äiti ei anna rahaa ja työttömyyskorvaus ei riitä, sitten sekoillaan suomilorttojen kanssa ,tehdään vahingossa lapsikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kun monilla peräkamarin pojalla ei ole rahaa lähteä Thaimaahan, äiti ei anna rahaa ja työttömyyskorvaus ei riitä, sitten sekoillaan suomilorttojen kanssa ,tehdään vahingossa lapsikin.

        No kyllä suomalainen nainen voittaa mennen tullen thaikkubaaritytöt. Se nyt on vain niin, että hyvät naiset on jo varattuja ja löytäneet hyvän suomalaisen miehen.
        Nämä pikkuruiset ylijäämäukot (alle 170 cm pitkät) prinssinakkeineen joutuu etsimään lyhytkasvuisia aasialaisia, jotka lypsää rahaa kymmeniltä hyväuskoisilta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    Aihe